Hej ,
Ja så er det min tur til at fremvise hvordan man får "biograf stemning" hjemme i stuen til omkring 10.000 kroner 
Projektor : Toshiba MT-500
Lærred : Rulle lærred 16:9 90" fra vesivio.de
Dvd : Soken dv971
Surround : Creative DDT3500 (Pc system
)centeren byttet ud med Yamaha NS-C10MM
Efter mit gamle men udemærkede Metz 29" 100 hz fjernsyn ikke ville være med mere, og derfor blev udbyttet med et Sharp 22" LCD, røg mit daværende mini surround anlæg fra Cambridge Creative i kælderen da der alligevel ikke var den store biograf fonemmelse med et 22" fjernsyn !
Men efter jeg egentlig syntes vores lille Sharp tv alligevel var for lille og nok blev nødt til at invistere 8-10.000 kroner på et ordentligt et af slagsen, fik jeg ideen til at undersøge hvor stort det kunne blive for de penge !
Så efter mange timers søgen og læsen af test, fandt jeg frem til, at det i stedet for LCD TV skulle være en Toshiba MT500 projektor, som jeg kunne købe for 6.800 kroner i tyskland over nettet, den har DLP teknik med en opløsning på 1024 x 576 (rent røverkøb efter min overbevisning )
Har derefter fundet et 16:9 90" rulle lærred med en gain på 1.0 ligeledes i tyskland, samt projektor ophæng for ialt 800 kroner (på rest lager hos : www.visivo.de/ )
Tog herefter et smut til thailand
hvor jeg stødte på en Soken dv971 dvd med Dvi udgang og Faroudja teknik ,til 950 kroner som viser sig at være en clon af OPPO og BBK som der er omtalt andet sted her i forummet !
Nu efter at lærred, projektor og DVD er sat op ,måtte jeg hive mit gamle mini surround anlæg op fra kælderen igen og er nu i besiddelse af en lavbudget hjemme biograf som selv min kæreste er begejstret for
Her lige et par billeder af "Kill bill 2" - "ringenes herre" - "Nemo" og "Star wars III"

Et af Projektoren

og Soken + mini DD forstærkeren 

et af lærred oppe samt nede (er ved af få lavet altan ,så udsynet er
)

Slutter lige af med de 22" over musik alteret .

Ja med ledning skjulere og et 5 meter Dvi kabel så har jeg faktisk fået min egen hjemmebiograf for lige under 10.000,-