| Forfatter |
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
@KvK & Acer
Som ovenstående billede af "Speakers corner" viser er Coupé sat til side for en stund, men kommer nok på igen senere.
Coupé spiller derimod mikrodynamik så det er den rene fryd. I det daglige kunne jeg sagtens "nøjes/leve" med dem, men skal der være fest i gaden kommer de til kort overfor Grand.
Det er egentlig skægt/overraskende at Coupé fremstår som den "største" af de to ved lave niveauer.
Det er klart at Coupé ikke formår at flytte den luft som Grand formår.
Som det er nu beholder jeg dem begge, idet de har hver deres styrker...
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|

Du har skammeligt placeret dine Coupé i en afkrog. Det er dårlig værkstedshumor Kaptajn!
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
xo skrev:
|

Du har skammeligt placeret dine Coupé i en afkrog. Det er dårlig værkstedshumor Kaptajn!
|
|
|
Næ, det viser bare at man godt kan stoppe små speakers helt ind i hjørnet uden at bassen bliver for dominerende __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jow jow, men hellere fed bund end fed bund
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er sikker på at Acer's bund er fed nok på bunden - bare en skam den er bundløs.
Spændingen med standerne trækker ud. 
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
xo skrev:
|
Jeg er sikker på at Acer's bund er fed nok på bunden - bare en skam den er bundløs.
Spændingen med standerne trækker ud. De sekskantede er pakket væk og jeg har fået tilbud om at låne et sæt standere på et tidspunkt ude i fremtiden...
Hvis det ender med at Coupé bliver en permanent gæst må jeg selvfølgelig ud og investere... |
|
|
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
xo skrev:
|
Spændingen med standerne trækker ud. De sekskantede er pakket væk og jeg har fået tilbud om at låne et sæt standere på et tidspunkt ude i fremtiden...
Hvis det ender med at Coupé bliver en permanent gæst må jeg selvfølgelig ud og investere... |
|
|
|
|
|
Ja, vi håber på en snarlig afklaring på den lille opgave, men desværre er din leverandør nok totalt utilregnelig
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej i Denon DCD 3560 hulen . Undertegnede har hørt en sådan maskine hos KvK og vil nu til at annoncere efter en i KSB. Kan I give et fingerpeg på hvad 3560ere almindeligvis går for.
MVH Ulrikmm
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
|
Hej i Denon DCD 3560 hulen . Undertegnede har hørt en sådan maskine hos KvK og vil nu til at annoncere efter en i KSB. Kan I give et fingerpeg på hvad 3560ere almindeligvis går for.
MVH Ulrikmm |
|
|
U got mail!
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 22 November 2006 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ohøj der, Kaptajn!
Tak for besøget, det var hyggeligt, og godt med konstruktiv kritik af analoggengivelsen. Man kan vænne sig til meget, navnlig når man selv har bygget det . Som konsekvens bliver min DIY LP spiller sat i skammekrogen , min Denon 103 flyttet til en SME III arm monteret på Pierre Lurne værket. Så¨må det vise sig om lydgengivelsen af disse klassiske analogkomponeneter er god nok.
Du har nok ret i at DCD 3560 bør parres med Audio Alchemy converter, men sådan en dukker nok også op hen ad vejen. Hvilke modeller AA spiller godt sammen? Hvilke strømforsyninger er OK?
Ulrikmm
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 10 December 2006 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der gået Jul ombord på skuden Hrr. Kaptajn? Jeg synes du er lidt underdrejet for tiden. Du er vel ikke "forlist"? Mvh.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 December 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rytmik skrev:
Er der gået Jul ombord på skuden Hrr. Kaptajn? Jeg synes du er lidt underdrejet for tiden. Du er vel ikke "forlist"?
Mvh.
|
|
|
Nosør!
Kaptajnen har stadig skruen i vandet og helle-dusse-dig hvor det går og en hel *HIK* flaske rom...
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
|
| Sendt: 10 December 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Rytmik skrev:
Er der gået Jul ombord på skuden Hrr. Kaptajn? Jeg synes du er lidt underdrejet for tiden. Du er vel ikke "forlist"?
Mvh.
|
|
|
Nosør!
Kaptajnen har stadig skruen i vandet og helle-dusse-dig hvor det går og en hel *HIK* flaske rom... |
|
|
Det lyder rigtig godt! Så læner jeg mig tilbage i køjen og venter tålmodigt..........  Mvh.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 December 2006 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rytmik skrev:
ppp_dk skrev:
Rytmik skrev:
Mvh.
|
|
|
Nosør!
Kaptajnen har stadig skruen i vandet og helle-dusse-dig hvor det går og en hel *HIK* flaske rom... |
|
|
Det lyder rigtig godt! Så læner jeg mig tilbage i køjen og venter tålmodigt.......... Vi må da vist ha' en bedde mø', der engång i'e nyw år....
Mvh.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Rytmik skrev:
ppp_dk skrev:
Rytmik skrev:
Mvh.
|
|
|
Nosør!
|
|
Det lyder rigtig godt! Så læner jeg mig tilbage i køjen og venter tålmodigt.......... Vi må da vist ha' en bedde mø', der engång i'e nyw år....Ja, og lidt is
Mvh.
|
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
xo skrev:
|

|
|
|
De Coupér er endnu engang taget ud af kæden - dog ikke i skammekrogen. De store Grand er dælme ej heller dumme! Nej, nemlig nej!
Jeg mangler jo også en snild speaker i mit kontor setup! 
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er fortabt Kaptajn, vi ber til at din videre skæbne ikke bliver for hård.  Men når sandheden skal frem har jeg ikke hørt de Grande højttalere du pryder din stue med, de er sikkert fine.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
xo skrev:
Du er fortabt Kaptajn, vi ber til at din videre skæbne ikke bliver for hård. Jeg er ved at indstille mig til at begge HT vil have sin plads hos Stewart. I hvert tilfælde til at ALLE parametre er på plads - fx strøm, møbel og især hullet i venstre side er en Super Nova (ikke at forveksle med VDH) eller et sort hul for bassen herhjemme - læs den er noget fraværende!
Men når sandheden skal frem har jeg ikke hørt de Grande højttalere du pryder din stue med, de er sikkert fine. Tja det hjælper efterhånden i setup'et...de vokser klart med det rette HT kabel og effekt, tja og så resten af kæden hehe! |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
|
| Sendt: 13 December 2006 kl. 20:26 | IP-adresse registreret