| Forfatter |
|
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 01:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen mennesker er måske ikke helt på højde med egne evner ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sæt Infinty Epsilon er ombygget som aktive højtalere, som er bestykket med nedenstående sælges.
Diskant: Fountek NeoPro5i
Det ene sæt med øverste mellemtone: Technics mellemtone
Mellemtone: Peerless Nomex 6"
Bas: Peerless XLS 12"
Med følgende Hypex units:
Hypex 3-vejs til diskant og mellemtone Hypex DS 4.0 til bas
Dette setup gør, at du med en mindre vellydende 2-kanals forforstæker, Surround reciver med pre-out eller Surround kan spille disse monster højtalere op, nogen som eller kun er tilegnet tunge Krell eller Mark Levinson effektblokke der koster halve og hele bondegårde.
Dette har medført en meget mere levende og musikalsk højtaler enden originale Infinty Epsilon som nu har over 10 år på bagen.
Sættende er til salg, da der melder sig nye spændende projekter.
Prisen er 25.000,- kr. pr. sæt. Der er lyd for langt over 50.000,- til 100.000,- kr. Køber du begge sæt, fordi du har plads til den ultimative fede lyd i et surround miljø, kan vi tale om prisen.
Der er selvfølgelig garanti på alle de nye enheder og units.
Så er du seriøst på udkig efter noget der har dynamik, præcition og bund, så er dette ultimativt et godt bud.
Du kan regulere alle enheder i styrke og deling. Dette gøres let og behændigt. Forskellige delingschips til Hypexmodulerne følger med.
Der er målt bas ned til 15 htz!!!
Opbygningen gør, at man kan tilslutte bunden som normal front eller på sub/LFE kanalen. Som det er sat op nu, så bruges front som full ranch, og den bagerst bund er tilkoblet LFE. På den måde kan man i et surroundmiljø skære crossover via processor, samt på Hypex DS 4.0 kan man fin tune, rumkorrigere og justere EQ. Så der er mange muligheder. Desuden kan man udskifte HT enheder for at teste en anden klang.
Velbekomme ... er desværre nok ikke det eneste udstyr denne person har ødelagt ... husk navnet! Der er bl.a. nogle PArasound forstærkere som har været til salg i lang tid ... gad nu vide hvad der er sket med dem!!!
Bundy
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 01:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Al Bundy skrev:
|
Nogen mennesker er måske ikke helt på højde med egne evner ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sæt Infinty Epsilon er ombygget som aktive højtalere, som er bestykket med nedenstående sælges.
Diskant: Fountek NeoPro5i
Det ene sæt med øverste mellemtone: Technics mellemtone
Mellemtone: Peerless Nomex 6"
Bas: Peerless XLS 12"
Med følgende Hypex units:
Hypex 3-vejs til diskant og mellemtone Hypex DS 4.0 til bas
Dette setup gør, at du med en mindre vellydende 2-kanals forforstæker, Surround reciver med pre-out eller Surround kan spille disse monster højtalere op, nogen som eller kun er tilegnet tunge Krell eller Mark Levinson effektblokke der koster halve og hele bondegårde.
Dette har medført en meget mere levende og musikalsk højtaler enden originale Infinty Epsilon som nu har over 10 år på bagen.
Sættende er til salg, da der melder sig nye spændende projekter.
Prisen er 25.000,- kr. pr. sæt. Der er lyd for langt over 50.000,- til 100.000,- kr. Køber du begge sæt, fordi du har plads til den ultimative fede lyd i et surround miljø, kan vi tale om prisen.
Der er selvfølgelig garanti på alle de nye enheder og units.
Så er du seriøst på udkig efter noget der har dynamik, præcition og bund, så er dette ultimativt et godt bud.
Du kan regulere alle enheder i styrke og deling. Dette gøres let og behændigt. Forskellige delingschips til Hypexmodulerne følger med.
Der er målt bas ned til 15 htz!!!
Opbygningen gør, at man kan tilslutte bunden som normal front eller på sub/LFE kanalen. Som det er sat op nu, så bruges front som full ranch, og den bagerst bund er tilkoblet LFE. På den måde kan man i et surroundmiljø skære crossover via processor, samt på Hypex DS 4.0 kan man fin tune, rumkorrigere og justere EQ. Så der er mange muligheder. Desuden kan man udskifte HT enheder for at teste en anden klang.
Velbekomme ... er desværre nok ikke det eneste udstyr denne person har ødelagt ... husk navnet! Der er bl.a. nogle PArasound forstærkere som har været til salg i lang tid ... gad nu vide hvad der er sket med dem!!!
Bundy
|
|
|
Hejsa
Kan se du er "ny" herinde og sikkert ikke har fundet tonen endnu, men tror ikke du bliver speciel populær ved at "udstille" folk på denne måde herinde. Om manden har "lavet l**t i den" kan man måske diskutere, og deri er jeg måske nok enig med dig. Men det er ikke "god stil" at tage fat i folks annoncer for dit og dat, for derefter at ytre at man synes at manden er "gal".
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 01:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har mig bekendt ikke sagt manden er gal ...
men der er intet tilbage af denne i øvrigt gode speaker ... ud over rammen ... måske maksmalt et delefilter der ikke passer til enhederrne ... !!! Hvad er det så man sælger !!!!
Bundy
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 02:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan tilføje ...
Vil du købe en ML 33 hvor jeg har indsat effektbolsjerne fra en NAD 3150!!! - prisen er nu kun 33000 mod normal 500000. Kabinettet er ægte!
Bundy
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 02:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og.... det er jo slet ikke det der er pointen!
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 02:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror du din "ven" bliver populær når en sagesløs person har købt disse speakers til den pris!!
Jeg er ikke her for at blive populær ... men dette er tæt på det sygeste jeg har set 30 år indenfor hifi!
Bundy
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 02:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må give Rattanhuset ret - du går lige lovlig til den - ikke en smiley eller noget - desuden ahr du jo ikke hørt de højtalrere så du ved ikke om det er til det bedre -
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 02:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
| Jeg må give Rattanhuset ret - du går lige lovlig til den - ikke en smiley eller noget - desuden ahr du jo ikke hørt de højtalrere så du ved ikke om det er til det bedre - |
|
|
Synes du der er noget at smile af ... 
Det er meget specielle speakers ... som blev lavet som noget af det sidste i en stor epoke!! Siger bånd mellemtoner og diskanter dig noget ...
Bundy
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 02:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Al Bundy skrev:
|
Tror du din "ven" bliver populær når en sagesløs person har købt disse speakers til den pris!!
Jeg er ikke her for at blive populær ... men dette er tæt på det sygeste jeg har set 30 år indenfor hifi!
Bundy
|
|
|
Hvis du er her for at hænge folk ud eller på anden måde lave l**t i den, så mærk dig mine ord.. Så er du her ikke længe. Dette er et forum som har problemer nok med tonen indimellem. Derfor har admin også skærpet "kravene" for at man kan deltage her. Min opmærksomhed på denne tråd, handler ikke så meget om, hvorvidt annoncen er "god eller dårlig" eller om manden som har indrykket den (kender i øvrigt ikke vedkommende). Men om at det som du har gang i dér, ikke accepteres her, hvis jeg skulle kende admin ret. Men det finder du jo nok ud af, når du nu ikke vil tage imod en venlig "henstilling" fra andre. Over and out for mit vedkommende!
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 02:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så synes jeg du skal indberette mig ...
Bundy
|
| Til top |
|
| |
Audio-Kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 206
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 07:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Al Bundy .... Relevant tråd.
P.ssesynd at splitte sådan en " Klassiker " totalt ad .... for derefter
at sælge " Monstermutanten " når " Projektet " ikke lever op til
ens forventninger .....
Mvh. __________________ VINYL ... For the Joy of Music !
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Al Bundy skrev:
Så synes jeg du skal indberette mig ...
Bundy |
|
|
Du reagerer på en åndsvag måde - du får nogle venligt mente retningslinier til hvordan du vil kunne komme bedre ud af det på dette forum - og så svarer du fornærmet med at rattanhuset sk al indberette dig - og det jeg sagde med smileyen er ligeså meget i overført betydning. Du kunne evt starte lidt mere let ved at spørge " tror i virkelig at dette er en forbedring" og slutte med referencen til hans forstærker - det du gør nu er bare at møje ham ned - og os andre ligeså. Om han så har sat en bademester megafon i i stedet for en bånddiskant kan du da opfører dig pænt - der er så vidt jeg ved ikke nogen der har svinet dig til. __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, vi er jo i en anden tråd blevet opfordret til at bruge Rapport-knappen noget mere. Så hvis der ikke er andre der gør det, så gør jeg sgu da. __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er korrekt at det er trist at spolere et sæt klassikere på den måde, men det er nu engang ejerens egen sag.
Det betyder ikke at forummet skal bruges til indirekte at svine personen til - Meningen med tråden er sikkert god nok, men formålet er desværre ikke brugbart.
Af hensyn til muligt yderligere "ballade", lukkes tråden hermed!! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |