Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 06:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Super VA tilbud hos Tape Connection!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Hey folkens, se her: Vienna tilbud
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Dit indlæg bliver da fjernet på et mikrosekund, når en administrator kommer forbi.

Ved du ikke at køb og salg ikke er tilladt på forum?

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Det er vel ikke forbudt at give hints til gode tilbud?? Det er ikke mig der sælger, husk det.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
Det er vel ikke forbudt at give hints til gode tilbud?? Det er ikke mig der sælger, husk det.

Jo, det er aldeles forbudt, og medfører gerne en advarsel, mere eller mindre automatisk.

Ellers giver alle mulige 'hints' i tide og utide, og du kan ikke kontrollere om det er forretningsdrivenes 'bekendte' der giver hints.

Der er ingen gråzoner, og hele denne tråd er snart væk - regn trygt med det.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

Nu er der gået 20 min. hvor du ikke har fjernet dit indlæg!?

Ved du ikke, at når du laver gratis reklame for annoncører, der skal betale for reklame her på sitet, så er det det samme som at stikke hånden i lommen på administrator på sitet, og sjæle direkte op af lommen på ham?

Tyveri, er det helt rigtige ord.

Var jeg admin her på sitet, blev du sparket ud direkte, uden flere advarsler.

Sidder du og venter på at admin skal fjerne tråden?

Jeg har skam sendt ham en mail, men måske når du at slette indlægget selv inden.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Spencer, prøv lige at skrue lidt ned for charmen og det iltre temperament - det er ikke forbudt at linke til gode tilbud. Det er der så mange der har gjort gennem tiden, og hvis ikke forumbrugerne kan gøre hinanden opmærksomme på gode tilbud rundt omkring herinde, hvordan synes du så at det skal foregå? En medlemsservice hvor man kan aktivere en rundsending pr. mail til folk man synes skal se hvad man har fundet?

Linket sidestiller vi allerhøjest med indirekte reklame - det er ikke værre end at en person fortæller at han har købt eks. en forstærker hos Jensen til en god pris og at personen synes at andre også skulle handle der.

Og der er da overhovedet ikke tale om salg i forummet - jeg ser ihvertfald ingen salgsannonce herinde....

DET MEDFØRER IKKE EN ADVARSEL OG HAR ENDNU IKKE GJORT DET - LINKS ER IKKE FORBUDTE SÅ LÆNGE AT DET ER PÅ PRIVAT BASIS, OG ALTSÅ IKKE EN FORHANDLER!

Desuden er det redaktionens og moderatorernes opgave at vurdere hvilke indlæg der skal slettes, går over grænsen eller generelt hvilke personer der overhovedet skal være i forummet. og den opførsel du udviser her, tenderer mere til en advarsel end rockforlife´s link til et tilbud han har set!

Har du flere kommentarer til hvem du synes der burde være i forummet og hvad der skal skrives, bedes du sende dem enten til admin@hifi4all.dk, eller mig på privat besked!

wamba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Flot Spencer, skal du ikke klappe dig selv på skulderen en gang til?

Vi har Admins til at klare denne form for opgaver, lad venligst dem om det!

Ikke mere at sige i denne tråd...

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba

notional
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Jeg har skam sendt ham en mail, men måske når du at slette indlægget selv inden.

Spencer dog, hvordan er det du behandler de andre debatører herinde?

Manden kommer jo bare med et godt hint til nogen, der måske er interesseret i VA og som nu muligvis kan spare flere tusinde kroner. Og så vil du sparke manden ud af forummet pga. det?

Hvis TC vil annoncere for dette tilbud, gør de det jo nok alligevel, så tyveri er vidst lige at skyde fluer med atombomber.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Admin gør alting aldeles gratis, og sætter formentlig penge til hver gang en annoncør får gratis reklame med direkte links.

Jeg ved hvor meget de direkte links betyder i søgemaskinerne, da det er mit daglige job at lave søgemaskineoptimering.

Jeg kan ikke se at der er gråzoner hvor annoncører opretter profiler, og roser sine egne produkter, men dette er hvad der sker her.

Men igen giver det selvfølgelig mindre arbejde til de enkelte administratorer, hvis man ser igennem fingre med mere og mere.

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Ved du ikke, at når du laver gratis reklame for annoncører, der skal betale for reklame her på sitet, så er det det samme som at stikke hånden i lommen på administrator på sitet, og sjæle direkte op af lommen på ham?

Tyveri, er det helt rigtige ord.

"Sjov" reaktion Nå men, sagen er udebateret.
Men damm. 37.000,- for et sæt Strauss 24.000,- for Beethoven CG!!!
VA

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Admin gør alting aldeles gratis, og sætter formentlig penge til hver gang en annoncør får gratis reklame med direkte links.

Jeg ved hvor meget de direkte links betyder i søgemaskinerne, da det er mit daglige job at lave søgemaskineoptimering.

Jeg kan ikke se at der er gråzoner hvor annoncører opretter profiler, og roser sine egne produkter, men dette er hvad der sker her.

Men igen giver det selvfølgelig mindre arbejde til de enkelte administratorer, hvis man ser igennem fingre med mere og mere.

Enten læste du ikke hvad jeg skrev, eller også vil du bare ikke forstå det.

Nu begynder du at beskylde annoncører for at oprette brugernavne og reklamere for sig selv, og det næste bliver vel at du kommer med en påstand om at det er Tape Connection der selv står bag denne tråd - beskyldningerne vil jeg meget gerne se underbygget med fakta nu!

Hifi4all.dk føler sig på ingen måde truet på eksistensen af hverken dette link eller andre - et link i en tråd er ikke sidestillet med en banner-reklame og ej heller direkte reklame så længe det ikke er producenten eller forhandleren der poster det, for det er nemlig ikke tilladt herinde!

Der er ingen der ser mellem fingre med noget som helst i denne sag - jeg skal nok vurdere om der bliver gået over stregen og det samme gælder de andre moderatorer - som det er her, bliver der ikke gået over stregen. Rockforlife´s link er ligeså godt som enhver andens link til et eller andet andet grej som der smides links til, enten fordi det er et godt tilbud eller fordi der overvejes et køb - så skal de også være forbudt ifølge dig fordi det linker til enten en producent eller en forhandler som har det der snakkes om!?

Jeg vil opfordre dig til at lade det ligge og undlade at forsøge at puste mere til ilden end du allerede har gjort - tråden ender i det sædvanlige brok og bøvl, og det gider vi ikke igen. Så hvis det er dit erklærede mål, kan du ligeså godt spare din tid og gå en tur så du kan køle lidt af!

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Nu linkes der altså direkte til en prisliste?? (ingen fotos af varen)

Og det er ikke en salgsannonce?

Forklar så endelig hvad der er, og gerne i en PM, hvis du vil undgå at 'puste en stemning op'.

Så vidt jeg ved koster det penge at annoncere hos jer?

Hvis I ikke tror at den gratis annoncering ender med at koste jer penge, så er det jo fint, men der tror jeg at I tager fejl.

Personligt har jeg ikke penge i klemme, så jeg kan for så vidt være kold overfor det, hvis admin må tage et avisjob for at holde serverene kørende på hifi4all, for det er et fultidsjob at holde databaserne kørende.

Man kan vælge at skære hårdt igennem fra start, eller lade ting der ikke er decideret ulovlige passere. Ulovligheder foregår der jo ingen af.

Hvis I mener at det kun er et job for administratorer, så vis alle debattører tillid, og fjern funktionen 'rapport' der gør det muligt at rapportere indlæg man finder upassende.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Nu linkes der altså direkte til en prisliste?? (ingen fotos af varen)

Og det er ikke en salgsannonce?

Forklar så endelig hvad der er, og gerne i en PM, hvis du vil undgå at 'puste en stemning op'.

Så vidt jeg ved koster det penge at annoncere hos jer?

Hvis I ikke tror at den gratis annoncering ender med at koste jer penge, så er det jo fint, men der tror jeg at I tager fejl.

Personligt har jeg ikke penge i klemme, så jeg kan for så vidt være kold overfor det, hvis admin må tage et avisjob for at holde serverene kørende på hifi4all, for det er et fultidsjob at holde databaserne kørende.

Man kan vælge at skære hårdt igennem fra start, eller lade ting der ikke er decideret ulovlige passere. Ulovligheder foregår der jo ingen af.

Hvis I mener at det kun er et job for administratorer, så vis alle debattører tillid, og fjern funktionen 'rapport' der gør det muligt at rapportere indlæg man finder upassende.

Hvad med at hidse dig ned og tage en "chill-pill"?

Der bliver linket til producenter, distribrutører, og forhandlere hver eneste dag i adskillige tråde - hvor ligger problemet? Hvorfor i alverden skulle en almindelig forbruger ikke kunne gøre dette?

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

læser man retningslinjerne for at bruge dette forum nævnes der intet om at alm bruger ikke må linke til annoncøres artikler, hjemmesider eller lign., kun at det er forbudt at linke til noget hvori man selv står som sælger eller har sælgers interesse at varetage.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

@jdg1

Grunden til at direkte links til prislister ikke bør være tilladt, er naturligvis så hifi4alls adininstratorer kan få lidt penge ind på annoncering, til serverdrift.

Måske har holdningen til dette ændret sig, og man har valgt andre prioriteter (tid).

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Ja hvorfor du ikke slappe af?

Der er da gået fuldstændig havebetjent i den. Du har gjort opmærksom på det du kalder en ulovlighed, og lad så dem der styrer sitet bestemme hvad der er lovligt, og hvad der er ulovligt!!!

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

læser man retningslinjerne for at bruge dette forum nævnes der intet om at alm bruger ikke må linke til annoncøres artikler, hjemmesider eller ling, kun at det er forbudt at linke til noget hvori man selv står som sælger eller har sælgers interesse at varetage.

Igen skal man så bevise at den der linker, har økonomiske interesser.
Det kan du ikke bevise, med mindre den der linker selv har opgivet sit fulde navn.

Alle har jo bare et 'nick' og kan være i familie med hvem som helst.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

@jdg1

Måske har holdningen til dette ændret sig, og man har valgt andre prioriteter (tid).

Holdningen har ændret sig? Den har da aldrig ændret sig!!

Det har altid været forbudt for forhandlere at linke til priser osv., men det har da aldrig været forbudt for en forbruger at gøre det!

Jeg tror at du har misforstået noget

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Ja, fordi blandt andet Googles system fungerer sådan at den forsøger at give en pagerank baseret på relevansen af siden, og Tapeconnections side bliver mere interessant for folk der handler HiFi når den indeholde gode tilbud, og dette afspejles af at folk linker til den. Hvilket blot viser at Googles system virker som det skal - ikke at TC får "gratis reklame". De får en højere pagerank, og dermed en højere rang på google, hvilket vel er fortjent når de har et godt tilbud i butikken.

Jeg tvivler på det på nogen måde kan erstatte TC's anden markedsføring fordi de bliver linket fra et par fora på nettet. Jeg har naturligvis ikke set deres click-through statistik, men det er næppe hovedparten af deres salg der direkte kan relateres til søgninger på google.

L.

Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted

powda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Så meget for at komme med et godt tip. Suk, hvor skal man høre brok for meget...

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes