Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 00:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Spørgsmål til småbørnsfamilierne (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
puffin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 07 Januar 2004 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Hifi-budgettet er strammet ind; der er kommet en lille ny til verden og pengene går fra nu af til bleer. Dermed er det tid for farmand til at sikre anlægget mod Junior og Junior mod anlægget.

Jeg er for tiden (da jeg studerer) ved at skrive en projekt-rapport omkring beskyttelse af hifi mod småbørn og visa versa, og dermed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad I der har små børn, gør for at sikre anlægget mod barnet og omvendt.

Hvis I skulle lyste, må I gerne fortælle hvad det er I mener der er vigtigst at beskytte og hvor der er størst chance for, at enten den ene eller anden kommer til skade.

I forbindelse med projektet skal jeg bygge en protoytpe af et produkt, som kan sikre at der ikke sker nogen ulykke. Produktet kunne fx være en slags afskærmning, et møbel eller en form for ophæng.

Del ud af jeres erfaringer og fortæl hvad I gør... al hjælp er god hjælp

Mvh. Jacob Madsen

dr. jeep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: København
Sendt: 07 Januar 2004 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Hvad med at prøve med et el-hegn rundt om hele molevitten

Carsten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 07 Januar 2004 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Hvad med et gammeldags tv-møbel med jalusi-låge med lås - det skulle da løse din opgave .