Forfatter |
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, er der andre som pt. har cd'er som er blevet væk i posten fra CD-Wow. Først var der en som ikke kom frem til min bror. Og nu mangler jeg også en. Fik mail fra cd wow d. 15.11 de havde sendt den, og skulle vente op til 10 dage. Den er ikke kommet endnu. Jeg har vel fået en 10-12 forsendelser før. Alle uden problemer. Og altid noget før de 10 dage. D. 19.11 fik jeg en mail om en anden cd jeg også havde bestilt netop også var sendt. Den er heller ikke kommet endnu, det kan nues endnu. Men hvis den ikke er her imorgen eller onsdag, bliver jeg nervøs for den også.
Andre som står i samme situation.
mvh.
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Normalt skal du bare kontakte firmaet med dit ordrenummer og fortælle dem at varen ikke er nået frem. De vil så derefter lave en efterlysning hos postdanmark og samtidigt sende dig ordren på ny.
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
Hej, er der andre som pt. har cd'er som er blevet væk i posten fra CD-Wow. Først var der en som ikke kom frem til min bror. Og nu mangler jeg også en. Fik mail fra cd wow d. 15.11 de havde sendt den, og skulle vente op til 10 dage. Den er ikke kommet endnu. Jeg har vel fået en 10-12 forsendelser før. Alle uden problemer. Og altid noget før de 10 dage. D. 19.11 fik jeg en mail om en anden cd jeg også havde bestilt netop også var sendt. Den er heller ikke kommet endnu, det kan nues endnu. Men hvis den ikke er her imorgen eller onsdag, bliver jeg nervøs for den også.
mvh.
|
|
|
hejsan
venter på 5 pakker, nogle helt tilbage fra d. 31.10., der heller ikke er kommet. har hørt rygter om, at der har været poststrejke i england...
hvorom alting er, skriver jeg til dem i aften... har været ude for det før, hvor jeg også har skrevet til dem og de har altid sendt tingene igen...
\ulrik __________________ 'stue bio' (denon, podspeakers, clic)
film
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

|
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror faktisk ikke det findes ved CD-Wow. Alle deres priser er inkl. frit leveret. Jeg tror de sender det som alm post. Nu kan jeg jo ikke huske det fra sidst, men jeg mener ikke der er nogen adresselabel på pakken med cd'en med id nr. el. lign.
Det er vel også svært at sælge nye cd'er til 89, kr fragtfrit hvis der skal pakkeporto på også.
Men når jeg har givet det nogle dage, går jeg ud fra CD-Wow sender en erstatning. Men det vil tiden jo vise. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

|
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
xtort skrev:
DKsoulman skrev:
mvh.
|
|
|
hejsan
venter på 5 pakker, nogle helt tilbage fra d. 31.10., der heller ikke er kommet. har hørt rygter om, at der har været poststrejke i england...
hvorom alting er, skriver jeg til dem i aften... har været ude for det før, hvor jeg også har skrevet til dem og de har altid sendt tingene igen...
\ulrik
|
|
|
Hej Ulrik, det lyder ikke godt. Jeg tænke om det kan være CD-Wow som er "på røven" der kom jo nye ejer for kort tid siden. Der var åbenbart nogle problemer. Det er jo ikke sikkert det kan køre. Jeg bestiller ihvertfald ikke mere hos dem før de 2 pakker jeg har betalt dukker op. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
Til top |
|
|
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har også lige været ude for, at en af mine bestillinger ikke er dukket op!
Jeg har skrevet til CD-wow og de sender selvfølgelig en ny til mig.
Har i gennem flere år handlet livligt med CD-wow og det er den første CD der ikke er dukket op.
Fik den nye med Eagles med posten i dag, så det er ikke alle forsendelser der bliver væk i øjeblikket.
Happy
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har handlet en del hos cd-wow igennem tiden, og det er min klare opfattelse at de ikke er så "skarpe" for tiden: udsolgte varer, lang leveringstid, sælger varer der ikke er udkommet og som de så selvfølgelig ikke kan levere......
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har de sidste 3 uger ventet på 6 skiver derfra. Troede først det var mit eget postbud der var skyldig men det kan da også tyde på, at det bare er CV wow der er sløve..
Men hvis dette er tilfældet pynter de en del på det. Jeg skrev en mail i forrige uge om mine manglende forsendelser hvorefter jeg fik en høflig tilbagemelding fra derfra om at de alle ville blive gensendt - nu var der dog pludslige et par af dem jeg havde bestilt der var udsolgte. så pengene for disse ville blive overført til min konto ( de er ikke kommet endnu )
I fredags skrev jeg til dem igen - Deres svar var, at de igen måtte beklage at jeg ikke havde modtaget dem. Jeg forslog at de sendte cd'erne til en anden adresse ( troede det var mit postbud der var langfingret ) - De skrev så, at de nu ville sende til den alternative adresse - men at der nu var 2 øvrige cd'er der var udsolgte, hvorfor disse penge ville blive tilbagebetalt ( mangler stadig )
Så nu går jeg og venter på at 2 ud af 6 bestilte cd'er lander og at mine penge for de 4 tikker ind på kontoen..
----- Det skal siges at jeg har handlet hos dem i lang tid og aldrig har oplevet problemer-----
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
Steffeng Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg bestilte den nye Eagles for 4 uger side, og der gik en hel uge inden jeg fik besked om at den var afsendt. I slutningen af forrige uge tog jeg kontakt, og en ny blev afsendt i mandags, men har stadig ikke modtaget noget.. - lader til at der har været lidt problemer med postvæsnet...
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også lige forsøgt at bestille hos dem. Dagen efter min bestilling kunne jeg se at min ordre ventede på at blive afsendt fra Cd-wow og at der ville gå 10 dage fra de sendte den til jeg modtog den. Pengene blev hævet på min bankkonto samme dag som de modtog bestillingen. 11 dage senere var cd´en stadig ikke afsendt, og da jeg ikke kunne vente så længe (det var til en gave), afbestilte jeg. Herefter fik jeg en mail der fortalte mig at det ville tage 5-7 arbejdsdage at føre mine penge tilbage.
Jeg har lige modtaget en dvd fra www.play.com , som også har gratis forsendelse. Der gik 5 dage fra jeg bestilte til jeg modtog min dvd. Pengene blev først hævet på min bankkonto en dag efter jeg havde modtaget en mail om at min dvd var afsendt. 
Jeg har også gode erfaringer med www.amazon.uk og www.imusic.dk .
|
Til top |
|
|
helmuth Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også modtaget den nye med Eagles i dag, har via Mail fået besked om at den blev sendt D.19.11.2007 så de lovede Max syv dage holdt lige.
|
Til top |
|
|
MadsVP Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 182
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm min ordre er osse blevet væk i posten 
De har lovet en erstatning, men jeg er betænkeligt... __________________ nEt^DeViL Ownz You ! Danish Lammers !
|
Til top |
|
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ventet en måned på 3 skiver. Rykkede for 2 uger siden og fik at vide de ville sende dem igen, men stadig ikke modtaget noget? Tror ikke jeg køber hos dem mere.
Bestilte så 3 LP'er hos JPC i Tyskland .... der gik 5 dage, så var de modtaget! Sådan ... tysk effektiviet mod engelsk sløseri. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steffeng skrev:
jeg bestilte den nye Eagles for 4 uger side, og der gik en hel uge inden jeg fik besked om at den var afsendt. I slutningen af forrige uge tog jeg kontakt, og en ny blev afsendt i mandags, men har stadig ikke modtaget noget.. - lader til at der har været lidt problemer med postvæsnet...
|
|
|
Den beskrivelse kan jeg nikke 100 % genkendende til. Min nr. 2 Eagles blev også afsende i starten af sidste uge. Har ikke modtaget den endnu. De øvrige 2 har jeg heller ikke modtaget..
Har handlet længe med virksomheden uden problemer - hvad sker der ?
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kan være at det er diverse postmedarbejdere, der mangler julegaver til familien hehe
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
det kan være at det er diverse postmedarbejdere, der mangler julegaver til familien hehe |
|
|
Hvis det var forklaringen, virker det mærkeligt at der endnu ikke er kommet indlæg fra brugere der har haft lign. dårlige oplevelser med andre forhandlere. For mig virker det nu som om det er Cd-wow der ikke har styr på tingene. Det kan vist godt blive en meget lang tråd vi har igang her.
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

|
Sendt: 26 November 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg kan se jeg ikke er den eneste. Det skal siges min bror i dag har modtaget en ANDEN forsendelse end den han efterlyser. En de har afsendt efter. Jeg tror ikke det er posten, hvis der på dette forum pludselig er så mange som har problemer. Og som flere skriver, har der ikke været problemer før. Men først noget længer leveringstid, og nu også cd'er "som ikke når frem" Det virker lidt mærkeligt.
Nogen som kender nogle gode alternativer til fornuftige priser? JPC? hvad er det? __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
Til top |
|
|
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
JPC er en tysk hjemmeside der sælger CD, DVD, LP'er og bøger. De har en hel del i vinyl og specielle SACD plader. (De har også en engelsk-sproget side).
http://www.jpc.de/
Har lige for 10 min. siden modtaget endnu en ordrebekræftelse fra CD-WOW. Min CD med Anni Lennox er afsendt (for 3. gang). Det er 4 uger siden jeg bestilte den. Min Eagles CD har de afstendt for 2. gang for ca. 1 ½ uge siden ... er endnu ikke kommet.
Før kom pladerne fra Sverige og det gik helt uden problemer. Nu bliver de sendt fra England og det virker altså ikke.
Har gode erfaringer med CDON og Imusic .... er ikke blevet snydt der. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
Til top |
|
|
MadsVP Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 182
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for 10 min, siden modtaget en ny ordrebekræftigelse.. __________________ nEt^DeViL Ownz You ! Danish Lammers !
|
Til top |
|
|