Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 15:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Byd på "ny" Nec HT-1100(eBay)! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr.DJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Maj 2004 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Buddene starter ved 2800$(dollars)=ca. 17440dkr. +dansk moms=21.800 Kr. Den koster 40.000 kr. i Danmark, så der skulle være mulighed for at spare penge

Link: eBay

Jeg har set sælgeren forny tilbudet et par gange, så hvis du ikke når det første gang kan du prøve og vente lidt, og se om ikke tilbudet kommer igen

Jeg tænkte at der måske var nogen herinde som kunne være interesseret i at byde på netop denne model, som erstatter den populære HT-1000 model.
Til top Vis Mr.DJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.DJ

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 Maj 2004 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Vær opmærksom på, at der netop på Ebay er udbredt svindel med netop projektorer. Jeg handler ikke selv på Ebay, så jeg kan ikke bedømme hvor oprigtig denne sælger er, men man skal lige have det i baghovedet.

VH

Thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Maj 2004 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Jeg tør heller ikke handle hos E-bay. Så vil jeg hellere selv købe den i Fjernøsten, afprøve den på stedet, og herefter tage den med hjem i kufferten. Jeg ferierer i forvejen i Asien hvert år. Alternativt kan man jo bare bestille den online hos en online shop i Singapore:

http://shop.d-nexus.com

Iøvrigt er Nec HT-1100 helt ublu prissat her i Europa. Hos ovennævnte online forhandler (d-nexus) koster en HT-1100 Kr. 21.212,- Billigste pris i Danmark er Kr. 39.995,- Den er med andre ord hele 81,16% dyrere i Danmark

Til sammenligning koster en Infocus X1 Kr. 6.946,- hos D-Nexus. Billigste pris i Danmark er Kr. 8.620,- og det er 24,1% dyrere. Det er en forståelig forskel eftersom den danske moms er på 25%.

Jeg ved at der ikke bliver solgt særligt mange NEC HT-1000 / HT-1100 i Danmark og det er jo ikke så underligt med de ublu priser der er på dem. Vi kan jo håbe at Nec på et tidspunkt får lyst til at sælge noget og sætter priserne ned. . . .

PS: Priserne hos http://shop.d-nexus.com er angivet i Singapore Dollars. Disse er omregnet til danske kroner ved hjælp af http://www.valutakurser.dk
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Det lyder interessant med d-nexus, men der kommer vel sandsynligvis en ikke ubetydelig told og moms på - eller hvad?

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Maj 2004 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Boye skrev:

Det lyder interessant med d-nexus, men der kommer vel sandsynligvis en ikke ubetydelig told og moms på - eller hvad?

Ved import fra et land uden for EU skal der betales 25% moms. Og så er der naturligvis også fragtomkostningerne.
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted

MiltonF
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Sendt: 08 Juni 2004 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

Det er muligt at man kan købe dem på ebay, men er det ikke lidt risky? Jeg har lige købt min hos www.home-cinema.dk for kun 30.999. Så er der 3 års onsite garanti på den....
Til top Vis MiltonF's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MiltonF

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Juni 2004 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

MiltonF skrev:
Det er muligt at man kan købe dem på ebay, men er det ikke lidt risky? Jeg har lige købt min hos www.home-cinema.dk for kun 30.999. Så er der 3 års onsite garanti på den....

Ja, der er sandeligt sket noget med prisen siden denne tråd blev startet

Og de 31k er jo endda inklusive et lærred. Rart at det går den rigtige vej med priserrne.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes