Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
Sendt: 12 Maj 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
Hej
Nu har jeg endelig efter lang tids prøven fået min media player til at afspille Flac filer og jeg har samtidig installeret WMP tag support plugin'et.
Når jeg vil tilføje mine cd'er som ligger i mapper efter albums så får jeg dog ved nogle cd'er fx. 10 albums med 1 nummer i hver, i stedet for et album med alle 10 numre i. Ved andre cd'er tilføjer den fint hele tracklisten til 1 album, hvad gør jeg galt??
Sendt: 14 Maj 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
jeg har lige været inde og se og jeg har ca. 2300 albums i min media center i stedet for ca. 250!
Er der slet ikke nogen som har haft problemer med at den kun tager en enkelt sang i albumsne eller generelt har problemer med at få alle sine albums ind i media center??
Bruger siden: 23 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 70
Sendt: 19 Maj 2007 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
Mlarsen skrev:
Hej
Nu har jeg endelig efter lang tids prøven fået min media player til at afspille Flac filer og jeg har samtidig installeret WMP tag support plugin'et.
Når jeg vil tilføje mine cd'er som ligger i mapper efter albums så får jeg dog ved nogle cd'er fx. 10 albums med 1 nummer i hver, i stedet for et album med alle 10 numre i. Ved andre cd'er tilføjer den fint hele tracklisten til 1 album, hvad gør jeg galt??
Hvordan fik du din media player til at afspille Flac filer?
Du skal kun gøre punkt 1 hvis du bare vil have flac filerne til at spille, men det er nu også meget rart med kunstnernavn osv. og så skal du have punkt 2 med også. Du kan følge guiden her:
Det er dog meget vigtigt at du ikke har andre codecs installeret, da det så ikke virker. Jeg havde k-lite mega codec pakke installeret, da jeg første gang installerede flac filteret og så ville den ikke, så den skulle afinstalleres.
Sendt: 19 Maj 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
inde i media player, trykker du bare på bibliotek og så albums så den viser alle albums. Så trykker du bare CLTR + A eller manuelt markerer det hele og så højreklikker og vælger slet.
Sendt: 20 Maj 2007 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
Det var det samme som min gjorde og det jeg gjorde var bare at slette alle albums inde i media player og så virkede det bagefter da den selv skulle tilføje alle albums igen.
Bruger siden: 23 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 70
Sendt: 20 Maj 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
Det har jeg prøvet. Det ser ud til at det er når den når til min compilations at det går galt. Alle mine compilations ligger i et underkatalog der heder compilations. Her ligger fx Absolute christmas og den bliver delt op i mange albums med én sang i hver. Det er nok fordi det er forskellige kunstnere.
Nogen foreslag? Jeg har prøvet at slette alle albums i mediaplayer og føje dem til igen.
Sendt: 20 Maj 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
Jeg har masser af compilations og de fungerer fint, så det er ikke derfor dit ikke virker. Jeg har dog mine compilations liggende på samme niveau som alle mine andre cd'er, ved ikke om det er derfor??
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum