Hasselhof Branchemedlem Direktør, Earthquake Danmark
Bruger siden: 29 Juni 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 955
Sendt: 29 September 2003 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
Eller hvad med en Crown...det er det Cerwin vega selv bruger til deres inhouse touring selskab. og Cerwin vegas hovedkvarter i californien er der også kun lutter crown amps...Jeg har selv haft et par AT 100 engang som jeg desværre solgte og købte et par al 1000 og de spillede ikke nær så godt :(
Sendt: 29 September 2003 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
for at komme med et konkret forslag : istedet for 2 nad så køb en crown powertech 2.1 den kan skaffes for ca 7500 og så har du masser af effekt (2*460) og væsentlig bedre lyd end med et par NAD
Sendt: 29 September 2003 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
til demox :
mit gæt er at du vil kunne finde at 100 i den blå for ca 2500 pr sæt. Hvis du har to sæt der skal drives samtidigt skal du ihvertfald have 400 reelle watt. 2 nad 218 vil du ikke få fat i under 7500. Hvis du køber den forslåede crown skal du kun købe een forstærker.
uanset skal du regne med ca 12000 før festen kan begynde. en billigere løsning ville nok være at købe noget samlet fra et diskotek, der kan du gost få noget skrammel der kan larme billigere..men jeg ved ikke hvor meget lydkvaliteten betyder for dig..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum