Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 02:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Jensen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 07:30 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg vil gerne bede hifi4all om at slette min profil .

Så vil jeg gerne bede alle dem der har købt af mig eller de mærker jeg sælger om at ligge dæmper på jers indlæg der omhandler disse mærker .

Og husk man husker altid sandheden .

Godnat .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 07:39 | IP-adresse registreret  

? er der noget jeg har misset? eller har du bare givet op over for presset virkeligt trist, det har ellers været rart at have en i baghånden som har prøvet en del og en der ikke er bange for at sige sin mening.

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 07:43 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Hej

Så vil jeg gerne bede alle dem der har købt af mig eller de mærker jeg sælger om at ligge dæmper på jers indlæg der omhandler disse mærker .

Godnat .

Hvorfor nu det Rene?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

? er der noget jeg har misset? eller har du bare givet op over for presset virkeligt trist, det har ellers været rart at have en i baghånden som har prøvet en del og en der ikke er bange for at sige sin mening.

Nå der udstilles en som en svingler og jeg ved det ikke passer , også når hifi4all lukker denne tråd uden at slette den eller slette indlæg , så sigerer jeg stop , jeg har tit set der er blevet slettet indlæg , men kun til nogles fordel hvad der stikker under ved jeg ikke .

MEN JEG VED HVAD JEG VED .

Der er ingen der kan presse mig nok mere omvent men det jeg har .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

Den missede jeg også lige....

Vil du ikke være venlig at genoverveje det...

Enig med dig, Kyhn! Og hvad med alle de dejlige billedrapportager fra alverdens high end messer til os billed-hungrende forbrugere

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
kyhn skrev:

Nå der udstilles en som en svingler og jeg ved det ikke passer , også når hifi4all lukker denne tråd uden at slette den eller slette indlæg , så sigerer jeg stop , jeg har tit set der er blevet slettet indlæg , men kun til nogles fordel hvad der stikker under ved jeg ikke .

Vi kan slet ikke lokke dig til at blive?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Hvorfor tror alle altid, at der "stikker noget under" ?? Er det blevet en mode på lige fod med ringe i navlen og stumpede trøjer på småpiger ??

Vi har skrevet det 1000vis af gange at vi reagerer på klager, der kommer ind, men at vi ikke sidder og gennemlæser hver eneste tråd, analyserer den og lægger den ud i et uvildigt nævningeting efter at have fået den behandlet i et etisk, sprogligt og juridisk udvalg.

Hvis der "stikker noget under" kan det kun være på brancheniveau og her har HIFI4ALL.DK intet at gøre, hvorfor ethvert forsøg på at bringe branchens krigsskuepladser ind i forummet blokeres - hvis vi ellers opdager det.
Så undlad venligst at drage HIFI4ALL.DK ind i "intriger", vi intet har med at gøre og som vi ikke har skyggen af interesse for. Det gælder alle.

Jensen har bedre end mange andre udtrykt sin enighed i dette synspunkt adskillige gange, hvilket vi sætter pris på.  Så du siger bare til, hvis du vil have genåbnet din konto.
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Hej

Godnat .

Jeg har lidt svært ved at se hvorfor de mærker du sælger, kommer ind i billedet, da du jo pointerer kraftigt i alle tråde, at du altid er herinde som privatperson, og ikke som forhandler?

Hvis du vil have din profil slettet, hvor der står at du er branchemedlem, så kan du vel oprette en ny, hvor du ikke står som branchemedlem?

Det er vel frivilligt om man vil have at der står branchemedlem i profilen - eller hva' ?

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 08:15 | IP-adresse registreret  

Hvem mon har drevet Jensen bort? Kunne det være ham Raidho/Nordost gutten??

Virkelig en skam, at det skal udfolde sig sådan her...

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 08:23 | IP-adresse registreret  

Fair nok, man ikke ønsker at benytte HIFI4ALL.DK´s forum længere, det har vi altid respekteret, og vil, hvis det fortsat er Jensens ønske at sige farvel til forummet, også lukke denne konto.

Desværre finder jeg det beklageligt, at HIFI4ALL.DK igen skal udpeges som det sorte får, og således også skal udpeges som årsag til Jensens farvel, når det egentlig handler om påstande fra een side, og påstande fra anden side, og fnidder mellem folk i branchen.

HIFI4ALL.DK skal ikke være dommer i sådan een sag, og det ved de fleste også, men bliver det for meget af det gode, lukker vi til gengæld en tråd - det ved de fleste også.

I øvrigt finder jeg en tråd om et "farvel" særdeles off-topic.
Det er et valg som en bruger tager, hvilket blot kræver en mail eller PB til undertegnede, men en egentlig tråd er altså en tand for meget.

Jensen skal være velkommen på senere tidspunkt, hvis han måtte ønske det.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes