| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle der er med på at lave en HIFI klub for hele landet hvor alle kan være med ?
kom med forslag
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jensen !
Det lyder som et spændende initiativ. Det kunne være fedt med en god, bred hifi klub.
Man kunne henholdsvis holde arangementer privat. Dette vil give mulighed for at høre meget forskellig hifi, under private forhold.
Via kontingenter kunne leje af lokaler, producent- og leverandørbesøg o.lign finansieres. Mulighederne er mange bare der er en bred, entusiastisk medlemsskare, som brænder for sagen.
Sponsorater el. lign. kunne også være en mulighed på længere sigt ??
Jeg syntes det er en rigtig god idé som jeg gerne vil bakke op omkring, hvis der er basis og bred opbakning bag sådan en klub !!
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, der er jo allerede nogle klubber her i landet, så muligheden for at dele sin interesse med andre er da til stede. Men hvad gør de der bor langt fra disse klubber?
En mulighed for at lave en klub der er lidt anderledes kunne jo være at der her på HiFi4all blev blev lavet en brugerklub, som så arrangerede private demo-aftener hos såvel private som forretninger, ture til messer og lignede. Så kunne de der ikke lige bor i nærheden af de etablerede klubber deltage i nogle spændende arrangementer.
Så jeg er også positivt indstillet. Godt initiativ Jensen! 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Umiddelbart et godt initiativ - afstandene vil bare være en ulempe for nogle folk.
Jeg er klar  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
afstandene ville jeg også se som en ulempe ... men hurra for DSB.
jeg er også klar.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Count me in
|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som en rigtig fed ide - med mindre måske at man er tvunget til at have besøg til en "lytte aften". Tror sq ikke min mor ( jeg er 18, bare rolig :P) vil se så let på det hvis hendes hus blev invaderet af flere af min slags (eller værre) hehe.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
| Det lyder som en rigtig fed ide - med mindre måske at man er tvunget til at have besøg til en "lytte aften". Tror sq ikke min mor ( jeg er 18, bare rolig :P) vil se så let på det hvis hendes hus blev invaderet af flere af min slags (eller værre) hehe. |
|
|
har heller ikke optimale forhold ... 10m2...
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.
Jeg er dælme klar 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
brian skrev:
|
Tja, der er jo allerede nogle klubber her i landet, så muligheden for at dele sin interesse med andre er da til stede. Men hvad gør de der bor langt fra disse klubber?
En mulighed for at lave en klub der er lidt anderledes kunne jo være at der her på HiFi4all blev blev lavet en brugerklub, som så arrangerede private demo-aftener hos såvel private som forretninger, ture til messer og lignede. Så kunne de der ikke lige bor i nærheden af de etablerede klubber deltage i nogle spændende arrangementer.
|
|
|
Ja er der , men tit er disse klubber ja ret ensporet , med folk fra hele landet kunne det blive mere varieret .
Det med afstand ja kan blive et problem , man kan køre sammen .
Man kunne fixe en fælles hjemmeside sammen og der kan man poste hjemme besøg samt fotos .
Men mest af alt ud og høre andres lyd og musik lære andre at kende , det er altid sjovt .
jeg vil høre musik og gerne noget jeg aldrig har hørt før .
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
brian skrev:
|
|
|
|
Ja er der , men tit er disse klubber ja ret ensporet , med folk fra hele landet kunne det blive mere varieret .
Det med afstand ja kan blive et problem , man kan køre sammen .
Man kunne fixe en fælles hjemmeside sammen og der kan man poste hjemme besøg samt fotos .
Men mest af alt ud og høre andres lyd og musik lære andre at kende , det er altid sjovt .
jeg vil høre musik og gerne noget jeg aldrig har hørt før .
|
|
|
Og jeg kan kun være enig med dig  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja afstandene er noget l...
Men hvis bare tilstrækkelig mange melder sig under fanerne kan man stadig lave diverse arangementer rundt om i landet og evt. poste dem på en fælles side som Jensen foreslår. Så kan de der ikke lige var med få lidt info.
Og helt ærligt. Vil vi virkelig lade DSB bestemme om vi få set/hørt noget nyt og spændende
|
| Til top |
|
| |
Anders_K Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 670
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Jeg gad virkelig godt at komme ud og høre noget mere hifi og forskellige kombinationer. Så jeg er klar!
|
| Til top |
|
| |
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er med, det kunne være sjovt at komme ud og se andres anlæg! Har tit tænkt på at melde mig ind i viborg hifi-klub, men har på fornemmeren at det gå mere op i rør og bånddiskanter! men jeg er klar!
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
flex195 skrev:
| Jeg er med, det kunne være sjovt at komme ud og se andres anlæg! Har tit tænkt på at melde mig ind i viborg hifi-klub, men har på fornemmeren at det gå mere op i rør og bånddiskanter! men jeg er klar! |
|
|
Hej !
Du tager helt fejl min ven !............... Vi har en meget alsidig klub, med utroligt mange (meget) forskellige anlæg !............ Meningerne om godt HiFi/musik er også meget forskellige !..............
Hvis du har lyst; skal du være mere end velkommen !
Mvh
Carsten
Viborg Musik & HiFiklub __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he det lyder da godt, takker mange gange og det vil jeg da tage op til overvejelse
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
flex195 skrev:
He he det lyder da godt, takker mange gange og det vil jeg da tage op til overvejelse |
|
|
jeg troede noget lignende det samme om Odense Hifiklub ... men dem jeg har mødt indtil videre har nu været almindelige mennesker.
|
| Til top |
|
| |
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det lyder for fedt med en klub for ligesindede. Jeg kunne for eksempel godt tænke mig at få nye indput fra andre der har valgt anderledes HIFI end mig selv.
Kanon ide jensen, gerne internetbaseret
__________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidder lige og sludrer med ADMIN på telefonen.
Vi vil gerne lave et lukket sted for klubbens medlemmer her på HIFI4ALL.DK, der kan stå for koordination, medlemsartikler osv osv osv....
Men det kræver et par folk, der vil lægge tid og kræfter i administrationen af det....
We'll be back 
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
flex195 skrev:
He he det lyder da godt, takker mange gange og det vil jeg da tage op til overvejelse |
|
|
jeg troede noget lignende det samme om Odense Hifiklub ... men dem jeg har mødt indtil videre har nu været almindelige mennesker.
|
|
|
Kommer du der Witzel ?. Har selv tænkt på at se hvad de var for nogle gutter, men det er aldrig blevet til noget.
Men hvis der bliver stiftet en ny her igennem, så er jeg bestemt en af dem der vil være medlem  __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |