Emne: Momitsu V880N/DX (HD via DVI/komponent) ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Dan Wulf Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 17 Januar 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som har erfaring med denne spille i udgaven med (V880N) eller uden (V880DX) netværks-applikationer?
Interessant når man både får opskalering via DVI og komponent, kodefri, PAL -> NTSC og NTSC -> PAL, kan køre både 50 og 60Hz etc. etc. Og så er prisen selvfølgelig også interessant - ca. 2500-3500 d.kr (incl. fragt og told/moms) afhængig af model og on-line shop.
Nogen som har prøvet den med Z2, Z3 eller AE700?
|
Model Name |
DVD-V880N |
|
Support Media |
Compatible with DVD, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, VCD, SVCD, CD-R, CD-RW, CD-DA, CDI-digital, MP3 ISO, MP4 ISO |
|
Support Video Format |
MPEG1, MPEG2, MPEG4 (AVI), JPEG (JPG) |
|
Support Audio Format |
MPEG 1, LAYER 1, LAYER 2, MPEG 3 |
|
TV System |
NTSC/PAL |
|
Audio System |
2 Channels 5.1 Channels Dolby Digital AC-3 and DTS output |
|
Audio DAC |
96KHz/24-bit |
|
Video D/A Converter |
10 bit |
|
Maximum DVI Resolutions |
1920x1080 |
|
Video Output Terminals |
NTSC/PAL 4:3, 16:9 Progressive Scan 1x Composite RCA output 1x S-Video 1x DVI-I supports 480p, 720p, 1080i output (also 50Hz) 1x Component (Y/Pb/Pr) , support 480p, 720p, 1080i output 1x SCART output |
|
Video Input Terminals (Optional) |
Composite RCA output S-Video Component (Y/Pb/Pr) |
|
Audio Output Terminals |
1x Built-in Headphone output with volume control 1x Coaxial output 1x Optical digital output 2x Stereo audio RCA output |
|
Network Terminals |
1x 100BASE-TX/10BASE-T (RJ-45) 1x PCMCIA expansion slot
supports wireless 802.11b network (card not included) |
|
Support Format via Ethernet |
• Video-on-demand supporting - MPEG 1 VCD format (1150Kbps CBR) (.mpg, .mpe, .mpeg, .dat, .m1v) - MPEG 2 up to 9Mbps (.mpg, .mpe, .mpeg, .m2v, .vob, .vro) - MPEG 4 (OpenDivX, XviD, RMP4) (.m4v, .avi, .divx, .xvid, .rmp4, .mov, .mp4) - AVI audio codec: MP3, AC3, PCM, WMA, Ogg - MOV : 3ivX + MP3, 3ivX + PCM, 3ivX + AAC (3ivX converted from supported MPEG 4 video codec using Dr. DivX II for MAC OS) - MP4 : MP4V + MP4A (AAC) (only support non-hinted MP4)
• Audio-on-demand supporting - MPEG I Layer 1 (MP1) (.mp1, .mpa) - MPEG I Layer 2 (MP2) (.mp2) - MPEG I Layer 3 (MP3) (.mp3) - Ogg Vorbis (OGG) (.ogg) - AC3 5.1 (AC3) (.ac3) - Microsoft PCM Wave (WAV) (.wav) - Advanced Audio Coding (AAC, ADIF, ADTS) (.aac) - Apple MPEG4 AAC Audio (M4A) (.m4a) - Microsoft Windows Media Audio version 1 and version 2 (WMA) (.wma)
• Photo Album (JPEG) with all the supported audio format as background music. • Internet Radio supporting Shoutcast server MP3 Internet Radio stream. • Picture-in-Picture (Video in window) feature supported. • Playback controls: Play/Pause, Go to (seeking), Fast Forward/Rewind, Slow Motion (MPEG 1 and 2 only). • Audio and Video Playlist supported. |
|
Back panel |

|
|
Remote |
Full Remote Control function |
|
Power Requirement |
AC 100V-240V +- 10% , 50/60 Hz, 20W. |
|
Size |
430mm(W) x 300mm(D) x 68mm(H) |
|
Weight |
5 Kg |
|
Included Accessories |
Remote Controller, RCA-RCA Cable, Power Cord, Instruction Manual |
|
Operating Temperature |
5 ~ 40 degrees C |
|
Operating Humidity |
5 ~ 85% |
Relevante links:
http://momitsu.nl/default.html
https://www2.setssl.com/%7Ehivizone/dvdplayer/main_frame.htm
http://www.hkflix.com/hardware/xq/asp/pid.59/qx/details.htm
Nordmænd med CRTs taler ud:http://avforum.no/forum/viewtopic.php?t=15813
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Thunder Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 231
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 02:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den du har fundet, har DVI-D og den anden DVI-I .. som jeg har forstået
det, så ville jeg ikke kunne anvende den fra shaq til min crt
projektor, hvis jeg ville, grundet at DVI-D er rent digitalt signal ..
eller noget?
Ej at forglemme: support 480p, 720p, 1080i output ( gør den anden sikkert også .. kunne jeg ikke se  )
Edit: kan se at den ikke scaler og man kan ikke tilføje nye timings som i powerstrip .. det kan Momitsu.
|
| Til top |
|
| |
Dan Wulf Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jules skrev:
| Samme chipset og det hele. |
|
|
Hej Jules,
Jeg ved, at begge maskiner benytter Sigma-chips, men har ikke fundet kilder som indikerer, at de benytter samme chip. Har du et link med info som kan bekræfte, at der er tale om samme chip?
|
| Til top |
|
| |
Dan Wulf Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Indiana Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2004
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yamakawa 375 hos Shaq er kodefri. Jeg har selv snakket med dem.
Jeg tror slet ikke man kan få en Yamakawa som ikke er kodefri.
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min Yamakawa 365, som jeg tror er næsten identisk med 375, var ikke kodefri ved levering, men med et simpelt hack på fjernbetjeningen er det klaret.
|
| Til top |
|
| |
Dan Wulf Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Indiana & Vanderlay
Tak for information! Rart at høre at den er/kan gøres kodefri.
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thunderstokke skrev:
Den du har fundet, har DVI-D og den anden DVI-I .. som jeg har forstået det, så ville jeg ikke kunne anvende den fra shaq til min crt projektor, hvis jeg ville, grundet at DVI-D er rent digitalt signal .. eller noget? Ej at forglemme: support 480p, 720p, 1080i output ( gør den anden sikkert også .. kunne jeg ikke se )
Edit: kan se at den ikke scaler og man kan ikke tilføje nye timings som i powerstrip .. det kan Momitsu. |
|
|
Det er den samme maskine som momitsu'en. Jo, den scaler.
|
| Til top |
|
| |
Thunder Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 231
|
| Sendt: 18 Januar 2005 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jules skrev:
Thunderstokke skrev:
Den du har fundet, har DVI-D og den anden DVI-I .. som jeg har forstået det, så ville jeg ikke kunne anvende den fra shaq til min crt projektor, hvis jeg ville, grundet at DVI-D er rent digitalt signal .. eller noget? Ej at forglemme: support 480p, 720p, 1080i output ( gør den anden sikkert også .. kunne jeg ikke se ) Edit: kan se at den ikke scaler og man kan ikke tilføje nye timings som i powerstrip .. det kan Momitsu. |
|
|
Det er den samme maskine som momitsu'en. Jo, den scaler. |
|
|
Sørgme ja .. tog en støvsugning af AVS Forum og det tyder jo på at det er den samme "clon". Interresant :)
Edit: De er dog ikke helt ens, hvis man f.eks. gerne vil tilslutte afsp. til netværk, så skal man have momitsu'en, hvilket gør den ca.1200kr dyrere. Samtidig så har den DVI-D og ikke DVI-I .. Jeg kommer til at skulle bruge en sådan dims her, fordi jeg har CRT projector dvi-d -> rbghv converter
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|