Ja, så er turen vel kommet til at jeg skal vise hvad jeg for tiden har i min beskedne stue...
Jeg ville gerne have lidt mere ægte hifi grej, og har planer om at sætte alle mine højtalere til salg, for at købe nogle lidt mere hifi prægede.. økonomien har indtil videre ikke været til bare at købe nyt og vente på at kunne afsætte det gamle, så det må gøres lidt efter lidt, men giv gerne jeres mening til kende, negativt som positivt.. det er bygget på en mekaniker lærligeløn, så bær lige over med mig her... 
Her er lille overblik

Baghøjtalerne er så i mellemtiden kommet op og stå på standere, men har ikke haft min cam hjemme så jeg kunne få taget nye billeder..

Lyset under sofaen kan lige skimtes her... det giver en god stemning i rummet når der er mørklagt, og man kan forlade rummet uden at jokke andre over føderne.. 

Her helt fra enden af stuen med udsyn til projektoren der er monteret med diy loftophæng der kan justeres i alle tænkelige positioner, enkelt men særdeles anvendeligt..! 

Og her på toppen en efterhånden godt udtjent medie server samt min kiss dp500 og min yamaha rx-v730, som gør et udemærket arbejde, forhåbentligt også til fremtide højtalere, som jeg efterhånden overvejer kraftigt..!
og så self. os en ps2 slim, som godtnok sjældent bliver brugt af mig selv.. 

Lidt remotes, længe leve universal remoten 

Her igen VAIO'en, kiss'en og yamaha'en... Dejligt stykke maskine den lille VAIO...

Her igen min panasonic ae300e, som gør det godt med sine efterhånden en del år på bagen... skal godtnok have skiftet lampe i den, da den efterhånden har udtjent sin værnepligt med over 2500timer, men har fundet en ny, som økonomien desværre lige skal være til for at kunne lade sig skifte.. 

Her mit 95" diy lærede med samme baggrundslys som er bygget under sofaen, synes selv det giver en flot effekt, om ikke andet, så når man ikke bruger billeder og bare hygger med gutterne med noget godt musik på anlæget, men under film generer det dog heller ikke spor efter min mening..

Og her et lille "screenshot" af et lille testbillede hvor lampen stadig var i stand til at gengive et nogenlunde lyst billede, den er efterhånden MEGET mørk at se på desværre.. 

Det var alt hvad jeg lige havde at vise frem i denne omgang.. skal nok få taget nogle flere billeder af grejet.. Der stod dengang også en pa forstærker af mærket american audio model v3000 under sofaen som trak en 12" portet sub, det var lige den sidste effekt til film.. lige nu er den udlånt med håb om muligt salg, så økonomien kan række til en ny lampe til pana'en..
Giv jeres meninger til kende, og spørg endelig hvis i hungrer efter info, er glad for at hjælpe andre med nogle af mine ideer...