Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
Halløjsa og godaften i det ganske land!
Jeg har i lang tid gået og ærgret mig over at der ikke kunne findes en bedre udnyttelse af al den kapacitet der findes her i forummet, med henblik på de tidligere tråde. Jeg har tænkt på om det mon ville nytte noget at lave en linksamling, så folk selv kunne se de forskellige prisklasser ved det respektive produkt de søger.
Nu har jeg så lavet listen. Den er ikke komplet - og der har sikkert sneget sig et par menneskelige fejl ind, men skal ses som en hjælp så folk ikke behøver gentage sig selv gang på gang på gang...
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
Kim du har alt for meget fritid...
men det er nu en god linksamling, du fortjener en stor fadøl. men i første omgang på du nøjes med: ... det er pænt svært at sende øl med mail, jeg har forsøgt at sms'e en øl engang, det resulterede i min telefon gik i stykker.
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
Kim det er sq lidt af et arbejde du har lavet der!!
Et rigtig godt forslag netop pga det ofte er de samme spørgsmål der går igen med nogle ugers/måneders mellemrum.
Håber Kenneth og Bruno vender tommelfingeren opad til dit forslag, så der eventuelt kan laves en overskuelig og særskilt underafdeling/oversigt med ovennævnte links...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum