Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 14:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Billig plasma? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 21 November 2003 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Er dette at købe katten i sækken?

Det virker umiddelbart ret billigt.

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 November 2003 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Kunne du være mere præcis i dit indlæg.

Mvh. Crede

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

Zibas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 21 November 2003 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Der er satme billigt !!!!!!! Hvad snakker vi om ????

Til top Vis Zibas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zibas

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 21 November 2003 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Det han taler om er nok de adskillige billige plasma skærme som kan erhverves i bilke, a-z, føtex osv. til en 20.000 kroner. Går jeg da stærkt ud fra...!
Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 November 2003 kl. 00:44 | IP-adresse registreret  

DOH!

Så er linket forsvundet???!! Prøver lige igen: http://www.audiovision.dk/flatron_plasma_mz-42pz13.htm

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 22 November 2003 kl. 01:10 | IP-adresse registreret  

Det ligner meget den skærm Hifiklubben på Åboulevarden har solgt 4 af, ihvertfald de to af dem er kommet hjem igen som reparationer jvf. jungletrommerne.

Fujitsu har et godt tilbud på en fremragende 42" derinde, til og med lørdag..

Fujitsu har endvidere rigtig meget inhouse produktion og kvalitetskontrol..

Mvh. Jens/Modifix, - der var til billedaften på Åboulevarden i torsdags..

http://herlevhifiklub.dk

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 November 2003 kl. 01:57 | IP-adresse registreret  

Ja jeg ville også skynde mig at sælge dem hurtigt hvis jeg Audiovision det er ved at være en gammel model de har der. Den nye model har fx. indbygget tuner samt bedre spec.'s

Jeg ville aldrig købe en plasma skærm uden en tuner enten som indbygget eller løs og i samme mærke som skærmen, det går ikke at tilslutte en video eller lign. til sådan en skærm det er ikke godt nok, der skal en ordentlig scaler til, der kan få billedet (almindelig TV ant. signal) til at passe på skærmen, da opløsningen på disse (skærmen (høj) og TV signalet (lav)) er forskelige, derudover kommer der sådan noget som text-tv og tilslutnings muligheder osv.

Mvh. Crede  

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 November 2003 kl. 02:05 | IP-adresse registreret  

Jeg stod ikke og skulle købe en lige nu, men på et senere tidspunkt kunne det være aktuelt.

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 November 2003 kl. 03:06 | IP-adresse registreret  

bøje skrev:

Jeg ville aldrig købe en plasma skærm uden en tuner enten som indbygget eller løs og i samme mærke som skærmen, det går ikke at tilslutte en video eller lign. til sådan en skærm det er ikke godt nok, der skal en ordentlig scaler til, der kan få billedet (almindelig TV ant. signal) til at passe på skærmen, da opløsningen på disse (skærmen (høj) og TV signalet (lav)) er forskelige, derudover kommer der sådan noget som text-tv og tilslutnings muligheder osv.

Det er jo noget frygtligt sludder du vælter ud der  De billige plasmapaneler er nemlig lavopløslige! Og altid  under PAL standarden. Det forholder sig med andre ord lige stik modsat af det du skriver  (jeg klapper lige for din indsats til 03)

Dette emne har været diskuteret til hudløshed flere gange herinde, ak ja, gid folk kunne finde ud af at bruge SØGE funktionen inden man poster nye indlæg. Ellers sidder vi alle og gentager os selv, eller så løber der nye tråde med forkerte oplysninger som denne

Prøv at check disse tråde ud:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=2696&KW =plasma

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=3489&KW =plasma

Der er niveau og indhold på sin plads. Og tænk dig venligst om inden du vælter ud med dit enorme videnniveau, ellers sender jeg Kurt Kubik efter dig på hans onde og vildt berygtede Tomos Diablo 

May the force be with you....

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Schnumpfel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 November 2003 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Ellers er der jo Alfaview skærmene som er på tilbud lige nu, og også ganske billigt..

http://www.alfaview.dk/shop/default.asp?SetLng=1

Mvh

Schnumpfel

*som bare venter på det bliver hans tur til at blive slagtet af bedrevidende*

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2003 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
bøje skrev:

Det er jo noget frygtligt sludder du vælter ud der  De billige plasmapaneler er nemlig lavopløslige! Og altid  under PAL standarden. Det forholder sig med andre ord lige stik modsat af det du skriver  (jeg klapper lige for din indsats til 03)

Dette emne har været diskuteret til hudløshed flere gange herinde, ak ja, gid folk kunne finde ud af at bruge SØGE funktionen inden man poster nye indlæg. Ellers sidder vi alle og gentager os selv, eller så løber der nye tråde med forkerte oplysninger som denne

Der er niveau og indhold på sin plads. Og tænk dig venligst om inden du vælter ud med dit enorme videnniveau, ellers sender jeg Kurt Kubik efter dig på hans onde og vildt berygtede Tomos Diablo 

Ja det siger vist mere om dig end om mig det du skriver der!

Og du synes åbenbart at emnet plasma er uddebateret.

Sp.....r  r.v

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 23 November 2003 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

bøje skrev:
ctacta skrev:
bøje skrev:

Det er jo noget frygtligt sludder du vælter ud der  De billige plasmapaneler er nemlig lavopløslige! Og altid  under PAL standarden. Det forholder sig med andre ord lige stik modsat af det du skriver  (jeg klapper lige for din indsats til 03)

Sp.....r  r.v

Det du er fremkommet med er direkte forkert. Mere er der ikke at sige til det. Og hvis debatten skal køre i det niveau som du bidrager med, så er der ikke meget at tilføje og derfor er det at betragte som uddebateret fra min side!

Der er jo ikke i orden at kaste grus i maskineriet med forkerte oplysninger. Det forvirrer blot den stakkels mand der spørg. Lad os lige holde en sober tone og holde os til fakta, fremfor hurtigt og intetsigende pladder som det du har beskrevet!!!

Jeg kan ikke lade være med at grine lidt, for du aner åbenbart ikke ret meget om emnet.  Det er også i orden, vi er her alle for at lærer mere, men så bidrag venligst med noget nyt, rigtige informationer, og ikke noget du bare tror er rigtigt. Det kan ingen nemlig være tjent med, eller bruge til ret meget mere end skraldespanden

Det er faktisk til at bræ.... sig over så meget usandt der skrives om herinde

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Kessler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 November 2003 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Fona reklamere i denne uge med en skærm til 35 Kilo mener jeg det er...Det lyder umiddelbart som et godt tilbud, men den kan altså findes billigere.

Her er den samme skærm bare noget billigere:

http://www.m-e.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=26 536

Til top Vis Kessler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kessler

Claxter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 26 November 2003 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har set skærmene fra Alfa-view.dk? De har et højopløseligt panel på et af deres plasma-tv. Det er billigt, men hvem levere engentlig panel til dem, og er de noget værd?

Til top Vis Claxter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claxter

Schnumpfel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 26 November 2003 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Claxter:

Man kunne jo skrive eller ringe til dem og se om det var noget de ville informere om, og så tage ud til dem og se skærmene i funktion (hvis man da bor i nærheden)

Claxter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 28 November 2003 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Schnumpfel:

Ringede til Alfa-View idag og fik at vide, at panelerne kommer fra en af de 4 plasmafabrikker i østen. Han kunne ikke specifere nærmere, men kunne dog oplyse, at der er tale om 4 generations paneler, altså de kelt nye??

Såvidt jeg ved er Panasonic da nået til generation 6, så han ved ikke helt hvad der foregår, hvilket jeg ikke finder helt betryggende. Desuden talte han om opløsning på 3000. Mon ikke han mente et kontrastforhold på 3000?

Alt i alt synes jeg ikke de virker helt som et sted, hvor man tør at lægge 31000 kr til en 1024*752 skærm. Specielt ikke når Pioneers topmodel koster 37000 kr ved levering fra Tyskland.

Jeg bor ikke lige i nærheden, så jeg kan ikke tage hen og se dem, men de har et showroom, så hvis andre skulle have lyst, står adresse her: www.alfaview.dk 

Til top Vis Claxter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claxter

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 November 2003 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:
bøje skrev:
ctacta skrev:
bøje skrev:

Sp.....r  r.v

Det du er fremkommet med er direkte forkert. Mere er der ikke at sige til det. Og hvis debatten skal køre i det niveau som du bidrager med, så er der ikke meget at tilføje og derfor er det at betragte som uddebateret fra min side!

Der er jo ikke i orden at kaste grus i maskineriet med forkerte oplysninger. Det forvirrer blot den stakkels mand der spørg. Lad os lige holde en sober tone og holde os til fakta, fremfor hurtigt og intetsigende pladder som det du har beskrevet!!!

Jeg kan ikke lade være med at grine lidt, for du aner åbenbart ikke ret meget om emnet.  Det er også i orden, vi er her alle for at lærer mere, men så bidrag venligst med noget nyt, rigtige informationer, og ikke noget du bare tror er rigtigt. Det kan ingen nemlig være tjent med, eller bruge til ret meget mere end skraldespanden

Det er faktisk til at bræ.... sig over så meget usandt der skrives om herinde

Det med at holde det i en sober tone kunne du fandme lære noget af! Hvis folk er gal på den, så tag for pokker da og guide dem istedet for at deske frem med din sædvanlige arrogance! Hvad respons regner du selv med at få ved at tiltale folk som du gør i dit første indlæg i denne tråd??

Du har ret mht. hvilke ting der skrives om og hvor mange der er forkerte, men styr lige hormonerne lidt - vi skal trods alt alle være her!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes