| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey er ny bruger her...Håber i kan hjælpe mig med mit "store" problem
Skal have mig en projektor som skal bruges til Xbox360 og film men ved sq ikke hvad jeg skal vælge da der findes et hav af mærker og modeller... Skal det være en DLP, LCD, TFT?? og hvor mange ansilumen skal den være på??, opløsning?? osv,osv...Er spejlblank på dette område og vil ikke købe "katten i sækken"
Den kommer til at hænge hvor der ikke er direkte sollys og hvor der er mulighed for en rimelig mørklægning...Mener X360 kører med HDMI/DVI eller hvad det nu hedder så den skulle gerne have de smarte nye ind og udgange
Den må helst ikke koste mere end 8000kr. og selvfølgelig ikke støje for meget..
Kan det lade sig gøre at finde en til de penge og med de "krav" jeg stiller??
Har som alternativ kigget lidt på sonys bagprojektionstv i 50" til ca. 10kg(da pladsen ikke er noget problem) men ved ikke om jeg vil fortryde det i længden og kender ikke kvaliteten på disse kasser
Håber i kan kan hjælpe mig med lidt nyttigt info...
Hey igen og tak for hjælpen ...Efter en del timer på nettet har jeg "besluttet" valget skal stå mellem Panasonic PT-AX100E og Sanyo PLV-25 men vil igen gerne hører jeres meninger om disse 2 "perler til prisen" for og imod og selvfølgelig hvis i har et alternativ som er gået forbi mine øjne og ja smertegrænsen er nået med hensyn til prisen ...
__________________ Kenni
|