Forfatter |
|
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
Sendt: 21 Marts 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 April 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 April 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 April 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu her jeg rukket at læse det hele selv, og det bliver bare bedre!
Alle der har en Plus sub kan få købe det nye elementet til mindre end selvkost! Dvs 820kr + fragt. DET kaller jeg kundeservice! __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 April 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er en melding fra ejeren af SVS
Citér:
Guys,
There sure isn't much that gets by you!
Sorry for the slight delay on the announcement, had some last minute web related issues to smooth out (thanks for feedback from those like Eli who got drivers for beta testing and comparisons).
We'll keep close tabs on production but I expect we'll do something totally nuts to celebrate this event like lose some money!
The tentative plan (as production ramps up starting next week) is to offer Plus owners of yore a limited time to get the Plus 12.3 woofer as a replacement/swapout for $99 each plus shipping. OEM retail price on this driver for warranty valuation is $300 so you can rest assured no one is going to make a dime on this side promotion.
With our new in-house fabrication capability we have a vested interest in keeping the lines running so we can slip what we need aside for you terminal ugraders out there. We're not even going to ask for the "old" 12.2 Plus woofers back (keep them as spares, DIY project fodder, whatever). Give us a few days to do a bit more forecasting and you'll soon see a special page up that'll allow only registered Plus sub customers (PC+ or any PB Plus sub) to update their subs for a pittance.
We phased this great new SVS Ohio built Plus 12.3 woofer in quietly (so much for stereotypes eh?) as we typically do, but there's not much point in keeping the good stuff to ourselves now.
Expect more news about emerging models, whole new woofer lines and updates in the weeks ahead. MTS-01 speaker updates and even some exciting news on totally new fronts will be leaking out once we feel any given news has at least achieved semi-solid state.
More reviews, more product, better stuff and every effort to hold the line on prices while we do it. You aren't surprised. Only the competition woke up unenthused this Good Friday.
Have a great weekend and fire away if there are other questions.
Ron SVS |
|
|
|
__________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 April 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe. Det opgraderingstilbudet er næsten for godt. Jeg har allerede blevet tilbudt mere for mit gamle element end hvad jeg skal betale for det nye Men jeg håber ennu at selv bruge det til et DIY projekt
Men for de af jer der har en Plus er det absolut intet at tabe på at opgradere. Man kan også købe en 12.2 Plus på tilbud nu, og samtidigt bestille et opgraderingselement. Tag ud 12.2 elementet, sælg det, og du vil få en Plus til spotpris! __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 15 April 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du hørt den nye enhed? Hvor meget er der at hente ifh. til den gamle? Ikke fordi jeg er interesseret i en sub, men spørger bare af ren nysgerrighed.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 April 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, jeg skal komme med en fyldig rapport når jeg har fået mit element. Men jeg tror ikke forskellen vil være som nat&dag. 12.2 elementet var allerede førende i dens prisklasse, og jeg kan ikke forestille mig at der er ret meget mere at hente. Det at de har lavet små forandringer som feks den sorte anodiseringen for at hjælpe med varmeafledningen forteller nok lidt om at man er nede og forbedrer små detaljer. Men absolut hele elementet er vistnok helt nyt, så jeg vil tro at der er forskel, spørgsmålet er bare, hvor meget. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 April 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyhederne hagler fra SVS for øjeblikket. De har nu begynt at tale mere om den lille lukkede subben der er undervejs. Den skal hede SB12 Plus, og vil ha det samme elementet som PB12 Plus (12.3)
Ron Stimpson skkriver lidt omkring den
Citér:
I think we announced on our News page (it's something you have to read very closely, going back quite a ways, to pick up on all the hints we'll drop... at the risk of hyping vaporware... which we HATE.) I'm pretty sure we talked about the SB12-Plus due out in in mid-2006. If not, well consider me to be talking out of turn right damn now. It's slotted to be our first truly mini-sub, though I'm sure one of the aforementioned trolls will be the first to point out that it's a BIG mini-sub. Hey, it's still SVS and we're still following the laws of physics over here, not sprinkling magic bass pixie dust in your drink. Big rules, even if it's small. So yes, it'll be small-ish, it'll be sealed and it'll launch if it hits our expected goals of making it the best performing small-ish sub in this large-ish niche market of small-ish subs (just don't expect it to outgun the large-ish subs in our large (no-ish) model lineup. We know there are lots of folks with smaller rooms, or saddled with even smaller room to maneuver when it comes to how large a sub they can sneak by the Mrs, Mr. SO, GF or PFL (partner for life, a new one I heard the other day).
Small subs can be a big compromise in performance, but that doesn't mean you should toss money down the drain on something that costs too much or doesn't at least fulfil the promise of decent performance in a small package.
We aim to do that with that first small-ish SVS sub (again, to be called the SB12-Plus). Some will tell you a micro-sub will rock your world, etc etc, blah blah, be "fast" be "musical" be something that only pixie dust can explain (certainly physics fails the proponents of some product out there). We won't be among those OEMs (and certainly we know others that are prone to telling the truth about small, sealed subs). Instead, expect the genius marketing mantra to go something like this: that "small and sealed" are typically compromises in subwoofer performance from an objective standpoint, as long as you consider a broad array of performance criteria like depth, bandwidth linearity, linear output with limited distortion etc). Still, we are applying our resources to making compromises in the mini-sub genre ones that people can live with... at prices they should find attractive... with performance that's more than adequate (at least given the proviso that the sub be small-ish, first and foremost).
There, bet you didn't think you were asking a question requiring an answer like that, but well. there you go |
|
|
__________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|
The Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
Sendt: 18 April 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey ManicMiner!
Tusind tak for tippet! Jeg selv har en PB12-Plus/2, men gælder tilbudet også for folk med en Plus, hvor der sidder 2 enheder i?
Ved du ca., hvad det kommer til at koste med ALT, hvis man skal ha' enheden sendt helt til DK. (Inkl. Moms, fragt osv...)
På forhånd tak
-Bo Asdal AKA The Bruce
__________________ Police + Cops = PoliceCops
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 April 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej der
Jeg har ikke prisen i hovedet, men om du registerer dig hos www.lsound.no og legger 2 elementer i handlekurven burde prisen komplet med fragt komme frem
Som jeg har forstået det gælder tilbudet ALLE der har en Plus, Plus/2 eller PC Plus, om den er 1 dag, eller 4 år gammel er lige meget, alle får købe til 1/3 af ordinær pris. Du har sikkert selv kommunikeret med Ron eller Tom den gang når du købte din Plus/2, så du ved hvor serviceorienterede de er. Men den her gangen vil jeg mene at de har overgået sig selv! Det kan umuligt være god butik i rene kroner & øre at la gamle kunder opgradere til gi bort pris. Er det allerede Jul måske? 
Din sub er vel så gammel at den hedder PB2+, og har 12.1 elementer? Spranget burde dermed blive ennu større for dig.
Thomas __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|
The Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
Sendt: 19 April 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den er vidst tilbage fra sommeren 2004, men om det er 12.1ere eller ej, ved jeg ikke.
Det er godt nok suveraen service, man faar fra de to!!! Jeg har aldrig foer og aldrig siden oplevet noget der bare kommer i naerheden af deres
service niveau!
Saa vil jeg da lige smutte ind og registrere mig i en fart! __________________ Police + Cops = PoliceCops
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 April 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
12.2 elementerne kom tidligt 2005.
SVS er det eneste firmaet der har tilbudt mig mere service end jeg ville ha
Ved et tilfelde troede jeg at det var noget i vejen med min PB10, og efter et par mails med Tom Vodhanel ville han sende mig et nyt element. Jeg var selv ikke 100% sikker på at det var i stykker så jeg blev simpelten flere gange nødt for at nægte ham at sende mig det. Det viste sig også at det var et lille stykke papir inde i subben der lavde ulyden.
Jeg håber jeg får anledning til at møde de næste gang de tager vejen til Norge __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 25 April 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Makrelsalat Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du flere nyheder omkring SVS'ene?
Hvad med PB10'eren,- har den ikke også fået udskiftet enhed?
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg postet omkring det i en anden tråd, men det stemmer at PB10ern har fået et nyt element. Ydelsen skal vistnok være den samme, endringen er at det er bygget internt hos SVS. Udad ser det ikke ud til at have meget tilfelles med det forrige elementet, og pga aluminums chassiet ligner det mere 12.3 elementet i Plusen. Men der er en i mindst en forskel der kan sees med det blotte øje, og det er at conen er af en type plast, og ikke anodiseret aluminium som på Plusen. Jeg regner også med at der er flere forskeller som man ikke kan se.
Rent visuelt ser det nye elementet utroligt godt ud

Nesten så godt ud at SVS burde vurdere at lave en PB10 i plexiglas Det ser i alle fald ikke ud som noget man forventer at finde i en 5-6000kr sub.
Det er ikke nogen der har rukket at lytte til den nye PB10en ennu, så om der er nogle små forskeller i lydsignaturen er for tidligt at sige.
Det er dog en del der nu har rukket at bytte ud elementet i Plusen med et 12.3, og rapportene er meget samstemte. Det tales om en anelse mere attack og detaljering i de øverste frekvensene, og det var også i det frekvensområdet SVS sa at forskellen mellem 12.2 og 12.3 er. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
Sendt: 30 Maj 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
glæder mig til at se deres mindste-mand...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
I dag er det så mange nyheder at rapportere at jeg ikke ved hvorhen jeg skal starte. Jeg tror jeg starter med den nyheden der interesserer mig selv mest
PB12NSD
Lille PB10 har fået en storebror!
For lidt siden fik 12" ISD modellene et nyt element, og med det et nyt navn. NSD, New Standard Driver.

I følge SVS selv ligger elementet i sig selv nærmere det forrige Plus elementet (12.2) i ydelse end det gamle ISD elementet. Nu kommer det så i ny indpakning. Samme design som PB10, dog nok lidt fysisk større. Pris, forstærker og andre detaljer er ennu ukendt. I praksis håber og tror jeg at den vil komme tættest på Plus i kvantitativ ydelse, men tættest på PB10 i pris. Gør den det så vil den måske sætte ny standard i hvad 'bang for the buck' angår. 2 stk kan dermed blive et alternativ til jordskælvsgeneratoren, Plus/2. Den bliver tilgængelig i 3 farver; sort, hvid og sølv. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sort, hvid og sølv er kærnen i nyhed #2. Højtalerene SBS-01 kommer nu også i hvid og sølv i tillæg til sort. Jeg har personligt spurgt efter hvide SBS mere end en gang, og det er det så sikkert flere der har gjort  __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har ladet mig fortælle at der er voldsom portstøj i dem, er det korrekt eller er det en skrøne?
Mvh.
|
Til top |
|
|