Forfatter |
|
Terr1 Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003
Status: Offline Indlæg: 49
|
Sendt: 29 September 2003 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilket vil i sige, er det bedste køb / bedste billede.
JVC AV32H35 6999kr (ret fed design)
Panasonic PL10 6999kr (udmærket design)
Panasonic PS10 7999kr (syns dog det er lidt grimt design og upraktisk med den "skufffe" under selve tv'et)
Sony KV32FQ80 ?? (ligger højt i pris kunne dog spare noget mere op)
Eller electronicsworld's tilbud
Panasonic PL 10 + org. bord
Panasonic SC-MT1 Home-Cinema System (surround/dvd) er dette overhovedet noget værd?
til 9999kr
|
Til top |
|
|
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 393
|
Sendt: 29 September 2003 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
sjovt jeg står i samme "problem"
men så ser man at man for ca 4000 mere kan få en anstændig projekter ? og den kan vel også lave et hæderligt 32" bil. + en del mere.
hvor har du set de priser du nævner ?
|
Til top |
|
|
Terr1 Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2003 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
JVC AV32H35 6999kr Electronicworld (set i århus butikken)
Panasonic PL10 6999kr (www.lyd-billed.dk)
Panasonic PS10 7999kr (www.lyd-billed.dk)
Er der den vilde forskel på PL10 PS10 bortset fra antallet af hukommelse (text-tv), er der nogen billed mæssig forskel? Da jeg syntes PS10 design er grufuldt ;-)
|
Til top |
|
|
Porkyhead Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 261
|
Sendt: 29 September 2003 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey!
Fedt! Står også i samme situation... Jeg har hørt en del godt om PL10, så lige i øjeblikket er det det tv jeg sparer sammen til, indtil jeg får anbefalet noget andet. Er der ikke nogen der kender en værdig modstander til PL10? Jeg syns selv PL10 er skide lækkert __________________ Hilsen Christian
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 29 September 2003 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kig på www.lyd-billed.dk og se om ikke de har noget der kan falde i jeres smag! Uanset pris andre steder så tjek dem alligevel - de plejer at kunne matche priserne rimeligt godt og servicen er betydeligt bedre end lavpris-stederne!
PL10 er et knaldgodt tv, og de tekniske forskelle op til PS10 er meget små. En værdig modstander til dem vil nok være Philips 32PW8807 som burde kunne findes til ok priser efter at der er kommet en afløser! Det har bl.a. Digital Natural Motion hvilket modsvarer Panasonics DDM som desværre ligger prismæssigt højere placeret! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Terr1 Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2003 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips 32PW8807, er denne uden den kendte komethale? (hvor der sker flimmer ved hurtigtbevægende objecter). Desuden hvor kan man finde dette TV "billigt" 8)
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
Sendt: 29 September 2003 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic tx32pd30 er suverænt markedets bedste tv lige nu (har selv 36" udgaven)
Køb det!
|
Til top |
|
|
Terr1 Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2003 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
17000kr? naah er måske nok lidt i overkanten af hvad jeg vil give for et TV 8)
|
Til top |
|
|
mikedi Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003
Status: Offline Indlæg: 14
|
Sendt: 30 September 2003 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kikket på en masse Tv'er i de sidste par måneder, og har fundet frem til at Philips 8818 er det TV der bedst passer til mit behov? Jeg vil maks. betale 10K for det, men er nysgerrig efter at høre om nogen mener det er muligt at presse det ned til 9.000 ? P.S Det var på tilbud i sommer til 9.500 men ligger på 10.888 pt.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 30 September 2003 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terr1 skrev:
Philips 32PW8807, er denne uden den kendte komethale? (hvor der sker flimmer ved hurtigtbevægende objecter). Desuden hvor kan man finde dette TV "billigt" 8) |
|
|
Komethalen som du så sødt kalder den er en skavank ved alle modeller med 1. generations Digital Natural Motion, Digital Dynamic Motion og hvad de ellers hedder! Men når man lærer at abstrahere fra det lægger man næsten ikke mærke til det - det er trods alt kun hvis tingene kommer forbi med rimelig høj hastighed at det kan udløses! Udover det er 8807 et genialt tv til pengene. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Grandmuul Branchemedlem

Bruger siden: 10 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 242
|
Sendt: 01 Oktober 2003 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg var dig, ville jeg uden tvivl købe et 32pw8844, som er den nyeste version af "natural motion" tv'et. minder 100% i design som 8807, har dog fået en ekstra fjernbetjening (?), opgradering af natural motion, så det fungerer langt bedre, og du slipper for haler/skygger eller hvad du vil kalde det for.
Ud over det, er den remote til tv'et gjort en hel del federe, ved at give den display og lidt andet lir.
Hvis der er lidt kregler over dig, skulle du nok kunne få det til ca. 11999,- og hvis du er ultra kregler, og ved hvordan man prutter prisen ned, kan du vel komme ned på 10999,-.
Ville i hvert fald ikke være noget problem for mig, at få det pruttet ned til en sådan pris... husk, det er købers marked :-)
32PW8844, way to go!
|
Til top |
|
|
Terr1 Forum Bruger

|
Sendt: 01 Oktober 2003 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grandmuul, hvor kan man købe dette tv?
|
Til top |
|
|
mikedi Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003
Status: Offline Indlæg: 14
|
Sendt: 01 Oktober 2003 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elgiganten DK  Er dog ikke sikker på om det hedder 8848 ell. 8844 og jeg har ikke kunnet finde noget om det på nettet
|
Til top |
|
|
Terr1 Forum Bruger

|
Sendt: 01 Oktober 2003 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fundet Sony KV-32FQ85 til 10600kr inkl. fragt fra tyskland, her:
http://www.zarsen.de/info.php?id=5153&c=10 (check det lige)
Skulle det ikke være billigt nok? og det er da det rigtige KV-32FQ85? Så det burde vel være et godt køb. Jeg ved 85'eren ikke har 2 tunere, men det er jeg nu også ligeglad med.
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

|
Sendt: 01 Oktober 2003 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Terr1 Forum Bruger

|
Sendt: 01 Oktober 2003 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay hvis jeg nu købte det Panasonic TX-32PD30 via. zarsen.de i tyskland, hvordan virker garantien så? andre der kender til dette når man handler i tyskland? Hvis nu det går i stykker? skal jeg så til at betale 2x 129 euro for porto til tyskland? Eller betaler forretningen det?
kan man ikke bare benytte en dansk aut. panasonic forhandler?
|
Til top |
|
|
Mr.DJ Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 214
|
Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder jo godt jdg1!
Kan du ikke lige komme nogle argumenter for hvorfor at jeg skal vælge panasonic'en istedet for sony kv-32fq85. Jeg har nemlig bestilt sådan et sony, men er egentlig lidt træt af at vente på at det først dukker op til november(kilde: Sony-Europe ).
Progressiv scan giver jeg ikke meget for, da jeg foretrækker at dvd afspilleren selv har denne funktion indbygget. Så hvad har du ellers af gode argumenter?
|
Til top |
|
|
Terr1 Forum Bruger

|
Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. DJ, eh så vidt jeg ved skal TV'et understøtte progressive scan (have en progressive scan indgang) for at kunne udnytte progressive scan fra en DVD afspiller?
|
Til top |
|
|
jdg1 Forum Bruger

|
Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.DJ skrev:
Det lyder jo godt jdg1! Kan du ikke lige komme nogle argumenter for hvorfor at jeg skal vælge panasonic'en istedet for sony kv-32fq85. Jeg har nemlig bestilt sådan et sony, men er egentlig lidt træt af at vente på at det først dukker op til november(kilde:Sony-Europe ). Progressiv scan giver jeg ikke meget for, da jeg foretrækker at dvd afspilleren selv har denne funktion indbygget. Så hvad har du ellers af gode argumenter? |
|
|
Se denne her tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=2094&PN=1&TPN=2
Og ja, fjernsynet skal ligeledes understøtte progressive scan for at kunne udnytte det. Husk nu, at det (helst) skal understøtte båd PAL og NTSC progressive scan!!
|
Til top |
|
|
Terr1 Forum Bruger

|
Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki jeg har fået alt på plads med køb via tyskland, det eneste der er træls er at hvis TV'et går i stykker indenfor garantien, skal man endten skal sende det til forhandleren (2x129euro = 2k) eller kører ned til en panasonic service forhandler i tyskland. Andre der kender til dette? Er der nogle problemer med garantien når man køber i Tyskland? Snakkede med zarsen.de de havde en service station i Rendsburg (200km fra hvor jeg bor) det er overkommelig at kører derned hvis der skulle ske noget. Der skulle vel ikke være noget galt i at købe det panasonic TV fra zarsen.de så?
|
Til top |
|
|