Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 18:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt 28" tv, men hvilket? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pummel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2003
Status: Offline
Sendt: 04 Oktober 2003 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Jeg skal til at investere i et nyt 28" tv, men jeg er rigtig meget i tvivl om hvilket det skal være.

Det skal ikke være i den allerdyreste prisklasse, havde nok forestillet mig noget til max 6000.

Har tidligere altid haft Philps men lige pt. synes jeg at der er mange gode tilbud rundt omkring. Dem jeg nok mest har haft kig på er Philips og JVC

Er der nogen der kan give mig nogle råd???

Til top Vis pummel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pummel

madskruse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 Oktober 2003 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har selv idag været ude og se på fjernsyn. Jeg har været i 2 Merlin forretninger, 3 Fona og en Electriccity. I Electriccity (fisketorvet) faldt jeg over et Sony KV-28LS35E... Normalprisen er 7.000kr, men er nu på tilbud til 4.500kr. Jeg syntes at det havde et rigtigt godt billede, og købte derfor et! Jeg havde fået en masse råd om hvilke fjernsyn jeg skulle kigge på, men faldt dog for dette- som ingen havde nævnt! Mit prisniveau var på op til 7.000kr, dog helts mindre. Da jeg så fik af vide at TV'et var sat 2.500kr ned, så var jeg solgt!

Håber du kan bruge det til noget...

MVH
Mads
Til top Vis madskruse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madskruse

Woody1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 Oktober 2003 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Jeg har et par forslag:

Philips 28PW6506 - 50HZ med flat billedrør - indbygget FM radio - set til kr. 5699,- i bl.a Elgiganten

Philips 28PW8506 - 100 HZ med buet billedrør - 1200 siders tekst-tv - set til kr. 5699,- i bl.a Elgiganten og Electronic World

Mit umildbare bud på det bedste af ovenstående er 28PW6506. Det er godt nok ikke 100 HZ men har et kanon godt billedrør. Hvis du bruger meget tekst-tv så er 28PW8506 selvfølgelig sagen, da du ingen ventetid har.

Til top Vis Woody1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Woody1

Niels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2003
Sendt: 02 November 2003 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

pummel skrev:

Jeg skal til at investere i et nyt 28" tv, men jeg er rigtig meget i tvivl om hvilket det skal være.

Det skal ikke være i den allerdyreste prisklasse, havde nok forestillet mig noget til max 6000.

Har tidligere altid haft Philps men lige pt. synes jeg at der er mange gode tilbud rundt omkring. Dem jeg nok mest har haft kig på er Philips og JVC

Er der nogen der kan give mig nogle råd???

Til top Vis Niels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes