Forfatter |
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 02 April 2010 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan prøve, det er meget nemt at skrue det lakeret kabinet af. Så det kræver ikke den store eksamen at gører det.
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 02 April 2010 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Endnu er det kun iPhone brugere som har glæde af denne nye applikation.
|
|
|
Det er ikke helt rigtig, også ITouch kan bruge denne apps fra Bang & Olufsen
__________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
simonga Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 67
|
Sendt: 02 April 2010 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Her B&O's applikation, så du kan benytte din iPhone som fjernbetjening...
|
|
|
Fantastisk! Dejligt at se B&O ikke sover 100%
Har lige testet programmet, og det virker faktisk rigtig gennemført. Fuld af muligheder.
Der er indbygget et "Demohus" i applikationen, således det kan testes hvis man ikke har en Masterlink Gateway (hvilket jeg ikke har) __________________ Stue: Beolab 3, Rotel RC-06, Mac Mini, Cambridge DacMagic
Kontor: Scandyna Minipod, Scandyna The Ball 2.1
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 02 April 2010 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Valkær Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 11
|
Sendt: 02 April 2010 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg talte med B&O Viborg i onsdags. De fortalte at de allerede har en BV10-46 stående...
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Valkær, og velkommen til hifi4all 

Det vil sige at du ennu ikke har fået lov at se BV10-46 ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Valkær Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 11
|
Sendt: 03 April 2010 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej PP,
Så har jeg fået set den nye BV10-46. Har lige været forbi (B&O, Horsens)
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 03 April 2010 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beo 5 vs. Beo 4???????
Jeg går og overvejer om jeg skulle tage en Beo5 frem for Beo4 når jeg får mit BV7-40 i næste uge...........
Men som jeg ser på det så er Beo4 verdens bedste fjernbetjening. Kender man den, så kan man styre ALT uden at kigge på den. Den ligger godt i hånden og så ser den fed ud.
Beo5 skal man kigge på under brug, den ligger ikke så godt i hånden og så skal den i en oplader samt den skal programeres hos forhandleren. Men hvilke fordele er der ved den?????????
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle der ved om OPPO bluray kan styres af BeoSystem 3 via det lille irøje????
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
simonga Forum Bruger

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Er der nogle der ved om OPPO bluray kan styres af BeoSystem 3 via det lille irøje???? |
|
|
Jeg mener ikke OPPO BDP-83 (eller 80 for den sags skyld) er på PUC-listen (hvilket den forhåbentlig snart kommer) __________________ Stue: Beolab 3, Rotel RC-06, Mac Mini, Cambridge DacMagic
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
simonga skrev:
Pierre skrev:
Er der nogle der ved om OPPO bluray kan styres af BeoSystem 3 via det lille irøje???? |
|
|
Jeg mener ikke OPPO BDP-83 (eller 80 for den sags skyld) er på PUC-listen (hvilket den forhåbentlig snart kommer)
|
|
|
Er der nogle steder man kan få oplyst om den kommer på listen  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
simonga Forum Bruger

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
simonga skrev:
Pierre skrev:
|
|
Jeg mener ikke OPPO BDP-83 (eller 80 for den sags skyld) er på PUC-listen (hvilket den forhåbentlig snart kommer)
|
|
|
Er der nogle steder man kan få oplyst om den kommer på listen 
|
|
|
Mit bedste bud er din forhandler. Men han ved muligvis ikke mere end det han kan slå op i PUC-listen (som kun indeholder produkter der ER understøttet).
Beoworld vedligeholder en liste du kan se her:
http://forum.beoworld.org/groups/available_3rd_party_product s_in_the_puc_library/default.aspx
Og der er desværre ingen OPPO-produkter på. Nogen har førhen haft held med at ringe til B&O's egen serviceafdeling, der formentlig ved lidt mere. __________________ Stue: Beolab 3, Rotel RC-06, Mac Mini, Cambridge DacMagic
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 03 April 2010 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Beo 5 vs. Beo 4???????
Jeg går og overvejer om jeg skulle tage en Beo5 frem for Beo4 når jeg får mit BV7-40 i næste uge...........
Men som jeg ser på det så er Beo4 verdens bedste fjernbetjening. Kender man den, så kan man styre ALT uden at kigge på den. Den ligger godt i hånden og så ser den fed ud.
Beo5 skal man kigge på under brug, den ligger ikke så godt i hånden og så skal den i en oplader samt den skal programeres hos forhandleren. Men hvilke fordele er der ved den?????????
|
|
|
Vi fik en Beo5 fjernbetjening først til BV7-40 men gik tilbage til Beo4, jeg kan ikke se nogen fordel ved Beo5 medmindre man har flere produkter der skal styres. Og som du selv siger så er Beo4 bare en super fjernbetjening. __________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Beo 5 vs. Beo 4???????
|
|
|
Hvis du kun skal betjene BV7-40 alene er den ikke noget vær. Men hvis du skal skyrer 3.ed parts produkter så som en satelite modtager / Blu-ray afspiller så begynder det at blive sjovt, for på skærmen kommer er direkte knapper frem som du eller kun har adgang til via menu'en. Jeg vil nødig undvære min Beo5. Du kan da selv programmeren den, det er slet ikke særlig svært og så kan du også selv lave logo'er og uploade dem. Mange forhandler vil kun bruge standart logoer. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Pierre skrev:
Beo 5 vs. Beo 4???????
|
|
|
Hvis du kun skal betjene BV7-40 alene er den ikke noget vær.
Men hvis du skal skyrer 3.ed parts produkter så som en satelite modtager / Blu-ray afspiller så begynder det at blive sjovt, for på skærmen kommer er direkte knapper frem som du eller kun har adgang til via menu'en.
Jeg vil nødig undvære min Beo5.
Du kan da selv programmeren den, det er slet ikke særlig svært og så kan du også selv lave logo'er og uploade dem. Mange forhandler vil kun bruge standart logoer.
|
|
|
Jeg vil komme til at skulle bruge en bluray afspiller. Så der vil en Beo5 være det bedste valg????? __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Jeg vil komme til at skulle bruge en bluray afspiller. Så der vil en Beo5 være det bedste valg????? |
|
|
Ja helt klart efter min mening. Så har du adgang til at skifte undertekst / lyd spor osv Dette her skærm billede er hvis du har en Samsung BD-P3600 el 4600  __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
Sendt: 03 April 2010 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Jeg vil komme til at skulle bruge en bluray afspiller. Så der vil en Beo5 være det bedste valg????? |
|
|
Vi bruger primært Beo4 til vores BV7, men når man skal betjene det ekstra udstyr som er sat til, så er Beo5 at foretrække. I vores tilfælde drejer det sig specielt om Blueray afspilleren, en Zaptor STB og en Tvix medieafspiller. Her giver Beo5 meget mening.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
simonga Forum Bruger

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
MoTiNi skrev:
Du kan da selv programmeren den, det er slet ikke særlig svært og så kan du også selv lave logo'er og uploade dem. Mange forhandler vil kun bruge standart logoer.
|
|
|
På dette link ligger en masse TV logo'er, jeg ved så ikke om det er i det rigtige format til Beo 5.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42696&P N=1&TPN=6
Det vil jeg egenteligt gerne vide.
|
|
|
Det plejer at fungere med logo'er i BMP-format og ikke større end 100 pixel i bredden og 50 i højden.
De logoer jeg har brugt fylder mellem 2 og 10kb.
En god ressource til logo'er på diverse TV-kanaler er www.lyngsat-logo.com - det meste kan findes der.
Ellers kan der hentes nogle danske logoer her:
http://beoforum.dk/viewtopic.php?f=36&t=153
Samt diverse logoer og konfigurationsfiler her:
http://195.173.140.100/Beoworld/Beo5WebSite/Downloads.htm __________________ Stue: Beolab 3, Rotel RC-06, Mac Mini, Cambridge DacMagic
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 03 April 2010 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|