Forfatter |
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
Bruger siden: 06 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 93
|
Sendt: 12 November 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Her er så mit anlæg med billeder....
Speakers : USHERS Compass 6371 Konstrureret ,designet og testet i USA -samlet i Taiwan.
Forstærker: Den nye Bladelius Thor FED ForstærkerCD: Sony XA 7 Es
kabel: Transparent Music link Plus
Phono kabel: Transparent Music Link Plus.
Jeg må sige at denne sammensætning passer mig perfekt -varm ,åben og kanon perspektiv.
Jeg havde Avance Magnum 18 før og det er jo nogle fede speakers men de nye er simpelthen så meget bedre
Der vil komme billeder så snart Admin har hjulpet mig med at lægge dem ind..
Ris & ros modtages

__________________ Med hifi go hilsen
|
Til top |
|
|
OleJ Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 84
|
Sendt: 12 November 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
De billeder glæder jeg mig til at se. Har du sammenlignet D21 m. D30.2/den nye D30?
|
Til top |
|
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
Sendt: 12 November 2004 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
OleJ skrev:
De billeder glæder jeg mig til at se. Har du sammenlignet D21 m. D30.2/den nye D30?
|
|
|
Hej Ole. Nej desværre har jeg ikke haft mulighed for det - kunne ellers være sjovt Har haft en Sony CDP XA7ES før og den får baghjul af CD 21.. __________________ Med hifi go hilsen
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 13 November 2004 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Venice
Det er dælme et flot setup du har fået sammensat. Fortæl endelig noget mere om dine Usher Compass 6371. Jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen af et lyt. Afgjort en flot speaker __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 13 November 2004 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op de er flotte de HTere. rigtig stilet setup, ikke så meget pis. Bare det der skal være og ikke mere. LÆKKERT.
De fødder HTerne står på. Er det nogle der følger med eller er det noget du selv har monteret?
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
Sendt: 13 November 2004 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Hej Venice
Det er dælme et flot setup du har fået sammensat. Fortæl endelig noget mere om dine Usher Compass 6371. Jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen af et lyt. Afgjort en flot speaker
|
|
|
Hej Holberg.
Tak for roserne
Mine USHER Compass er nogle speaker jeg har købt igennem PS Audio og jeg må sige at jeg var lidt skeptisk da jeg fik at vide de kom fra Taiwan men jeg tog fejl. D'appolito har været meddesigner på disse og det er en 2½ vejs konstruktion i et meget stort kabinet - allerførst pakket ud af kassen spillede de ad R..... til og var temmelig meget dårligere end mine Avance'er men efter en 20-30 timer så faldt det hele på plads. Jeg har haft B&W CDM9NT og Martin Logan men de her gør det så meget bedre. Du er velkommen til et lyt hvis du kommer til Jylland en dag,tjek dette link ud.... http://www.stereotimes.com/amp120202.shtm __________________ Med hifi go hilsen
|
Til top |
|
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
Sendt: 13 November 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Hold da op de er flotte de HTere. rigtig stilet setup, ikke så meget pis. Bare det der skal være og ikke mere. LÆKKERT.
De fødder HTerne står på. Er det nogle der følger med eller er det noget du selv har monteret?
MVH WRONG
|
|
|
Hej Wrong.
Også mange tak for Roserne Fødderne er heldigvis nogle der fulgte med MEN de er også nødvendige da HT ellers er designet således at de ikke kan stilles på gulvet da de hælder bagud MEN de vejer et ondt år - ca 35 kg pr stk så det bringer den samlet vægt op på 60 kg pr speaker __________________ Med hifi go hilsen
|
Til top |
|
|
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
Sendt: 13 November 2004 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frække hts ;-)
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 13 November 2004 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
venice skrev:
HOLBERG skrev:
Hej Venice
Det er dælme et flot setup du har fået sammensat. Fortæl endelig noget mere om dine Usher Compass 6371. Jeg har desværre aldrig haft fornøjelsen af et lyt. Afgjort en flot speaker
|
|
|
Hej Holberg.
Tak for roserne
Mine USHER Compass er nogle speaker jeg har købt igennem PS Audio og jeg må sige at jeg var lidt skeptisk da jeg fik at vide de kom fra Taiwan men jeg tog fejl. D'appolito har været meddesigner på disse og det er en 2½ vejs konstruktion i et meget stort kabinet - allerførst pakket ud af kassen spillede de ad R..... til og var temmelig meget dårligere end mine Avance'er men efter en 20-30 timer så faldt det hele på plads. Jeg har haft B&W CDM9NT og Martin Logan men de her gør det så meget bedre. Du er velkommen til et lyt hvis du kommer til Jylland en dag,tjek dette link ud.... http://www.usheraudio.com/speaker-cp6311.html
|
|
|
Spændende speaker. Jeg vil meget gerne komme forbi til et lyt, ved given lejlighed  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
Sendt: 13 November 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
venice skrev:
HOLBERG skrev:
Hej Venice
|
|
|
Hej Holberg.
Tak for roserne
Mine USHER Compass er nogle speaker jeg har købt igennem PS Audio og jeg må sige at jeg var lidt skeptisk da jeg fik at vide de kom fra Taiwan men jeg tog fejl. D'appolito har været meddesigner på disse og det er en 2½ vejs konstruktion i et meget stort kabinet - allerførst pakket ud af kassen spillede de ad R..... til og var temmelig meget dårligere end mine Avance'er men efter en 20-30 timer så faldt det hele på plads. Jeg har haft B&W CDM9NT og Martin Logan men de her gør det så meget bedre. Du er velkommen til et lyt hvis du kommer til Jylland en dag,tjek dette link ud.... http://www.usheraudio.com/speaker-cp6311.html
|
|
|
Spændende speaker. Jeg vil meget gerne komme forbi til et lyt, ved given lejlighed  |
|
|
Du skal være hjertelig velkommen så giver jeg kaffe hvis du tager brød med  __________________ Med hifi go hilsen
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 13 November 2004 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare TOP, Venice  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Skoust Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 301
|
Sendt: 14 November 2004 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad koster sådan et sæt pragtfulde højttalere?
|
Til top |
|
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
Sendt: 14 November 2004 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skoust skrev:
Hvad koster sådan et sæt pragtfulde højttalere? |
|
|
Hej Skoust. Ca mellem 7000-8000 US dollars... __________________ Med hifi go hilsen
|
Til top |
|
|
neja Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 11
|
Sendt: 14 November 2004 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Venice
Særdeles flot anlæg.
Jeg er meget keen på den nye I30 Forst men finder ikke rigtig noget info om den. -Ka du hjælpe?
mvh neja
|
Til top |
|
|
Bob Dylan Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 350
|
Sendt: 14 November 2004 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert anlæg, som jeg formoder spiller op til det noget af det allerbedste .
Har selv I20 og V10 (som også spiller kanon) og har endnu ikke hørt I30 og CD21 - så det ser jeg frem til.
Primare "kasserne" fortjener en mere fremtræden placering efter min mening.
Vh/Bob
|
Til top |
|
|
Phat Simon Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 14 November 2004 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er godt nok nogle frække højttalere
Kan godt li at de ser lidt "tilbagelænede" ud.
__________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
Sendt: 14 November 2004 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
neja skrev:
Hej Venice
Særdeles flot anlæg.
Jeg er meget keen på den nye I30 Forst men finder ikke rigtig noget info om den. -Ka du hjælpe?
mvh neja
|
|
|
Hej Neja.
Jeg ville gerne hjælpe med info MEN jeg har bare ikke mere info end at de kommer i handlen her først i december så desværre men det er en fed forstærker,har haft A30.1 og I30 ER bedre. Håber det hjalp dig lidt... __________________ Med hifi go hilsen
|
Til top |
|
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
Sendt: 14 November 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bob Dylan skrev:
Lækkert anlæg, som jeg formoder spiller op til det noget af det allerbedste .
Har selv I20 og V10 (som også spiller kanon) og har endnu ikke hørt I30 og CD21 - så det ser jeg frem til.
Primare "kasserne" fortjener en mere fremtræden placering efter min mening.
Vh/Bob
Hej "Bob"
Ja jeg kan kun give dig ret i at de er så flotte at de skal frem i lyset men tror mig jeg arbejder også på sådan en løsning... Tak for roserne 
|
|
|
__________________ Med hifi go hilsen
|
Til top |
|
|