Bruger siden: 27 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 41
Sendt: 12 Juni 2005 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
Så ville jeg lige smide nogle billeder af mit nyerhvervede TV samt mit beskedne Sony DAV 550.
Jeg har muligvis nogle spørgsmål hen ad vejen ang. tilslutninger, kabel valg og finindstillinger til de forskellige dele.
Men her er de første udpaknings billeder af LE-32R53B TV'et. Har taget beslutningen at flytte fuldstændig om på stuen da dybden på mit nye TV kun er 25 cm hvor mit gamle sony var omkring en meter . Så der kommer nye billeder når jeg engang er færdig.
Og på flere opfordringer af andre forum brugere som meget gerne vil se mit TV så kommer der en lille billede serie her:
Lige pakket ud og smidt op på en midlertidig bænk... lækkert finish og fremrangende design.
Her er dybden på TV og nedenunder dybden på mit tidligere Sony Triniton TV hvilket har mulig gjort langt større andvendelses muligheder af min stue
Pænt stor forskel både i størrelse og kvalitet (begge til LE-32R53B fordel)
Til slut er der lige et par billeder at tilslutnings mulighederne mellem fjernsyn og mit DAV-550.
Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
Sendt: 17 Juni 2005 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
Jeg ved det ikke ang. dvi. Der må du spørge dig frem herinde. Men jeg er selv blevet overrasket over at en del af de dvi plasma/LCD ikke er pc dvi men udelukkende DVD dvi..
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
Så var er nogle nye billeder
Nåede ikke lige at uploade dem i weekenden da stranden trak lidt mere end min PC
Undskylder kvaliteten af billederne... sidder ved min laptop og har kun noget "foto resizer" at arbejde med. Der vil komme lidt photoshop kvali når jeg engang kommer hjem.
Har ikke fået stuen helt færdig men her er "alteret" i hvertfald.
Det var det for denne gang .
Næste gang har jeg fået sat min Shuttle XPC til og lavet lidt pænere kabel træk.
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
Det måtte jeg slippe 3000 kr. for hos Bahne Møbler i Århus (Bruuns Galleri). Da jeg så det måtte jeg bare eje det. Det kostede så 375 kr. i fragt men sådan er det jo...
Det er superlækkert finish og mega(!) tungt... skulle slæbe det op på 3. sal
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum