| Forfatter |
|
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
INPOL ... det er noget af det smukkeste jeg har set ... selv min kone synes den er flot!

SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Malthe, og tak for sidst! 
Tillykke med INPOL2'eren. Alene ud fra det korte lyt jeg fik på den lånte model var det tydeligt at vi her har med en klasseforstærker at gøre. Den tryllede ganske enkelt med dine EA2, så det bliver meget spændende at høre hvad det fører til når lytterummet, opstillingen og udstyret bliver tunet på plads. Vi glæder os meget...  __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT skrev:
|
INPOL ... det er noget af det smukkeste jeg har set ... selv min kone synes den er flot!

SATMIT
|
|
|
jeg kunne ikke være mere enig.. også med din kone . den er virkelig smuk.
Tillykke med den Malthe, vi mangler lige et billede af hele setuppet
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Martin Sunaudio Branchemedlem

Medarbejder, Sun Audio
Bruger siden: 10 August 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 15 August 2005 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot Malthe
|
| Til top |
|
| |
Trommelum Lukket konto

Bruger siden: 06 September 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 97
|
| Sendt: 16 August 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Malthe
Flot flot amp. tillykke Jeg forstår godt du ikke kunne modstå "fristelsen"
Der er kabler på vej til dig.
Mvh. Troels __________________ Nyd musikken!!!
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
| Sendt: 17 August 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer.
tusind tak for alle jeres venlige kommentarer! Det glæder mig især at høre at den også har en vis appeal til det modsatte køn
Jeg er faldet for dens særlige måde at spille sammen med mine EA2'ere på. Lyden er organisk, musikalsk nærværende - jeg vil næsten sige følelsesladet - tonalt sammenhængende og udpræget transparent. Den er dejlig afstemt, men har samtidig overraskende dynamisk formåen! Musikken bliver aldrig skærende eller forvrængende at lytte på. Defor handler det, med denne forstærker, ikke så meget om at spille højt, men i stedet mere om at nyde den måde som musikken præsenteres på.
Netop dette synes jeg er meget passende i forhold til det resterende setup og derfor var jeg heller ikke i tvivl om at dette var den helt rigtige forstærker for mig efter demo-perioden -
Tak til Sunaudio, Aalborg for fin service 
Når engang vores hjem bliver præsentabelt nok til offentlig beskuelse vil der komme nogle oversigtsbilleder. Indtil videre må I nøjes med nærbilleder
billeder fjernet 19/12-05
|
| Til top |
|
| |
Trommelum Lukket konto

|
| Sendt: 17 August 2005 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Malthe.....
Jamen vi nyder gerne flere nær billeder...så længe Så kom bare med lidt flere..
Efter din beskrivelse, har dit setup nogle rigtige fine kvaliteter. Det er vel også essensen, at kunne nyde den måde musikken præsenteres på. Jeg synes du har fat i en vigtig pointe der. Endnu engang tilykke 
|
| Til top |
|
| |
Hans Faber Lukket konto

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 18 August 2005 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Malthe,
Very nice cam shots det er da vist 12ax7 den bruger som indgangsrør..
Glæder mig til at se og høre den i virkeligheden 
Vi ses jo snart!
PS: Jeg er helt enig med Troels i hans betragtninger  __________________ Mvh Hans...
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS skrev:
|
Er der hold i rygterne om, at Pathos er ved at lave en CD-spille i "Logos"-design?
Ville designmæssigt være et perfekt match!
|
|
|
Jeg havde håbet at Martin fra Sunaudio måske ville have svaret på dit spørgsmål. Ud fra hvad jeg har hørt, skal der være to afspillere på vej: En der prismæssigt og i ydelse skal passe til Classic One og Logos, og nummer to til Pathos' større modeller.
Pathos har efter sigende været lidti tvivl om hvilke formater de nye afspillere skal kunne afspille. Hvad de ender op med må tiden vise. Vi er efterhånden mange, der venter i spænding!
@ Troels
Tak igen! Jeg synes jeg kan fornemme vi taler der samme sprog hvad angår hifi. jeg ser meget frem til mødet med Musica og Cremona i slutningen af måneden. jeg tror du har fundet en helt rigtig kombination, der evner at spille god musik med energi og drive. Tak også for at du har sendt mig dit kabel til test. Jeg er meget spændt på hvordan Transparent Ultra xlr gør sig i forhold til mit Harmonic Tech Magic RCA, jeg bruger til daglig.
@ Hans
tak for roserne! Jeg glæder mig til at høre hvad du siger til det hele, når vi ses på lørdag. 
hilsen Malthe
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

|
| Sendt: 04 September 2005 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej venner!
En lille opdatering:
Samt et lille overbliksbillede fra en solrig søndag 
billeder fjernet af bruger 19/12.05
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 04 September 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaltheK skrev:
|
Hej venner!
En lille opdatering:
Samt et lille overbliksbillede fra en solrig søndag 
Jeg kører nu balanceret ved hjælp af et Transparent Ultra MusicLink.
I starten krævende til faktisk en del tilvænning fra min side, og måske også en vis mængde tilspilning fra systemets side, før jeg syntes godt om "den nye lyd". Harmonic og Transparent er i mine øjne to rigtig gode kabler på hver deres ret forskellige måde. Til sidst faldt valget dog på det balancerede: det laver et større pespektiv i lydbilledet, og virker generelt mere korrekt i sin gengivelse af mange ting. Dog havde Harmonic en meget særegen "gåsehudsfaktor", som jeg har lidt svært ved at sige farvel til, Musikken lyder bare "lækker" igennem Macic One!
Pathos-folkene har selv meddelt at deres produkter er optimeret til balanceret drift - og det virker umiddelbart meget rigtigt.
Jeg kan anbefale andre, der har Pathos at eksperimentere med det, hvis de har mulighed for det. 
|
|
|
Det ser bare rigtig flot ud Malthe.
Specielt din nye forstærker er HAMRENDE lækker at se på og sikkert ligeså at høre på.
Tillykke med et super setup. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 04 September 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Malthe
Det er jo rene reklame billeder her på sitet . Stort tillykke. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 05 September 2005 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Malthe
Tillykke med din nye residens, og dermed nye opstilling. Det ser efterhånden ganske ryddeligt ud, så må jeg godt komme forbi og kigge nu? 
Jeg kan se på det øverste billede at i har placeret et spisebord foran den højre højtaler. Er dette midlertidigt, eller har du måtte gå lidt på kompromis? __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
| Til top |
|
| |
Hans Faber Lukket konto

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 05 September 2005 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Malthe,
Det ser jo rigtigt godt ud og jeg er glad for at du fik åbnet ører og sind op for dit nye Interconnect!
Jeg glæder mig til at høre opstillingen når hele setupet spiller som du gerne vil have det til i sine nye omgivelser.

PS. hvem sagde Bo Bedre besøgsartikel...? 
__________________ Mvh Hans...
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

|
| Sendt: 05 September 2005 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for de venlige ord!
Jeg er også selv ved at være ganske tilfreds - hvis man da nogen sinde bliver det 100 % Med tiden vil jeg arbejde på dæmpning af akustikken på forskellig vis, og måske ændre opstillingen en anelse. Men grundlæggende lyder det ok det rum.
shras skrev:
|
Jeg kan se på det øverste billede at i har placeret et spisebord foran den højre højtaler. Er dette midlertidigt, eller har du måtte gå lidt på kompromis?
|
|
|
Hej Søren 
Bordet du kan se på billedet er et lille sofabord, og jeg vurderer at det har marginal indflydelse på lyden. Om ikke andet kan jeg trække det væk, og så er der helt frit mellem lytteposition og speakers. INGEN kompromiser her!  
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

|
| Sendt: 05 September 2005 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans Faber skrev:
|
PS. hvem sagde Bo Bedre besøgsartikel...? 
|
|
|
hehe, den kommentar gik rent ind hos Cathrine (næstkommanderende) 
|
| Til top |
|
| |
Trommelum Lukket konto

|
| Sendt: 05 September 2005 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Malthe 
Tillykke med de nye omgivelser og dit nye interconnect Jeg glæder mig meget til et "lyt", Når I er nået dertil i projektet.
Der ser ud til at lyden har fået høj prioritet i stuen 
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære læser,
Tak for din interesse i mit musikanlæg.
Jeg har taget den beslutning, at jeg ikke længere vil være aktiv bruger på dette forum mere, da jeg ikke længere kan støtte den politik som udøves her.
Med fare for at få min konto fastfrosset (som andre jo ufrivilligt har oplevet) har jeg på forhånd valgt at slette de billeder jeg har uploadet i denne tråd. Imidlertid står jeg ved det jeg har sagt, hvorfor teksten stort set står urørt tilbage.
Tak til alle jer, der har været så venlige at skrive i min tråd - det har været meget konstruktivt og på mange måder underholdende!
Jeg forlader dog ikke hifi-verden, så klik ind på www.sonusfaberclub.com og se mere til mit og andres "italienske hifi-grej" 
God lytning!
Venlig hilsen Malthe
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var vel forventeligt eftersom vi heller ikke har set resten af Sonus Faber klubbens medlemmer siden hifi-musik startede.
Jeg ved ikke om det er fordi I føler, at I får bedre dækning for jeres forening derovre?
Hvad det er for en politik Du ikke længere kan støtte ved jeg ikke. Jeg har ikke mærket nogen ændringer i den tid jeg har været her.
Men god vind til dig Malthe.
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |