| Forfatter |
|
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 08 November 2014 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman skrev:
allanowich skrev:
Så godt, jeg havde skrevet "i" i stedet for "y", men den rette knap er sgu savnet. Men jeg undlod blot at lave et nyt indlæg......du vidste med stats garanti godt, hvad jeg mente.  |
|
|
Du kunne jo også have ment "Valdi" og talt en motor for meget  |
|
|
Ha ha ha, ja...... __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
efterklang Udelukket fra forum

Dobb.profil Wymax
Bruger siden: 05 Oktober 2013 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 301
|
| Sendt: 08 November 2014 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
efterklang skrev:
| så kan man passende at Christian Feickert |
|
|
så kan man passende nævne at Christian Feickert...
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
| Sendt: 09 November 2014 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk at sætte komma foran "at", når det ikke efterfølges af en infinitivform
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 09 November 2014 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
efterklang skrev:
Når Scheu har været nævnt som værende holdbart, så kan man passende at Christian Feickert var en del af dem i gamle dage, og gik solo
efter Thomas Scheu gik bort og efterlod det hele til konen.
. |
|
|
Ja, det var tragisk med Thomas Scheus selvmord dengang. Det var fra starten en ''Hr & Fru'' virksomhed, nu kun Fru som du er inde på. Ulla Scheu kører løjerne... __________________ Hilsen, Morten
|
| Til top |
|
| |
johan_gabriel Forum Bruger

Bruger siden: 21 Maj 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 12 November 2014 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusind tak for alle de gode indspark I er kommet med. Jeg er endt med at købe en brugt TW Raven One hos ArtSound med Kuzma
Stogi S arm. Desuden har jeg bestilt TW's plademåtte som der er så meget god omtale af på nettet. Så nu er det bare at gå og
glæde sig.
Endnu engang tak for alle de gode råd.
Mvh Johan
|
| Til top |
|
| |
MUNKEBO Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2011 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 400
|
| Sendt: 12 November 2014 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
johan_gabriel Forum Bruger

Bruger siden: 21 Maj 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 12 November 2014 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak :-) jeg havde en Rega P3-24. Så forventer da en opgradering.
|
| Til top |
|
| |
MUNKEBO Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2011 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 400
|
| Sendt: 12 November 2014 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo det kan du roligt gøre, opgradering bliver meget stor.
|
| Til top |
|
| |