Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 12:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Raven One eller Woodpecker? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 08 November 2014 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Analogueman skrev:
allanowich skrev:
 Så godt, jeg havde skrevet "i" i stedet for "y", men den rette knap er sgu savnet. Men jeg undlod blot at lave et nyt indlæg......du vidste med stats garanti godt, hvad jeg mente.
Du kunne jo også have ment "Valdi" og talt en motor for meget
Ha ha ha, ja......

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Wymax

Bruger siden: 05 Oktober 2013
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 301
Sendt: 08 November 2014 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

efterklang skrev:
så kan man passende at Christian Feickert


så kan man passende nævne at Christian Feickert...
Til top Vis efterklang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af efterklang
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 09 November 2014 kl. 00:50 | IP-adresse registreret  

Husk at sætte komma foran "at", når det ikke efterfølges af en infinitivform
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 965
Sendt: 09 November 2014 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

efterklang skrev:
Når Scheu har været nævnt som værende holdbart, så kan man passende at Christian Feickert var en del af dem i gamle dage, og gik solo
efter Thomas Scheu gik bort og efterlod det hele til konen.
.


Ja, det var tragisk med Thomas Scheus selvmord dengang. Det var fra starten en ''Hr & Fru'' virksomhed, nu kun Fru som du er inde på. Ulla Scheu kører løjerne...


__________________
Hilsen, Morten
Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
johan_gabriel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Maj 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 42
Sendt: 12 November 2014 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Tusind tak for alle de gode indspark I er kommet med. Jeg er endt med at købe en brugt TW Raven One hos ArtSound med Kuzma
Stogi S arm. Desuden har jeg bestilt TW's plademåtte som der er så meget god omtale af på nettet. Så nu er det bare at gå og
glæde sig.

Endnu engang tak for alle de gode råd.

Mvh Johan
Til top Vis johan_gabriel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af johan_gabriel
 
MUNKEBO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2011
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 12 November 2014 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Tillykke med købet

Du kan roligt glæde dig den spiller fantastisk. Hvad havde du før?


Hilsen Munkebo
Til top Vis MUNKEBO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MUNKEBO
 
johan_gabriel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Maj 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 42
Sendt: 12 November 2014 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Tak :-) jeg havde en Rega P3-24. Så forventer da en opgradering.
Til top Vis johan_gabriel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af johan_gabriel
 
MUNKEBO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2011
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 12 November 2014 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

Jo det kan du roligt gøre, opgradering bliver meget stor.
Til top Vis MUNKEBO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MUNKEBO
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes