Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 04:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Wimp Hifi og Airport Express (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 18 December 2014 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

apple tv fungere fint til streaming af eksempelvis, wimp eller spotify som jeg bruger, også bare smid apple tvét videre til en dac, så kører det. jeg synes klart at det er den nemmeste løsning jeg har været igennem. jeg har prøvet noget dyrere YBA til at streame igennem fra en NAS server, har også haft squezeebox løsninger. Apples produkter holder og er hurtige og lyder sku lige så godt, så længe det bare er spotify jeg kører igennem dem. jeg har efterfølgende købt en apple extreme som router, og det gør nu at der ingen udfald i musikken er. kan klart anbefale at bruge en apple tv.

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Geoff
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2008
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 19 December 2014 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Dranov skrev:
... Det ser ud til at SOtM ikke er trådløs. Den understøtter Lan og ikke wlan. Eller læser jeg den forkert?

Hvis du allerede har en god DAC, mangler du jo bare en enhed der gør at du kan sende trådløst fra dine Apple enheder? = en AirPort Express.

...og her rammer du også helt centralt i min tvivl. Altså om jeg "bare kan nøjes" med en Airport Express, nu hvor min DAC er god (den er asynkron). Jeg skal jo bare have have proppet et signal ind i denne og så er det vel ligegyldigt om det kommer fra en Airport Express eller en dyrere alternativ? Airport Express kan vel godt håndtere WINP HIFI og min trådløse router (50 mbit forbindelse) står 5 meter derfra. 
Til top Vis Geoff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Geoff

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes