Bruger siden: 02 December 2012 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 446
Sendt: 25 Februar 2015 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
dMITIj skrev:
ja tænkte software ala. winamp, itunes og hvad de ellers alle sammen hedder, som altid kan man jo ikke rette i noget på dette site
og gad ikke
"spamme"
Ikke forstået
Du kan finde alt hvad du skal bruge på LMS af programmer. Din squeezebox er jo selv afspilleren
Bruger siden: 15 Marts 2014 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 103
Sendt: 13 April 2015 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
Har anskaffet mig en ny DAC hvor der kun er USB indgang, så jeg vil høre hvilken mulighed af mine udgange på min logitech squeezebox duet ville
være bedst at konvertere til USB så jeg kan få bedst mulig lyd ved brug af min DAC? sammen med min LSD? og hvilken konverter vil gøre det?
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
Sendt: 14 April 2015 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
Eller... måske hellere lave den der Squeezebox Receiver om til dørstopper og benytte en computer med noget squeezebox-software. Fx. SqueezeLite. Så er er større chance for at have USB-output.
Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 15 April 2015 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
dMITIj skrev:
Har anskaffet mig en ny DAC hvor der kun er USB indgang, så jeg vil høre hvilken mulighed af mine udgange på min logitech
squeezebox duet ville
være bedst at konvertere til USB så jeg kan få bedst mulig lyd ved brug af min DAC? sammen med min LSD? og hvilken konverter vil gøre det?
Måske nedenstående kan bruges?
Bruger selv en M2tech ud fra pc til dac!
Takker Jeg har købt denne NAS http://www.asustor.com/product?p_id=31&lan=en så tror jeg vil prøve at slutte den direkte til min DAC via USB, må
da kunne ladesig gøre?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum