Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
Sendt: 08 Maj 2015 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
Boydk skrev:
Jamen hvorfor dog gøre opmærksom på det??? Det er der s´gu da ikke noget nyt i.Ry Cooder lavede Warner Brothers første 100% digitalt optagede-digitalt mastrede inspilning "Bob Till You Drop" i 1979, så det er næppe en hemmelighed
Fordi at det lå i lufter at bruget en digital kilde som udgangs punkt for en vinyl produktion er no go, men at dette ikke er noget nyt i.
Men desværre er der ingen grænser for hvor dybt at såkaldte seriøse hifi firma er ville til at gå, for let tjente penge, er lidt bange for at denne fremgang måske er mere udbred end vi lige tro.
Sendt: 08 Maj 2015 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
Boydk skrev:
StarTrek, det kan være, det beror på misforståelser, men da jeg læste dit indlæg ovenover, opfattede jed som om, at du mente, at det kunne lade sig gøre (omend sjældent) at man kunne få LP´er, som var mastrrede fra en MP3 fil. Det tror jeg simpelthen ikke på, men hvis det heller ikke var det, du skrev, så beklager jeg. Godt ord igen. Somme tider er det altså temmelig svært at forstå, hvad du egenlig mener
Det ville ikke komme bag på mig, at man kan finde på det, der er jo desværre mange unge der tro at Mp3 er Hifi og den bedste lyd kvalitet man kan købe for penge, noget som nogle firma ikke er sent til at udnytte.
Men måske er det mere udbredt end vi tro (håber at jeg tager fejl), men det minder god nok en del om de pirat DVD film fra India, som jo er VHS som er overført eller ringer.
Sendt: 08 Maj 2015 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
Skal lige siges at jeg hentyder til det vinyl der blive producet til DJ og scart, muligvis har deres ophav fra en Mp3 master, ikke vinyl jeg kunne finde på at købet, så jeg ved ikke.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum