| Forfatter |
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 08 Maj 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
Den mest sandsynlige forklaring er også den mest kedelige, nemlig at afspilleren har været taget retur fra en anden kunde, som lige havde glemt (?) at han havde ændret startbilledet...
|
|
|
Man kan vel ikke sælge en afspiller som ny, hvis den har været hjemme hos en kunde, pakket ud og sågar brugt! Så er den jo ikke ny.
I så fald ville jeg kræve pengene retur omgående. Jeg ville også bede om ikke at høre Deres søforklaring, og finde en mere pålidelig forhandler!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du talt med Klubben endnu ?
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Otto, TC skrev:
|
Den mest sandsynlige forklaring er også den mest kedelige, nemlig at afspilleren har været taget retur fra en anden kunde, som lige havde glemt (?) at han havde ændret startbilledet...
|
|
|
Man kan vel ikke sælge en afspiller som ny, hvis den har været hjemme hos en kunde, pakket ud og sågar brugt! Så er den jo ikke ny.
Joo.. det kan man godt .. MEN man MÅ IKKE!!
I så fald ville jeg kræve pengene retur omgående. Jeg ville også bede om ikke at høre Deres søforklaring, og finde en mere pålidelig forhandler! |
|
|
|
| Til top |
|
| |
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 06:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de bliver sku mere og mere seriøse i HIFI-Klubben, jeg ville også smide den lige i hovedet på dem igen, og købe en ny et andet sted, (en rigtig ny).
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hello!
Jeg tillod mig selv at give svaret videre til Hi-Fi klubben og fik følgende svar:
Hej Jannick
Uha, det var ikke en god historie. Der er sansynligvis tale om at du har fået udleveret en DVD-afspiller der har været ude hos en kunde og derefter taget retur igen. Måske har denne kunde bevist ville lave dette lille nummer med os. Det kunne jo være....
Når vi tager en vare retur så skal vi selvfølgelig sikre os at varen er 100% i orden før vi evt. sælger den igen. Og når vi sælger den igen skal det selvfølgelig oplyses at der er tale om en returvare og prisen skal sættes herefter. Mange af de varer vi sælger på vores oprydningssalgslister som Cybertainment medlemmerne altid har adgang til er netop returvarer og eller demo-produkter.
I dette tilfælde er der åbenbart en procedure der er kikset.
Ingen dårlige undskyldninger herfra. Dette er bare ikke godt nok. Du skal selvfølgelig henvende dig i butikken hvor du købte varen og få en snak med dem. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 10 Maj 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
x
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 11 Maj 2004 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan slet ikke se, at der skulle være grund til at være utilfreds med den undskyldning!?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 11 Maj 2004 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
micjen skrev:
Tag en mikrofon under trøjen...og optag samtalen....ville gerne høre sælgers forklaring! |
|
|
det var dog liggort utroligt!!! det er jo nærmest en vandre historie!!!
jeg ville faktisk også gerne høre en forklaring... post den gerne... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 11 Maj 2004 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
micjen skrev:
Tag en mikrofon under trøjen...og optag samtalen....ville gerne høre sælgers forklaring! |
|
|
det var dog liggort utroligt!!! det er jo nærmest en vandre historie!!!
jeg ville faktisk også gerne høre en forklaring... post den gerne...
|
|
|
Taget fra forrige side 
Hello!
Jeg tillod mig selv at give svaret videre til Hi-Fi klubben og fik følgende svar:
Hej Jannick
Uha, det var ikke en god historie. Der er sansynligvis tale om at du har fået udleveret en DVD-afspiller der har været ude hos en kunde og derefter taget retur igen. Måske har denne kunde bevist ville lave dette lille nummer med os. Det kunne jo være....
Når vi tager en vare retur så skal vi selvfølgelig sikre os at varen er 100% i orden før vi evt. sælger den igen. Og når vi sælger den igen skal det selvfølgelig oplyses at der er tale om en returvare og prisen skal sættes herefter. Mange af de varer vi sælger på vores oprydningssalgslister som Cybertainment medlemmerne altid har adgang til er netop returvarer og eller demo-produkter.
I dette tilfælde er der åbenbart en procedure der er kikset.
Ingen dårlige undskyldninger herfra. Dette er bare ikke godt nok. Du skal selvfølgelig henvende dig i butikken hvor du købte varen og få en snak med dem.
|
| Til top |
|
| |