Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juli 2026 | 03:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Vintageaudio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 03 Maj 2016 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
Hvis man kigger på Trustpilot vil man finde rigtigt mange firmaer med iøvrigt høj rating, som også har ualmindeligt dårlige anmeldelser. Hvis man kun vil handle med butikker med fejlfri bedømmelser, så indsnævres antallet til et minimum.

Undskyld, men hvis du tror på Trustpilot, så er du meget naiv... og igen undskyld, for det personlige udfald! Men mange gange har det været fremme i medierne hvordan, man som forretning kan betale sig fra kun, at få gode anmeldelser på Trustpilot, TripAdvisor m.fl.

Som jeg skrev tidligere har jeg fået samme tilbud af Trustpilot, så jeg kunne rette/slette indlæg på Trustpilot om Hifi4all.

Og man kan såmænd også hyre firmaer til, at lave gode anmeldelser, så ens rating stiger...

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Maj 2016 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

Mikkel G skrev:
Kjeldsen skrev:
Hvis man kigger på Trustpilot vil man finde rigtigt mange firmaer med iøvrigt høj rating, som også har ualmindeligt dårlige anmeldelser. Hvis man kun vil handle med butikker med fejlfri bedømmelser, så indsnævres antallet til et minimum.
Undskyld, men hvis du tror på Trustpilot, så er du meget naiv... og igen undskyld, for det personlige udfald! Men mange gange har det været fremme i medierne hvordan, man som forretning kan betale sig fra kun, at få gode anmeldelser på Trustpilot, TripAdvisor m.fl.

Som jeg skrev tidligere har jeg fået samme tilbud af Trustpilot, så jeg kunne rette/slette indlæg på Trustpilot om Hifi4all. Og man kan såmænd også hyre firmaer til, at lave gode anmeldelser, så ens rating stiger...

Jeg kender skam alle historierne om trustpilot, men prøv at læse hvad jeg skriver. En eller to dårlige oplevelse er simpelthen ikke nok til afskrive et firma. Og jeg mener bestemt ikke det er din pligt at advare mod en butik, som du kun har sporadisk kendskab til. Så er du jo ikke meget bedre selv. Du har et forum med rigtigt mange brugere, og du sætter standarden for lødigheden af indholdet.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

1966
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 03 Maj 2016 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Mikkel G skrev:
Jeg ser det som min pligt, at skrive som jeg gør, hvis en forhandler er lidt låden i kanten. Og hvis man ikke selv kan se det, i de tilfælde der har været vist her i forummet, så skal man heller ikke sælge! Basta! Det kaldes forbruger-oplysning. Og grunden til, at jeg skriver er, at indehaveren af Vintage Audio i en e-mail dialog med mig, hårdnakket holdt fast i, at han ikke havde gjort noget forkert.

Ejer af Vintage Audio har vel heller ikke gjordt noget forkert end han måske skulle have set den strømforsyning efter selv da den var færdig så tror jeg måske at fejlen var blevet opdaget

Til top Vis 1966's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 1966 Besøg 1966's Websted

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Sendt: 03 Maj 2016 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
Mikkel G skrev:
Kjeldsen skrev:

Som jeg skrev tidligere har jeg fået samme tilbud af Trustpilot, så jeg kunne rette/slette indlæg på Trustpilot om Hifi4all. Og man kan såmænd også hyre firmaer til, at lave gode anmeldelser, så ens rating stiger...

Jeg kender skam alle historierne om trustpilot, men prøv at læse hvad jeg skriver. En eller to dårlige oplevelse er simpelthen ikke nok til afskrive et firma. Og jeg mener bestemt ikke det er din pligt at advare mod en butik, som du kun har sporadisk kendskab til. Så er du jo ikke meget bedre selv. Du har et forum med rigtigt mange brugere, og du sætter standarden for lødigheden af indholdet.

Så læs hvad jeg skriver...

Det er både de "dårlige" omtaler her på forum, og hans egen arrogante dialog med mig, jeg baserer mit input på

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Sendt: 03 Maj 2016 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

1966 skrev:

Mikkel G skrev:
Jeg ser det som min pligt, at skrive som jeg gør, hvis en forhandler er lidt låden i kanten. Og hvis man ikke selv kan se det, i de tilfælde der har været vist her i forummet, så skal man heller ikke sælge! Basta! Det kaldes forbruger-oplysning. Og grunden til, at jeg skriver er, at indehaveren af Vintage Audio i en e-mail dialog med mig, hårdnakket holdt fast i, at han ikke havde gjort noget forkert.

Ejer af Vintage Audio har vel heller ikke gjordt noget forkert end han måske skulle have set den strømforsyning efter selv da den var færdig så tror jeg måske at fejlen var blevet opdaget

Har han da ikke selv lavet den? Hvor mange ansatte har han?

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Sendt: 03 Maj 2016 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Og så lukker vi den der!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes