Holy Moly Miju! Giver det ikke spektakel med den dersens kommode ind foran den ene ht? Sjovt nok ikke!... (men har måtte beklæde indersiden af den med kraftig bitumen plade for at undgå resonanser..
Hvad med fjerneren, har du prøvet at fjerne den? JO det kan du tro jeg har prøvet! MEN! det skulle vise sig at den faktisk ik før skade.. Ville gerne være foruden den! MEN! konen har også (desverre) lidt at sige i stuen...) MEN TRO MIG HAVDE DEN GJORT NOGET NEGATIVT SÅ HAVDE DEN IKKE FÅET LOV AT STÅ DER!!!
Jeg tror helt klart at 3D vil blive langt bedre.
Det ændre sig heldigvis ikke med eller uden den.. så jeg er sluppet nogenlunde godt fra dens pladsering der.. Tror det er fordi top højtaleren "ser" hend over den ad den ikke gør nogen skade..... Måtte dog flytte lidt rundt på højtalerne og deres vinkling after dens indtog, men nu går det fint.. Faktisk virker stuen ikke helt optimel når man umidelbart ser den, men det fungere forbavsende godt alligevel. En del af møblementet er nok også med til at "bryde" og virke som difusere mm.
Hvad er i øvrigt det for nogle fiduser du har lagt mellem kabinetterne? Det ligner noget, som man putter under hjulet på en flyvemaskine, for at den ikke skal flyve afsted før planlagt . Det er det ille lige just! det er bare nogle "kiler" jeg har skåret ud, med en vinkel på 8 grader. Har du fået job i Rønne lufthavn? He he neee ik just...
Det må have givet nogle radikale ændringer at tippe den så meget. Jo det har det, og det SKULLE det også. Højtaleren er designet med en vinkel på 7 grader der er optimal for det tidligere anvendte delefilter i samspil med den tildligere delefrekvensog tidligere anvendte enheder. MEN! nu er der kommet nye enheder og en anden delefrekvens, men vigtigere et FØRSTE ordens filter, og dette kræver en vinkel på 15 grader for at det hele summere helt optimalt.
Altså jeg stod og manglede 8 graders vinkel, dette råder disse "kiler" bod på...

|