| Forfatter |
|
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
|
Hallopsa gode HOLBERG.
Megen tillykke med skønheden. Det er absolut fedt, at få nyt isenkram , så jeg glædes på dine vegne ( Og lidt misundelig er man vel ).
Jeg ved det var et stykke velspillende isenkram du havde før , og da denne er endnu bedre , varer det ikke længe inden den gamle starter Wartburgen , og toptrimmet ankommer til matriklen
Dynamiske fornøjelser.
GL.JAS
|
|
|
Tusinde tak oldtimer !
Hold kæft, hvor den sparker røv. Som en supersexet, storbarmet kvinde. Visuelt en fryd for øjet, og oveni købet både til gården og gaden. Kan det blive bedre
Iøvrigt kan jeg berette, at nu hvor jeg har lyttet noget mere, må jeg faktisk erkende at mkll er en anderledes formidler end mkl-eren. Hvis man har hørt mkl-eren, bør man afgjort tage et lyt på mkll. Her er tale om markante forbedringer over hele registret.
BEMÆRK ! Dette til trods for mkl-eren er en helt igennem fantastisk spille !!
PS. Du er altid velkommen Gl.jas, men først vil jeg meget gerne aflægge en lille visit til casa Himmerland ! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
StudioSound skrev:
|
Hej Holberg,
Stort tillykke herfra!
Du skal lige være opmærksom på at standard "fødderne" på Capitolen ikke er de optimale, plus spillen skøjter rundt som var den på is...
Mvh,
Karsten
|
|
|
Hej Karsten !
Tusinde tak !
Jeps, du har ret mht. fødderne. De skøjter en del rundt, som jeg også har været vant til med mkl-eren. Det aspekt er jeg helt klart opmærksom på
Indtil videre har jeg haft mere travlt med at holde styr på min underkæbe, som stændigt rammer canvassen, når Capitole mkll vrider alt vellyden ud af mine cd-skiver  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Falken Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dit nyeste indkøb... Vi er åbenbart flere der glæder os til at høre om dine indtryk af mkII´eren, når du lige har fået den "kørt" på plads i systemet.
Endnu engang tillykke med skønheden  __________________ Falken
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik300 !
Mange tak !
Jeg skal nok skrive noget mere om mine oplevelser, når den er mere tilspillet. Min største eufori skal også lige bundfælde sig. Som tidligere nævt kan jeg allerede nu afsløre, at her er tale om en fantastisk maskine. __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Falken skrev:
|
Tillykke med dit nyeste indkøb... Vi er åbenbart flere der glæder os til at høre om dine indtryk af mkII´eren, når du lige har fået den "kørt" på plads i systemet.
Endnu engang tillykke med skønheden 
|
|
|
Hej Falken !
Tak, tak 
Jeps, de første euforiske indtryk pga. alt den vellyd, skal lige falde helt på plads. Så skal jeg nok skrive noget mere. Det er lidt skræmmende at den spiller så fremragende allerede nu, selvom den langt fra er tilspillet. Det har overrasket mig meget. __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
damn... ja der er nogen der kan 
er sgu lidt misundelig på den spille.. men selvom den er lidt analog i lyden så mangler der altså en plov 
vil sgu os snart til odense og bo.. I må have nogle lokalhemligheder med de anlæg der efterhånden findes derovre..
men endnu engang må man savle lidt over billederne 
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
damn... ja der er nogen der kan 
er sgu lidt misundelig på den spille.. men selvom den er lidt analog i lyden så mangler der altså en plov 
vil sgu os snart til odense og bo.. I må have nogle lokalhemligheder med de anlæg der efterhånden findes derovre..
men endnu engang må man savle lidt over billederne 
|
|
|
Ærligt Live....... Du siger: "Der er nogen der kan" !!!
Du har selv erhvervet nogle dejlige sager indtil for ganske nyeligt + dem du har i støbeskeen, utaknemmelige skarn 
Iøvrigt tak for orderne. Du skal som sagt være velkommen på den "grønne ø" i hifi-ens mekka
Jeg vil også gerne høre dit setup en dag, når du har fået spillet herlighederne til.
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 06:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den meget flotte maskine. Jeg har set den i virkeligheden og billeder kan ikke retfærdiggøre dens skønhed. Generelt er dit setup meget flot integreret i din stue - du kan vist ikke være "single".....!
Kan du ikke fortælle om dine erfaringer med strømkabler - hvad har du prøvet og hvorfor blev det Kaufmann Powerchords (går selv med tanker om at udskifte mine standard kabler samt at prøve en power conditioner) ?
Lars
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 07:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er sg på Fyn det sker  . Tillykke med den nye spille og fortæl endelig mere om bunden __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars37:
Tak for orderne. Nej, jeg er ikke single. Min dejlige kæreste har haft en finger med i spillet på indretningssiden 
Mht. strømkabler har jeg efterhånden prøvet en del. Min erfaring siger at de lyder meget forskelligt. De trækker fra og lægger til. Nogle gange til det bedre. Andre gange til det dårlige. Præcis som andre kabler. Jeg er ikke færdig med at kigge efter strømkabler, men jeg var kommet der hen hvor jeg havde afprøvet for meget. Derfor har jeg valgt at blive ved Kaufmann, indtil videre. Power conditioner er helt sikkert noget jeg skal afprøve, da jeg har hørt at det skulle give rigtig meget. Helt sikkert næste projekt.
ACER:
Ligeledes tak for lykkeønskningen
Hvad skal man sige om bunden. Den er som en tærtebund skal være. Hverken for hård eller blød. Når du bevæger dig op til fyldet (mellemtonen) er den dejlig cremet og luftig, med et væld af nuancer. Toppen er garneret med lækker flødeskum og friske jordbær. LÆKKERT !
Underlig sammenligning Men umiddelbart det som kom på tanke  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
For satan da Holberg.....det ser sgu for lækkert ud.... 
Sidder her og må redde mit tastatur for mund-vand, for den er sgu lækker den maskine. Det lader jo også til at du allerede nu, er godt tilfreds med købet.....så tillykke med det.... 
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holberg, uhmm...man bliver helt småsulten af den lækre jordbærtærte...men mangler der ikke chokolade og marcipan et eller andet sted i bunden ?  Eller er det de skønne Strauss'er der sørger for det ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
|
For satan da Holberg.....det ser sgu for lækkert ud.... 
Sidder her og må redde mit tastatur for mund-vand, for den er sgu lækker den maskine. Det lader jo også til at du allerede nu, er godt tilfreds med købet.....så tillykke med det.... 
|
|
|
Tak for lykkeønskningen...... Nej, jeg klager bestemt ikke __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Holberg, uhmm...man bliver helt småsulten af den lækre jordbærtærte...men mangler der ikke chokolade og marcipan et eller andet sted i bunden ? Eller er det de skønne Strauss'er der sørger for det ? |
|
|
Chokoladen og marcipanen må jeg vente med til den er tilspillet. Så er der også dømt "Dream pie de luxe" __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Pihl Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 977
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et lækkert anlæg, som du har fået skruet dig sammen Holberg, meget flot  , en skønne dag så......., ja du ved, vi har før talt om det og en vis islænding, som plejer at være meget pålidelig, påstår at det ikke lyder helt tosset, selv om det kun er cd __________________ Hilsen Pihl
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pihl skrev:
Det er et lækkert anlæg, som du har fået skruet dig sammen Holberg, meget flot , en skønne dag så......., ja du ved, vi har før talt om det og en vis islænding, som plejer at være meget pålidelig, påstår at det ikke lyder helt tosset, selv om det kun er cd  |
|
|

Takker. Du skal være velkommen på matriklen  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Kristjan Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 458
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pihl
selv om jeg aldrig har havt en cd afspilere så kan jeg godt godkende at noget af de cd spilere som har været lavet sidste par år lige som Holbergs spilere kan måske lyde af musik .
Hilsen
Kristjan
p.s venter spændt at besøge min ven i Nyborg __________________ Hilsen
Kristjan
|
| Til top |
|
| |
blitz Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2004
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Hej Holberg!
Det ser dælme lækkert ud.
Har lige et spørgsmål angående dine SD fødder.
Er det en speciel udgave som skal bruges sammen med spikes? Det ser ud til på billedet at der er en metal kerne i midten? jeg troede faktisk at spikes eller andre fødder skulle afmonteres for at benytte SD.
Endnu engang fedt anlæg.
Blitz |
|
|
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
blitz skrev:
<TABLE id=HB_Mail_Container height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNABLE="on">
<T>
<TR height="100%" width="100%" UNABLE="on">
<TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width="100%" background="" height=250 UNABLE="off">
Hej Holberg!
Det ser dælme lækkert ud.
Har lige et spørgsmål angående dine SD fødder.
Er det en speciel udgave som skal bruges sammen med spikes? Det ser ud til på billedet at der er en metal kerne i midten? jeg troede faktisk at spikes eller andre fødder skulle afmonteres for at benytte SD.
Endnu engang fedt anlæg.
Blitz </TD></TR>
<TR hb_tag="1" UNABLE="on">
<TD style="FONT-SIZE: 1pt" height=1 UNABLE="on">
<DIV id=hotbar_promo></TD></TR></T></TABLE> |
|
|
Nej det er bare model 50 til 100kg , mener de koster 200kr
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ak ja, som sædvaneligt et udtryk for uforskammet god lydsmag....
og endnu en gang et misundelsesværdigt indkøb fra holbergs side...
Tillykke med den, jeg ser frem til en lynanmeldelse... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |