| Sendt: 06 September 2016 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes også det var et problem for mig, at få min første Grashoppe (1.serie 1988) til at sidde ordentlig i min SME s-3,
var også over SME-v inden jeg endte med Mørch dp-6. (Og den er blevet hos mig siden.)
Når det hele spiller, syntes jeg ikke at forstyrres af yder- og inderside forvrængning.
Billedsætningen holder fra yderst til inderst.
Bulet plader !! Hvad er det ? (men i teorien rigtig nok)
Med hensyn til vta, finder jeg gerne et sted midt imellem, hvor der hverken er for højt, og unoderne der knytter sig til det,
eller for lavt, med unoderne der knytter sig til dette.
Dette punkt er stort nok til lyden ikke varierer efter forskellig pladetykkelse (plus/minus).
Er enig i dine synspunkter omk s-3, især kunne jeg rigtig godt lide første serie (fra slut-70), den med balsatræ.
Men med tiden syntes jeg den blev lidt løs i huset (måske pg.a for mange azimuth-justeringer  )
|