Sendt: 20 Maj 2004 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
Til hifi brug er alt andet end Creative at foretrække, men det er der tråde nok om.
|
|
|
Hejsa
Lad mig starte med at sige "hmm......" Jeg forstår ikke helt din udmelding. Da der netop er tale om kort fra Creative (Audigy / Audigy 2) der har markedets (consumer) bedste signal/støjforhold på ca. 108 db og yderligere en THX certificering, kan jeg ikke helt forstå, hvordan du kan sige, at alt andet end Creative er at foretrække?
Jeg er selv den lykkelige ejer af et Creative Audigy 2, som er koblet til min Yamaha recievers diskrete indgange (phono). Selvom tilslutningen langt fra er optimal, så præsenterer kortet fremragende lyd, både i stereo og i Dolby Digital EX.
Nu ved jeg ikke om du har haft specielle dårlige oplevelser med Creatives kort?, men tidligere ville jeg have givet dig ret i dit postulat 
Creative havde i mange år været præget af flere direkte dårlige produkter og det er først med den første generation af Audigy-familien, at de fik fremstillet et produkt de kunne være stolte af.
Til hjemmebrug går du ikke galt i byen med et Audigy 2, evt. et af de bedre kort fra TerraTec og bedre lyd fra et lydkort findes ikke, med mindre man bevæger sig op i klassen for studieudstyr, hvor prisen selvfølgelig er derefter.
Mine fem cent om den sag... __________________ Mvh. HamDenFede
|