Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juni 2025 | 23:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: thule pr 250 mkII til creative SB Audigy2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HamDenFede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 Maj 2004 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:

Til hifi brug er alt andet end Creative at foretrække, men det er der tråde nok om.

Hejsa

Lad mig starte med at sige "hmm......"
Jeg forstår ikke helt din udmelding. Da der netop er tale om kort fra Creative (Audigy / Audigy 2) der har markedets (consumer) bedste signal/støjforhold på ca. 108 db og yderligere en THX certificering, kan jeg ikke helt forstå, hvordan du kan sige, at alt andet end Creative er at foretrække?

Jeg er selv den lykkelige ejer af et Creative Audigy 2, som er koblet til min Yamaha recievers diskrete indgange (phono). Selvom tilslutningen langt fra er optimal, så præsenterer kortet fremragende lyd, både i stereo og i Dolby Digital EX.

Nu ved jeg ikke om du har haft specielle dårlige oplevelser med Creatives kort?, men tidligere ville jeg have givet dig ret i dit postulat

Creative havde i mange år været præget af flere direkte dårlige produkter og det er først med den første generation af Audigy-familien, at de fik fremstillet et produkt de kunne være stolte af.

Til hjemmebrug går du ikke galt i byen med et Audigy 2, evt. et af de bedre kort fra TerraTec og bedre lyd fra et lydkort findes ikke, med mindre man bevæger sig op i klassen for studieudstyr, hvor prisen selvfølgelig er derefter.

Mine fem cent om den sag...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes