Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 13:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Sonus Faber (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HyBrider
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Juni 2004 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Speakers:

Subwooferen sprang da han rodede med nogle kabler... effektforstærkeren virkede lige pludselig ikke... og recieveren... ja, den er lidt sværere, har faktisk ingen ide hvorfor den gik i stykker. Jeg sad alene i rummet og hørte på recieveren da den brød i brand. Lidt mærkeligt at skulle gå ind til ekspedienten "Undskyld, men recieveren gik i brand. Jeg har dog slukket den!" ... men ja ja, alle kan jo have en dårlig dag!

Depositum på produktets pris, det var ellers ikke så lidt!
Det har jeg aldrig oplevet før, men kan alligevel godt se kernen i det, men det er stadig lidt "vildt".

Hvor ligger Speakers Corner forresten henne af?

madskruse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Juni 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Hej

Speakers corner<< nu er jeg ikke typen som plejer at svare på sådanne svar.. men nu kommer det altså:

Subwooferen var en helt rundt mørkeblå plastikkasse, men en tilhørende forstærker (effektforstærkeren). Det var en demo-model som i aldrig havde prøvet før. Desuden sagde ekspedienten at den havde voldt jer nogle problemer ved at sende høje modstande tilbage ( Teknisk ved jeg ikke hvad det betyder, men det fik jeg af vide - jeg er i det hele taget ikke særlig teknisk ) Lige pludselig lød der er en høj lyd fra subben, hvorefter den ikke fungerede. Ekspedienten sagde derefter at den måtte være sprunget... det er alt hvad jeg ved... Om den gjorde det eller ej ved jeg ikke! Den fungerede bare ikke!

Det med Pioneer recieveren, så tror jeg at jeg har været lidt dårligt til at formulere mig... han kunne ikke betjene maskinen. Han kunne hverken få surround eller THX til at fungere... der var ikke noget galt med maskinen...

Desuden så havde jeg et par dage inden ringet og bestilt en demo af de 2 produkter. Grunden til, at jeg ikke kunne høre dem med det samme var, at I hellere ville gøre tingene parat, så jeg kunne få den perfekte fremstilling... Da jeg så mødte op, havde I Pionner stående fremme, men ikke sat til. Onkyo'en skulle I hente frem fra lageret, I kunne ikke finde en DVDfilm som fungerede (dog fandt I en ved 3. forsøg!). Det er klart for enhver, at Onkyoen ikke var jeres skyld. Det er jo elektronic, og sådan noget kan ALTID drille! Det er selvfølgelig ikke jeres skyld, så undskyld hvis jeg fik det til at fremstå sådan!

Alle kan selvfølgelig have deres off-dage, og det er også klar at I efter et "Italiensk-aften-arrangagement" (som I havde haft aftenen før) er lidt trætte, men så galt burde det ikke kunne gå! Rent service mæssigt!

Det er et fedt og anderledes concept i har, og det tror jeg også at folk er klare over.

MVH
Mads
Til top Vis madskruse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madskruse

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 03 Juni 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

HyBrider skrev:
Speakers:

Subwooferen sprang da han rodede med nogle kabler... effektforstærkeren virkede lige pludselig ikke... og recieveren... ja, den er lidt sværere, har faktisk ingen ide hvorfor den gik i stykker. Jeg sad alene i rummet og hørte på recieveren da den brød i brand. Lidt mærkeligt at skulle gå ind til ekspedienten "Undskyld, men recieveren gik i brand. Jeg har dog slukket den!" ... men ja ja, alle kan jo have en dårlig dag!

Depositum på produktets pris, det var ellers ikke så lidt!
Det har jeg aldrig oplevet før, men kan alligevel godt se kernen i det, men det er stadig lidt "vildt".

Hvor ligger Speakers Corner forresten henne af?

jo det er da skam en del der gør , sidst jeg hørte om det , var det en med en EC cdafspiller han lånte den hjem i en uge betalte det den kostet som Dep , men da han ville levere den tilbage ville de ikke giver ham hans penge retur  .

så man skal bare lave et papir på det så er det ok .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

HyBrider
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Juni 2004 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

HyBrider skrev:
Speakers: Subwooferen sprang da han rodede med nogle kabler... effektforstærkeren virkede lige pludselig ikke... og recieveren... ja, den er lidt sværere, har faktisk ingen ide hvorfor den gik i stykker. Jeg sad alene i rummet og hørte på recieveren da den brød i brand. Lidt mærkeligt at skulle gå ind til ekspedienten "Undskyld, men recieveren gik i brand. Jeg har dog slukket den!" ... men ja ja, alle kan jo have en dårlig dag! Depositum på produktets pris, det var ellers ikke så lidt! Det har jeg aldrig oplevet før, men kan alligevel godt se kernen i det, men det er stadig lidt "vildt". Hvor ligger Speakers Corner forresten henne af?

jo det er da skam en del der gør , sidst jeg hørte om det , var det en med en EC cdafspiller han lånte den hjem i en uge betalte det den kostet som Dep , men da han ville levere den tilbage ville de ikke giver ham hans penge retur  .

så man skal bare lave et papir på det så er det ok .

Ja den situation skulle jeg nødig stå i da Det må ikke være så fedt.

Men som du skriver, et stykke papir og så er den jo god nok, men man skal da stadig passe på varen, for risser o. lign. er nok ikke så heldigt

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes