| Forfatter |
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
for overdrevet
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
|
| Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 02:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
syntes det var latterligt at de skulle efterabe Q fra James Bond.. med de der våben osv..
og så var skuespillet elendigt.. handlingen meningsløs... frankenstein var en wuzz... og helsing en gimp...
syntes bestemt ikke det er en god film og fraråder alle og enhver jeg kender om at bruge penge på at se den..
__________________ WWW for at se Min anlæg's tråd.
HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er vist lidt i mindretal her, men i har da ret i at historien er en tynd kop te  . Men der action på hele vejen igennem - ikke så meget søndagsskole og morfar der  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde ikke de vilde forventninger, så jeg jeg synes den var okey...ikke noget vildt, men heller ikke vildt dårlig.
Okey underholdning i et par timer, hvis man lige skal slå hjernen fra til et eller andet....
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
      !!!!
Så den i går. Kostede mig ingen penge da min bror havde købt den på DVD, men den var fandme spild af to timers god efterårsferie. Den film den minder mig mest om er Blade II. Begge to elendige vampyrfilm med alt for grim grafik (al den CGI er ikke fedt, så hellere noget med grøn baggrund osv.) og TYND handling.
Om jeg fatter de 50 personer herinde der rent faktisk kan lide dem film. Det er en af de af de mest røvsyge film jeg længe har set. Og jeg er ikke modstander af den type film. Er vild med fx Blade (etteren) og X-Men filmene. Men Van Helsing er om muligt dårligere end Blade II og Daredevil. __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
Wvack Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2004 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
GOD FILM  .
men ok, som før nævnt skal ens forventninger ikke sættes for højt, det skal de jo aldrig.
Det var god underholdning...
Jeg er vild med vampyr/eventyr/fantasy/science fiction. Det har nok spillet en rolle.
Og så trækker Kate Beckinsale da også altid et plus frem fra mig. __________________ "Knowing is not enough, We must apply."
"Willing is not enough, We must do."
Bruce Lee
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lille historie, der også viser hvor ringe en film det er 
På mit arbejde kom der forgårs en kunde ind med sin Van Helsing DVD han havde købt, og påstod at den var i stykker, og at han gerne ville have pengene igen. Det kunne han imidlertid ikke, men han fik en ny. Min kollega tog hans "defekte" med hjem og så den, og den fejlede overraskende nok ikke en dej. Kunden var bare så skuffet over filmen at han gjorde et deperat forsøg på at komme af med den igen 
Nu ved jeg godt at jeg måske vader lidt for meget i at det er en skodfilm, men jeg mener det fandme også, hehe... __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
A-M-P Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så den forleden!
Næst efter Catwoman (fribilleterne kunne desvære ikke byttes til Shrek 2) er det den dårligste film jeg har set i år.
CGI var okay, omend jeg er lidt træt af at se alm. folk falde 30m ned gennem hustag, stue og kælder, for så stadig at løbe fint rundt. Fint nok at de 'overnaturlige' + helten kan gøre det. Men i Van Helsing er det alle.
Selve historien er tilstede men fortalt på en sådan måde, at man nærmest sidder og keder sig. Lidt ærgeligt.  __________________ Be careful of your thoughts, they may become words at any moment
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK film, ingen handling, kun Action, som forventet!
Et stort +, var dog at fruen, der ikke gider at se vampyr film, men gerne action, syntes at Van Helsing var OK.
Dette begrundes med at det hele ikke vælter i blod (som i Blade) og at alting er urealistisk overdrevet.
Derfor herfra.
dog syntes jeg at trenden med at helten/heltinden skal/kan dø er træls, når resten af filmen er totalt overdrevet, hvorfor så dette indslag af "normalitet"...
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 24 Oktober 2004 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så fik jeg også set Van Helsing.
Handlingen er tynd, og filmen kører i perioder i tomgang. Et stort plus er dog at filmen ikke tager sig selv alt for alvorligt
Jeg vil give den en middelkarakter, men hvis der kommer en Van Helsing 2, er jeg ikke sikker på jeg gider at se den. . . __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
micjac Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
|
| Sendt: 25 Oktober 2004 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|