Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 15:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: KT Radio, Odense (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
holger
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 24 Maj 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

til KIM olsen ja det er MARK LEVINSON det har de desværre ikke nogle steder ?

holger

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 Maj 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

jo, da står da noget inden i rummet ved siden af Mcintosh og Dynaudio (evidenece Master?)... men nu er det også en måneds tid siden jeg sidst har været forbi, og de er vist ved at bygge om igen (som sædvanligt)

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 Maj 2004 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:
KT-radios kunder kommer både fra das Vaterland og djævleøen, så helt dårligt kan det ikke være, jeg har da lagt 25.000kr i den forretning!!! Det var hyggeligere i den gamle forretning få meter fra den "nye" i Asylgade, men tiden skriger jo på lækre indpakninger!!!

25000kr , puhaa tør ikke tænke hvad den butik har kostet mig siden 1984

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 25 Maj 2004 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:
jo, da står da noget inden i rummet ved siden af Mcintosh og Dynaudio (evidenece Master?)... men nu er det også en måneds tid siden jeg sidst har været forbi, og de er vist ved at bygge om igen (som sædvanligt)

Det eneste ML der har stået i rummet, de sidste stykke tid, er en ML 331.. som jeg ikke har fået lov til at høre endnu..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 25 Maj 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Den ser namse namse ud den ML'er inde i det fede lytterum....mon de sætter strøm til den en dag ?....så kigger jeg gerne forbi
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer

holger
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Maj 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

til witzel ja det eneste de har er en brugt ML 331 som de ikke gider at man kan høre på, men der er jo heller ikke andre foretninger der har noget stående ?

holger

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Maj 2004 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Jeg har da haft et kvarter helt alene med Mark Levinson og Mirage, meeen jeg endte hurtigt inde ved Arcam og Cyrus igen!!! De 25.000kr jeg har brugt i biksen fra 1994-97 har jeg aldrig fortrudt, langt fra!!! 
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

holger
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Maj 2004 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

HEJ F CHRISTIANS det må år 1997 eller deromkring da jeg ikke har  set noget fra MARK LEVINSON

holger

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Maj 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Ja, det var nok omkring 1995, da Mirage´s omni-polare var på mode!!!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Sendt: 30 Juni 2004 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

God aften, kære hifi-brødre.

Ja, det kan godt være, at jeg er lidt sent ude, men bedre sent end aldrig.

Jeg kan kun give rosende ord med på vejen til KT-Radio i Odense. Jeg selv, har købt alt mit grej hos dem og må tilstå, at jeg er meget tilfreds med servicen. Desuden er de yderst venlige til at lade en låne udstyr med hjem i kortere eller længere perioder af gangen (en stor tak til Jan Villumsen).

For ca. 2 mdr. siden havde jeg bl.a. et Densen Beat 300 effekttrin, SA1280 Mk.II, Dynaudio Audience 52 SE, 3 stks. Nordost Vishnu netkabler, 2 stks. Transparent Super netkabler samt andre småting til låns i en lille uges tid. Det var en sand fornøjelse og det er bestemt ikke sidste gang, at det sker.

I næste uge skal der bl.a. testes en Wadia 831 i Casa Flex samt nogle HT'er....Det skal nok blive sjovt.

Fortsat god aften.

Mvh. FLEX

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 Juli 2004 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

KT Radio er en dejlig butik. Har vært i Pratik der på min efterskole, i 1996 det var kune en uge, men en oplevelse! Jeg var med til at sætte op til KT Messen. Hjalp bl.a. med at bære nogle af de store MK effekt forstærkere...som vejede godt til.  Derudover når jeg gik og støvet af kunne jeg høre medbragt musik på MK og Proceed o.s.v....uhmmm! Kunne også godt lide at de havde kitler på, som DR. i lyd! Det ved jeg dog ikke om de stadig gør?
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 01 Juli 2004 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

jo, kitler hele vejen rundt.... så kan man se dem på afstand og få dem indfanget...

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har kigget der en del i min research for ny anlæg. MEN hvorfor kan man bare kigge på feks. Rotel og Rega og ikke lytte. De bruger for meget plads på Pioner Sony Yamaha o.lign.  - og er de ikke lidt tyndt besat med rørforstærker ?

Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

DKsoulman skrev:

Jeg har kigget der en del i min research for ny anlæg. MEN hvorfor kan man bare kigge på feks. Rotel og Rega og ikke lytte. De bruger for meget plads på Pioner Sony Yamaha o.lign.  - og er de ikke lidt tyndt besat med rørforstærker ?

hvis du er interesseret i at lytte på rega og rotel, så hiv fat i en af dem med kittel på, og så vil de uden tvivl sætte noget sammen til dig.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

FLEX skrev:

God aften, kære hifi-brødre.

Ja, det kan godt være, at jeg er lidt sent ude, men bedre sent end aldrig.

Jeg kan kun give rosende ord med på vejen til KT-Radio i Odense. Jeg selv, har købt alt mit grej hos dem og må tilstå, at jeg er meget tilfreds med servicen. Desuden er de yderst venlige til at lade en låne udstyr med hjem i kortere eller længere perioder af gangen (en stor tak til Jan Villumsen).

For ca. 2 mdr. siden havde jeg bl.a. et Densen Beat 300 effekttrin, SA1280 Mk.II, Dynaudio Audience 52 SE, 3 stks. Nordost Vishnu netkabler, 2 stks. Transparent Super netkabler samt andre småting til låns i en lille uges tid. Det var en sand fornøjelse og det er bestemt ikke sidste gang, at det sker.

I næste uge skal der bl.a. testes en Wadia 831 i Casa Flex samt nogle HT'er....Det skal nok blive sjovt.

Fortsat god aften.

Mvh. FLEX

Ja jan er en god mand også carsten , men jeg har nu aldrig brugt ders viden har bare købt derinde .

Ole var også god ,den gammel halt til claus også .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

gulkings
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Har flere gange været i KT, og har da også købt min RX-V2400 der, da jeg fik en god pris, og ikke mindst en kanon service.

Havde aftalt med Jan at skulle høre på nogle Dynaudio, og da min makker og jeg kom derover, havde Jan gang i en anden kunde. Nå, vi gik rundt og kiggede lidt, hvorefter chefen kom og tog os med op i kantinen - hvor vi fik fadbamser og kager ad libitum!!!.
Da Jan var færdig med sin kunde, kom han og hentede os til vores lytteseance.
Det er 1. klasse service!!

Fik dog ikke handlet HT, da der kom en flytning i vejen - konen var træt af vores lejlighed.

Alt i alt må jeg tage hatten af for KT i Odense, og specielt for Jan. Flinker fyr, der ved hvad han snakker om, og ikke sælger dig en masse gøjl. Fortsæt sådan KT!!

/gulkings

Ta' håret med, så smutter vi!
-KOPPS
Til top Vis gulkings's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gulkings Besøg gulkings's Websted

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Sendt: 04 Juli 2004 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Det ser ud som om at Jan skal have lønforhøjelse hi hi.

Har ikke selv været i KT da jeg bor på Sjælland og jeg kommer ikke så til til Fyn.

Henrik300

Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juli 2004 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Det er nu ikke ekspedienterne, som sætter anlæggene op, men folk som kun laver dette. Normalt sker det ikke i åbningstiden, så ring og fortæl hvad du vil høre og kom så ind i forretningen nogle dage efter!!!

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Sendt: 05 Juli 2004 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:
Det er nu ikke ekspedienterne, som sætter anlæggene op, men folk som kun laver dette. Normalt sker det ikke i åbningstiden, så ring og fortæl hvad du vil høre og kom så ind i forretningen nogle dage efter!!!

Ups...det er nu ikke altid at det er nogle folk, som kun laver dette. Når jeg er i KT for at lytte på lidt Hi-Fi, så er det ofte, at undertegnede og fx. Jan Villumsen samt den gode Fullblown, der flytter rundt på de ting vi gerne vil lytte til, så vi kan komme i gang med det samme.

Det er jo lidt fedt bare at slæbe grejet til og fra, når man får en pludselig indskydelse, at man bare Må lytte til et sæt Sonus Faber Cremona.

Det er iøvrigt dejligt at høre de mange positive oplevelser som folk har haft i de enkelte forretninger.

Mvh. FLEX

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

krabbefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2004
Sendt: 03 Februar 2005 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

Nu ved jeg godt tråden er lidt gammel, men vil lige sige et par rosende ord om KT-radio.

Jeg har lige investeret i en marantz sr 7500 og et par SA 1280 og noget kabel.

Det er simpelthen den bedste service man får der. Det var Jan som i andre også snakker om. Han giver virkelig en klar besked, og hjælper en med at købe det rigtige, som var det til ham selv.

De tusinde kroner jeg har lagt der, er kun en % del af hvad jeg kommer til at lægge der fremover. Når jeg altså lige får tjent nogle flere penge.

Tror jeg skal lave en aftale med min arbjedsgiver om, at han bare overfører min løn til KT, og så kan jeg tage derned og handle ind hver måned

Til top Vis krabbefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krabbefar

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes