|
Til Redaktøren
Vær selv realistisk. I gør et stort stykke arbejde, og vi er glade for det i gør. Men på det sidste har I ikke været gode til at forklare jer selv, og I kommer ofte til at fremstå som om I ikke laver fejl og at al kritik kan undskyldes med i dette tilfælde at henvise til de mange indlæg.
Det kan diskuteres... ofte accepteres en enkel og logisk forklaring bare ikke af de, der bare VIL diskutere..
Men indrøm dog, at ctactas tråd og AR awardtråd burde være blevet lukket, og at I gerne ser der rapporteres når denne slags tråde opstår.
Indrømmet ! Peter fik en streng PB efter sit første indlæg. Den burde være lukket...
Det samme gælder ctacta's tråd, som jeg dog ikke fulgte med i. Nu kan jeg se, at det først længere nede i tråden omtales, at ideen er at gå fra "køkkenbord til kommercielt senere.
Jeg (og andre) kan sikkert kun være enige I at holde foraet så "privat" som muligt, men med mulighed for konstruktive indspark fra branchen.
Derfor synes jeg det vil være på sin plads med et sæt klare retningslinier for branchemedlemmer ang. reklame og anden selvpromovering.
Er under udarbejdelse....
En mulig løsning kunne være at oprette en afdeling hvor branchemedlemmer efter aftale med redaktionen kan skrive om deres produkter. Her vil det være på sin plads, at branchemedlemmerne betaler et realistisk beløb for den serverplads og trafik de benytter.
Vi har vores nyhedssektion, som er gratis til branchens nyheder og Artikelsektionen (også gratis), som kan benyttes til faglige beskrivelser uden alt for mange superlativer. |