Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 15:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Få indflydelse 2, lukket tråd? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

ja, joh... men alt burde være ens for alle, og med tanke på hvor lang line "første award" tråden fik, synes jeg nu for en gangs sklyd at klagen er berettiget.... 

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Hej Redaktør.

Min egen vurdering var umiddelbart at det var lidt meget at gøre ud af så lidt, så derfor valgte jeg at lave et indlæg i forummet. Når mange andre folk fra branchen kan tale frit om deres ting, mente jeg også at kunne tillade mig dette, men jeg tog åbenbart fejl. Det skal på ingen måder ske igen, og fremtidige brugerundersøgelser vil ikke forekomme.

MVH

Lars Nielsen

[/QUOTE]

Hej !

Jeg syntes også der er meget stor forskel på, hvor lang snor der gives i dette forum !..........

Redaktøren bestemmer, ja han gør !............

Personligt syntes jeg overhovedet ikke at dit indlæg, kan genere nogle som helst (udover Redaktøren selvfølgelig). Havde du haft et andet "navn" og et par tusinde indlæg bag dig, var den med sikkerhed gået uden nogen som helst problemer.

Mvh

Carsten

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

p_porskjær
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Nu må I til at være lidt mere realistiske !!

Forummet har haft næsten 120.000 indlæg siden 1.4.2003 ( 20.000 blev slettet ved en databasefejl)  og vi kan IKKE fange alle ting. Det er bl.a. derfor vi har lavet en RAPPORT funktion, som kan ses i hvert eneste indlæg.

Generelt må der ikke reklameres i forummet - det er et diskussionsområde - ikke en helt eller halvt skult markedsføringslegeplads. Opdager vi det, tager vi aktion på det - Nogle gange lukkes tråden, andre gange slettes den helt og i den milde afdeling for "annoncøren" bare en PB med en anmodning om at holde lidt igen. Det afhænger af, i hvilken kontekst, "reklamen" har sneget sig ind.

Som det er sagt 1.000.000 gange før, er det ALENE redaktionen, der træffer sådanne beslutninger - hvem skulle det ellers være ???? Er der nogen, der ikke kan leve med det, er der jo ingen, der taber abonnementskroner på at forlade skuden...

Havde Lars sendt en mail til redaktionen med en nyhed med link til egen side og forklaret, at man kunne gå ind på hans side og stemme dér, ville vi have set på det med andre øjne og måske sat nyheden på. ( Det er jo OGSÅ gratis )

Hvis den ene skal have lov at lave markedsføring, skal den anden vel også ?? Jeg er overbevist om, at Kjeldsen og alle andre brugere af forummet gerne vil undgå, at det bliver en en legeplads for branchens forsøg på at profilere deres produkter. Til det formål har vi både Tilbudsavisen, nyhederne og sågar bannerpladser.

Nå ro på nu. Du/ sømmer reglerne fast og det syntes jeg faktisk er meget fornuftigt. Nu ved jeg hvad der gælder og det er fint. Det blev bare for nogen af os tilsyneladende noget uklart hvad der lå til grund for at netop den tråd blev lukket.

Men der er uden tvivl mange tråde som skulle lukkes på den konto - specielt AR trådende som jeg mange gange har undret mig over. Sillesen har vist også ved lejligheder reklameret for at hans produkter er blandt de fire eneste i verden som kan spille "musik". Det kan vel også ses som markedsføring, mere end i dette tilfælde for mig at se - og de kan ikke altid have været lige til at overse når man nu deltager aktivt i debatten som i gør.

Men vi må jo tage til efterretning at ovenstående er reglerne og hvis vi finder uregelmæssigheder må vi bruge den omtalte rapport funktion. Så må tiden vise om alle børn leger lige.

MVH Peter

Til top Vis p_porskjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p_porskjær

Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Nu må I til at være lidt mere realistiske !!

Forummet har haft næsten 120.000 indlæg siden 1.4.2003 ( 20.000 blev slettet ved en databasefejl)  og vi kan IKKE fange alle ting. Det er bl.a. derfor vi har lavet en RAPPORT funktion, som kan ses i hvert eneste indlæg.

Selvfølgelig kan I ikke det, men prøv lige selv at være lidt realistisk. Peter-AR tråden kommenteres af både dig selv og Ronin uden problemer, og den er da i endnu højere grad reklame for et produkt.

Til top Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Til Redaktøren

Vær selv realistisk. I gør et stort stykke arbejde, og vi er glade for det i gør. Men på det sidste har I ikke været gode til at forklare jer selv, og I kommer ofte til at fremstå som om I ikke laver fejl og at al kritik kan undskyldes med i dette tilfælde at henvise til de mange indlæg. Men indrøm dog, at ctactas tråd og AR awardtråd burde være blevet lukket, og at I gerne ser der rapporteres når denne slags tråde opstår.

Jeg (og andre) kan sikkert kun være enige I at holde foraet så "privat" som muligt, men med mulighed for konstruktive indspark fra branchen.

Derfor synes jeg det vil være på sin plads med et sæt klare retningslinier for branchemedlemmer ang. reklame og anden selvpromovering. 

En mulig løsning kunne være at oprette en afdeling hvor branchemedlemmer efter aftale med redaktionen kan skrive om deres produkter. Her vil det være på sin plads, at branchemedlemmerne betaler et realistisk beløb for den serverplads og trafik de benytter. 

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Hvordan kan en tråd fra et par "Diy" folk om et evt design på et produkt der ligger år ude i fremtiden være skjult reklame  ???

Som påpeget såmange gange før er der tråde som fortjener at blive lukket på den konto..  men da aldrig denne 

Ctactas tråd er da endnu værre !!! men utroligt spændende, så ville da være meget ked af det hvis den os røg..

Synes ik det er uden grund vi er lidt nysgerrige om den til tider lidt underlige linie i ligger...

Men selvfølgelig et fantastisk site

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Maj 2004 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:

Til Redaktøren

Vær selv realistisk. I gør et stort stykke arbejde, og vi er glade for det i gør. Men på det sidste har I ikke været gode til at forklare jer selv, og I kommer ofte til at fremstå som om I ikke laver fejl og at al kritik kan undskyldes med i dette tilfælde at henvise til de mange indlæg.

Det kan diskuteres... ofte accepteres en enkel og logisk forklaring bare ikke af de, der bare VIL diskutere..

Men indrøm dog, at ctactas tråd og AR awardtråd burde være blevet lukket, og at I gerne ser der rapporteres når denne slags tråde opstår.

Indrømmet ! Peter fik en streng PB efter sit første indlæg. Den burde være lukket...

Det samme gælder ctacta's tråd, som jeg dog ikke fulgte med i. Nu kan jeg se, at det først længere nede i tråden omtales, at ideen er at gå fra "køkkenbord til kommercielt senere.

Jeg (og andre) kan sikkert kun være enige I at holde foraet så "privat" som muligt, men med mulighed for konstruktive indspark fra branchen.

Derfor synes jeg det vil være på sin plads med et sæt klare retningslinier for branchemedlemmer ang. reklame og anden selvpromovering. 

Er under udarbejdelse....

En mulig løsning kunne være at oprette en afdeling hvor branchemedlemmer efter aftale med redaktionen kan skrive om deres produkter. Her vil det være på sin plads, at branchemedlemmerne betaler et realistisk beløb for den serverplads og trafik de benytter. 

Vi har vores nyhedssektion, som er gratis til branchens nyheder og Artikelsektionen (også gratis), som kan benyttes til faglige beskrivelser uden alt for mange superlativer.

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes