Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 14:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Rega Jupiter tilspilning? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:

Hælløj!

Det er dog dejligt, som fordommene trives.

Hvor dog?

Citér:

Der er vist ikke nogen af jer to, der spiller musik, er der...?

Jo da. Rundt regnet har jeg vel sammen med orkestret indspillet 4 plader og spillet 350 koncerter de sidste 15 år.

Men det gør mig altså ikke bedre end folk der aldrig har rørt et instrument til at bedømme om en Rega CD-spille lyder godt.

Citér:

PS: Det er mere end 30 år siden, jeg slog den første tone an - på et flygel...

Ja.. Og?
Det samme gælder her.

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 03:20 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

G&S Hvad har din beskæftigelse med Rega at gøre ? eller dens (for dig manglende) musikalitet ? At du holder dig til en gammel modded dvd som kilde, kan vel umuligt være en sandhed for alle ? at den lyder godt i dit setup har jeg ingen grund til at tvivle på, men nu er det altså sådan at mange produkter opfører sig anderledes alt efter hvad de bliver paret med !!!

Hvad du definere som den endelige sandhed behøver ikke at gælde for Calle, personligt går jeg efter at finde de produkter der passer bedst med det jeg har i forevejen, men det aspekt lader det ikke til du har med i dine overvejelser..

G&S: PS: Det er mere end 30 år siden, jeg slog den første tone an - på et flygel...

Kan jo være det er der problemet ligger

<SPAN =articleText>Otosclerose skyldes områder med forkalkninger (knoglenydannelse) på den indvendige skal af øresneglen, specielt omkring den membran som stigbøjlen trykker ind imod. <BR style="FONT-SIZE: 10px"></SPAN><SPAN =articleText>Stigbøjlen er en af mellemøreknoglerne, Stigbøjlens bevægelighed hæmmes (stigbøjlen fikseres), så lyden har svært ved at komme videre fra mellemøret til øresneglen (det indre øre). </SPAN>

Men er jo os sjovere at være ghammel & suhr   

Halløj Live21!

Min beskæftigelse har såmænd ikke noget med Rega at gøre - eller omvendt.

Men manden spurgte efter meninger, og så fik han min. Det er jeg sandelig ked af!

Jeg er da bestemt opmærksom på, at alle har et forskelligt setup. Det er jo netop dét, der gør et forum som dette interesant.

Sandheder - eller såkaldte sandheder - er jeg ikke meget for, medmindre det handler om troværdighed. Så er der nemlig kun én.

Lad mig i øvrigt rose dig for din umådeligt smukke Avatar. Hvilken model taler vi her om...? Nydeligt, nydeligt!

Og du har helt ret i, at det er sjovere at være Ghammel & Suhr end gammel og sur. Du skulle bare vide...

Med høvisk hilsen
G&S
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Juni 2004 kl. 03:49 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
Ghammel & Suhr skrev:

Hælløj!
Det er dog dejligt, som fordommene trives.

Hvor dog?
Citér:

Der er vist ikke nogen af jer to, der spiller musik, er der...?

Jo da. Rundt regnet har jeg vel sammen med orkestret indspillet 4 plader og spillet 350 koncerter de sidste 15 år.

Men det gør mig altså ikke bedre end folk der aldrig har rørt et instrument til at bedømme om en Rega CD-spille lyder godt.
Citér:

PS: Det er mere end 30 år siden, jeg slog den første tone an - på et flygel...

Ja.. Og?
Det samme gælder her.

/vilmann

Hey-ho Vildmand!

Du er sq en rigtig vildbasse, er du!

Du vil simpelthen bare måle længde på dilleren? Jamen OK, jeg behøver det bare ikke, den er nemlig rigtig stor.

Hvis du prøver at læse, hvad jeg egentlig skrev til Calle, så vil du se, at det ikke var rent subjektivt. Essensen er her:

"...Herhjemme står der f.eks. en modificeret Phillips DVD963SA. Og det var ikke prisen, der var afgørende, da jeg var rundt og lytte. Men den spiller simpelthen det meste andet bagud. Og det til kun 5.5K. Så var der også noget ekstra til nogle gode skiver.

Set i lyset af det, spiller Rega'en altså knap så godt. Ikke at den spiller decideret dårligt - der er bare andet, der er væsentligt billigere og samtidigt bedre, forstås..."

Vi lader billedet stå et øjeblik...

Med høflig og vild hilsen
G&S

Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Sendt: 11 Juni 2004 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

God morgen Dr. Süühhr

Ghammel & Suhr skrev:

Hvis du prøver at læse, hvad jeg egentlig skrev til Calle, så vil du se, at det ikke var rent subjektivt. Essensen er her:

Jaja..   Det er rigtigt.

Men troværdigheden falder altså drastisk når der ligesom for at sætte trumf på kommer en sætning om at du hører musik fremfor lyde fordi du er gammel musiker.

Men der er vel ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget. Nu ved vi da hvor DVD963SA skal kategoriseres

Jeg må prøve den en dag for at se om det er korrekt.

/vilmann

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

G&S skrev:

Som gammel musiker kan jeg garantere dig for, at der ikke bliver lyttet til lyde, men til musik med stort M.

Villmann svarede:

Ih, hvor er jeg altså træt af at høre om at musikere enten af sig selv eller af andre bruges som garant for et eller andet produkt.

Jeg er musiker, ergo er jeg bedre til at lytte end andre.
Holder ikke! Om igen!

Det er da fordomme der vil noget fra den vildes side, manden giver jo bare et fornuftigt svar på hvorfor han hører musik og ikke testlyde. Han fik jo faktisk at vide at når han ikke kunn lide rega, lyttede han kun til pruttelyde i sennepsglas....

Hvis ikke man må fortælle om bedre (subjektivt) produkter med bedre lyd, hvad skal vi så her?

Tråden skulle i så fald hedde: Jeg har købt en REGA, klap mig på skulderen eller skrid!

Til G&S: Keep on rockin'....

Til den tamme: 25år med suppe steg og is kvalificere dig som mulig bundniveau, det er faktisk en vigtig funktion

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

callesoroe skrev:
Aksa skrev:

Hvad bruger du forresten af signalkabel til den?

Jeg bruger nogle Tara Labs Prism kabler jeg har købt
i HI-FI klubben da jeg købte min gamle Marantz
CD-afspiller.

Bent fra Medlyd sagde at han havde nogle gode
kabler jeg skulle prøve. Er det nogen du har
erfaring med?? Jeg kan ikke lige huske hvad de hed?

Jeg tror, at Bent refererer til Eichmann-kablerne, som jeg selv har hørt i mit eget system. Jeg synes, at de er gode, også til prisen. Det er dog så længe siden, at jeg har hørt et Tara Labs, at ikke lige kan sætte det i relation til Eichmann.

"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
Til top Vis Aksa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aksa

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
Live21 skrev:

G&S Hvad har din beskæftigelse med Rega at gøre ? eller dens (for dig manglende) musikalitet ? At du holder dig til en gammel modded dvd som kilde, kan vel umuligt være en sandhed for alle ? at den lyder godt i dit setup har jeg ingen grund til at tvivle på, men nu er det altså sådan at mange produkter opfører sig anderledes alt efter hvad de bliver paret med !!!

Hvad du definere som den endelige sandhed behøver ikke at gælde for Calle, personligt går jeg efter at finde de produkter der passer bedst med det jeg har i forevejen, men det aspekt lader det ikke til du har med i dine overvejelser..

G&S: PS: Det er mere end 30 år siden, jeg slog den første tone an - på et flygel...

Kan jo være det er der problemet ligger

<SPAN =articleText>Otosclerose skyldes områder med forkalkninger (knoglenydannelse) på den indvendige skal af øresneglen, specielt omkring den membran som stigbøjlen trykker ind imod. <BR style="FONT-SIZE: 10px"></SPAN><SPAN =articleText>Stigbøjlen er en af mellemøreknoglerne, Stigbøjlens bevægelighed hæmmes (stigbøjlen fikseres), så lyden har svært ved at komme videre fra mellemøret til øresneglen (det indre øre). </SPAN>

Men er jo os sjovere at være ghammel & suhr   

Halløj Live21!

Min beskæftigelse har såmænd ikke noget med Rega at gøre - eller omvendt.

Men manden spurgte efter meninger, og så fik han min. Det er jeg sandelig ked af!

Jeg er da bestemt opmærksom på, at alle har et forskelligt setup. Det er jo netop dét, der gør et forum som dette interesant.

Sandheder - eller såkaldte sandheder - er jeg ikke meget for, medmindre det handler om troværdighed. Så er der nemlig kun én.

Lad mig i øvrigt rose dig for din umådeligt smukke Avatar. Hvilken model taler vi her om...? Nydeligt, nydeligt!

Og du har helt ret i, at det er sjovere at være Ghammel & Suhr end gammel og sur. Du skulle bare vide...

Med høvisk hilsen
G&S

Så er vi på samme side, at regaen ikke er neutral, er meningsløst at diskutere, for det er den ikke !!! At rega er musikalsk er så en anden side af en iøvrigt helt anden sag, netop den berømte, smag og behag, (som bliver mere fastgroet med fremskreden alder)  

Takker for rosen om min ellers helt utilstrækkelige avartar  skal selvfølgelig være et live billede, men alt kommer til dem der venter.. Modellen er jo deres NB250 som jeg har meget store forventninger til, når det kommer til de ristede skumfiduser  

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Juni 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
God morgen Dr. Süühhr

Ghammel & Suhr skrev:

Jaja..   Det er rigtigt.

Men troværdigheden falder altså drastisk når der ligesom for at sætte trumf på kommer en sætning om at du hører musik fremfor lyde fordi du er gammel musiker.

Men der er vel ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget. Nu ved vi da hvor DVD963SA skal kategoriseres

Jeg må prøve den en dag for at se om det er korrekt.
/vilmann

Hello Vildbasse!

Hvad er det for en troværdighed, der falder?

Man kan jo også læse det som om, at jeg er musiker af kærlighed til musik og derfor ikke bryder mig om at lytte til lyde... huh...?

Trumfen, derimod, ligger i, at man bør afsøge markedet godt og grundigt, før man beslutter sig. Der er nemlig mange og billige muligheder for at få en rigtig god CD spille til en meget fornuftig pris.

For mit eget vedkommende er trumfen p.t. 963'eren, bl.a. fordi jeg også har lyttet til begge Rega'er. Så manden fik et par alternativer. Det er vel også derfor, vi er i dette forum...?

Men det er jo ikke alle, der har mod på at modificere en spille, sådan er vi forskellige. Og manden er glad for sin Rega, so be it.

Måske han blot skulle have valgt at fortælle om sin nyerhvervelse, fremfor at spørge om folks meninger - han kunne nemlig risikere at få dem, og dét er både fælt og væmmeligt.

Se nu at få lavet en ny sukkermad. Og skynd dig at spise den, denne gang :-D

Med ærlig hilsen
G&S

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Sendt: 11 Juni 2004 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:

Se nu at få lavet en ny sukkermad. Og skynd dig at spise den, denne gang :-D

Med ærlig hilsen
G&S

Halløj Gamle

Jeg er helt overbevist om din kærlighed til musikken.
Jeg er ikke overbevist om at det er til nogen som helst gavn at tage "musikerørerne" på, nå vi lytter HIFI. Og slet ikke at bruge det som referencerenceramme eller jeg-ved-hvad-jeg-taler-om argument.
Men fred nu være med det - det er lidt langt fra tråden alligevel.

963'eren er med garanti en fin maskine - jeg har kun hørt godt om den.

Og sukkermadderne efterlader vi til dem der gider den slags.

/vilmann

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Kan se det går galt når en ( Ghammel og Suhr) svarer imod den forventede strøm af rosende ord, da han bliver SPURGT af trådens far om der er nogle erfaringer med denne hersens Rega.

Jeg mener man ikke skal spørge hvis man ikke kan tåle at høre en vis varians i svarene!!

Og vil meget gerne støtte G&S i at bemeldte Rega skøjter frimodigt hen over det den spiller, glemmer ½delen og fokuserer på øvre bas. Ved at en hel del lyttere forstår det som musikalitet - det at den ikke får fat i detaljer - men det er det da langt fra.

Det er direkte ude i skoven at sige noget er musikalsk fordi det ikke kan se detaljer. Detaljer er ikke er født modsætning til musik. Som om musik så var en pærevælling - og det mener I vel heller ikke at det er vel?

Konkluderende påstand: hvis en rega spiller godt og musikalsk så er det fordi lytteren eller hans anlæg ikke formår at kapere alle de informationer der er på en hvilken som helst CD. 

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Juni 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Hejsa dige!

Sssshhhhhhh... det må du endelig ikke sige højt... :-D

Med beleven hilsen
G&S

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Juni 2004 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

He he.. hvad bilder i jer ind... møghunde   kan i så komme i geled og lide det samme som mig !!!

Men kunne være sjovt at høre hvor meget i har hørt på den og i hvilket setup

hjemme eller i butik.. men dige har lidt samme holdning som dig, rega er hverken neutral eller detaljeret.. men de passer perfekt i mit setup.. og jeg kan kun tilskrive mig at den er forbandet musikalsk  er da ked af du mener det er mit setup der er af så lav kvalitet at regaen tilslører det  og at regaen ikke spiller halvdelen af de informationer der er på cdén, men sådan kan jeg åbenbart lide det    jeg har endda foretrukket lillebroreren til jupiter   og over mere respekterede navne som AA Capitole, audio research, densen, primare og mange andre..  

rega
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 11 Juni 2004 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

Til Dige og Ghammel og Suhr

Jeres beskrivelser af gengivelsen på en Jupiter efterlader 2 muligheder.

1: I har ikke hørt den.

2: I trænger til et nyt anlæg.

Jeg kan hjælpe jer i begge tilfældene !

Venligst

Bent Sejbæk

MEDLYD 

Til top Vis rega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rega

270961
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 Juni 2004 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Er der nogen af disse herre, der mener at Rega`en ikke kan afspille musik, der kan forklare mig hvordan de så mener musik skal lyde ?

Det er mig en gåde, at man kan skrive noget sådant. Og så sammenligner man den med DVD afspillere.....................det er jo virkeligt seriøst Prøv lige at indsætte den i et rigtigt 2-kanal stereo anlæg med de rigtige kabler - og - lyt så mine herrer. I virkeligheden har den måske afsløret jeres anlæg som værende utilstrækkeligt eller I lytter overhovedet ikke. Det er helt OK hvis den ikke tænder jer.....men at skrive den ikke kan afspille musik.....????????Og Dige, din profil siger ellers du har et seriøst anlæg....hvordan kan du skrive noget sådant ? 

Helt ærligt.....Rega`en spiller endda meget lig LP plader, dvs særdeles medrivende og musikalsk.

Mvh

Fra en person der har hørt den over et rigtigt hifi-anlæg

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 12 Juni 2004 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

At Calle synes Rega'en spiller himmelsk er jo bare godt for ham, at andre synes at den er mindre god er vel lige så i orden som førstenævnte.

Hvis man er parat til at udstille sit grej på dette site så har man også bedt og negative og positive svar på tiltale.

Der er alt for meget rygklapperi i de små forsamlinger rundt omkring når folk mødes, og sandheden kommer først når man har vendt ryggen til ... underligt ikke ?

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

270961
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 12 Juni 2004 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

I virkeligheden skal spilledåsen bare parres med de rigtig ting, voila....og den spiller musik.

Jeg mangler bare et seriøst bud på, hvorfor Rega ikke kan afspille musik på cd-plader. En fejlkonstruktion er den vel næppe ?

Og Alex.......man skal rose og komme med konstruktiv kritik !

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 12 Juni 2004 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

270961 skrev:

I virkeligheden skal spilledåsen bare parres med de rigtig ting, voila....og den spiller musik.

Ja, det kan du enkelt set godt have ret i, men det er heller ikke sjældent at noget aldrig kommer til sin rette uanset  hvilke krumspring man gøre i lyden tjeneste.

Jeg mangler bare et seriøst bud på, hvorfor Rega ikke kan afspille musik på cd-plader. En fejlkonstruktion er den vel næppe ?

Et seriøst vil næppe være en universelt bud som kan behage alle, hvis rega'en er afprøvet i et setup af "seriøs" karakter så er den måske blevet afsløret ... Calle's setup har måske ikke evnen til dette !?

Og Alex.......man skal rose og komme med konstruktiv kritik !

ja, bestemt ! - det er da altid rart at få andre input vedr. det valgte grej, men at man absolut skal rose er jeg ikke sikker på, det kan kun have til hensigt ikke at støde den pågældende på hans valg.

Iøvrigt kan det også rart at leve i lykkelig uvidenhed om hvad andre synes, det er ikke så sjældent at folk i den grad bliver personligt stødt af respons på deres anlæg.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 12 Juni 2004 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Jeg synes en CD skal være så tæt på neutral som muligt. Det betyder implicit den ikke skal lave "for meget" om på det der er indspillet på CD´en. Den skal altså dermed også lade være med at "tilsætte musikalitet" eller noget i den stil. Jeg er nødt til at udtrykke mig så kortfattet og endimensionalt, ellers tror jeg vi kommer til at starte en ny never-ending-story som a la Bojer og Miju i gamle dage. Og det oplyser ingen om noget.

Jeg er ikke tekniker og ved ikke rigtig noget om teknik som sådan. Men jeg kan forstå at en konstruktør af eks. CD-afspillere kan give sin maskine en vis egenlyd. På trods af hans CDafspiller blot skal aflæse 0-1 koder og transformere dem til et analogt signal - som lyder som et nemt job - så har han rige muligheder for at krydre lyden den laver. Og enhver konstruktør laver en maskine fordi de gerne vil komme med netop deres bud på "den rigtige lyd" Sådan ser jeg det.  

Ser jeg på Regas hjemmeside og læser Bent Sejbæks og partners mission/vision for deres firma Medlyd, handler det meget om musikalitet. At de vil msuik, har interesse for musik med videre. Ikke teknik, underforstået. Og Rega selv siger nogenlunde det samme; No Nonsense produkter, prisbillige med høj ydelsesfaktor. À la NAD i gamle dage, etc.

Og det er da også fint nok. Det er et bud på hvordan Rega og Medlyd synes ting/musikinstrumenter skal lyde. Men det er et stykke fra hvad jeg synes det skal lyde af. Vi kommer jo ikke udenom at der er en del "synes" i det her.

Når jeg skriver en Rega kun læser ½-delen af det der er på en CD er det en overdrivelse i negativ retning, sorry. Den læser selvfølgelig det hele, men vælger at fremhæve/fokusere på visse aspekter af det indspillede musik, ganske som min egen CD gør - bare igen noget andet den vil.

Jeg vil ikke købe en Rega netop frdi den på forhånd udvælger at fokusere på det ene eller det andet. Det skal jeg nok selv gøre når jeg hører det ud af højttaleren. Derfor har jeg/ vil jeg have så neutral en CD som muligt - indenfor rimelig økonomisk rækkevidde. Jeg har en Rotel CDR 1080.

Det er såmænd det hele. Og bare vi er glade for sit, hver for sig.

Enighed er ikke noget jeg tilstræber som sådan. Detr er jo ikke meget der bliver bedre ved at vi er mange der synes det samme.

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Juni 2004 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Dige se det kan man bruge til noget     men vil stadig gerne høre hvor meget, hvor og på hvilket setup du har hørt den.. om dit valg af rotel cd kan jeg kun have hovedrysten tilovers, men her gør den berømte smag sig gældende.. (har dog aldrig hørt din model, men tror ik den adskilder sig fra andre rotel spillere)

Har haft et par stykker herinde på besøg, som faktisk betegner rega som detaljeret uden at være analytisk..  men den passer så os perfekt med Mark Levinson.. om det så er mit setup der ik er godt nok ved jeg ikke, men godt lyder det (IMO)

Men tak for den lidt uddybende forklaring    som jeg forstår og til dels er lidt enig i.  regaen puster visse aspekter af musikken op, bla andet bas, der bliver lidt tungere og hård.. til dem der kan lide lys analytisk klang er den absolut ikke sagen.. men leder stadig med lys og lygte efter en der kan gøre det bedre, har kun fundet orpheus til 15 gange prisen.. rotel faldt fuldstændig igennem.. minus bastryk og stemmer lød forkert, det var før jeg bestemte mig for rega, så ik fordi jeg havde vændet mig til den..

Alex. det er vel naturligt man leder efter en saglig forklaring på hvorfor folk ik kan lide noget man selv har glæde af ? istedet for at de bare skriver den spiller ik musik, eller den stinker for vildt køb nad.. men man må ik stille spørgsmål til folk der har været interesserede nok til at poste i en tråd ???

270961
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 12 Juni 2004 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Tak Dige

Respekt for din bedømmelse. Fair nok

Mvh