| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
Jensen,
En 501 indeholder KUN en ASP1000 fra ICEpower og en Lundal 1902 transformer (som i øvrigt IKKE er det bedste man kan få, jeg kender til nogle som er meget bedre, hvis man er til farvelade og forvrængning), samt deres lille modul til impedanstilpasning (oh, ja, jeg glemte da de har et ekstra netfilter). Altså hvis du vil betale deres pris for så lidt, så ok.
Vi laver HÅNDLAVEDE forstærkere, og der er altså en MEGET stor forskel.
Vores nye 1000W mono-blocks baseret på ASP1000 er til dem, som ikke ved bedre end du, Jensen.
_____________________________ Med ved venlig hilsen, Peter |
|
|
Der var nogle der ville høre noget om JAZZ ikke om dig og JR sådan er det , hvis du vil have vil skal vide alt det du skrive så send en reklame til alle husstande i DK.

|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administratoren skrev:
DET HER GIDER VI IKKE VÆRE "OPSLAGSTAVLE" FOR !
INDBYRDES STRIDIGHEDER MELLEM BRANCHEMEDLEMMER SKAL FINDE STED ANDET STEDS - IKKE PÅ HIFI4ALL.DK PUNKTUM!!!
STOPPER DET IKKE MED DET SAMME LUKKES TRÅDEN UDEN YDERLIGERE VARSEL! |
|
|
Luk den kan være man kan starte en ny unden AR og JR bliver blandet ind i det .
Der blev i gjort opmærksom på det
og så skal vi vist igen have en moderator på banen for at stoppe Peter-AR's udfald og groteske reklamescenarier...
suk...
LUK LUK 
|
| Til top |
|
| |
gulkings Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kedeligt at man skal ødelægge en tråd på det.
Jeg ville bare have lidt mere info, ikke en slåskamp mellem 2 brushoveder der skal sælge deres produkt.
Man mister hurtigt respekten for både AR og JJAZ hvis deres promovering foregår sådan.........
Enig med Jensen, smid tråden - Jeg laver sku en anden tråd hvor AR og JJAZ bedes blande sig uden om. TAK
/gulkings
__________________ Look Mommy, there's an aeroplane up in the sky!
-Pink Floyd, The Wall
Ta' håret med, så smutter vi!
-KOPPS
|
| Til top |
|
| |
Peter-AR Udelukket fra forum

Branche medlem
Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen,
Det startede med forbrugeroplysning:
Jeg oplyste bare om hvad der er facts, således folk der vælger et andet mærke er klar over de IKKE får samme performance, som det vi nu engang er nået op på.
Det er jeg vel i min bedste ret til, men alt kan jo accelerere.
Peter
|
| Til top |
|
| |
gulkings Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter, så fat det dog.
Jeg oprettede tråden for mere info på JJAZ, ikke for at høre på dit pis.
Hvis jeg ville høre på dit pis, så havde jeg lavet en tråd om det du sælger.
Get it??
End of story.
/gulkings
__________________ Look Mommy, there's an aeroplane up in the sky!
-Pink Floyd, The Wall
Ta' håret med, så smutter vi!
-KOPPS
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så ikke du oprettede tråden, men så en skrev vi bruger det samme pis som JJAZ og JRDG. Det gør vi ikke og vil ikke sammenlignes.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
ved ik om det er til at eller over.. latterlig indblanding i endnu en tråd fra AR..
de indlæg burde slettes !! men igen er der lidt for stor forskel på folk.. hmm måske skal man tænke sig om før (nogle) forhandlere får lov til at være en aktiv del af en evt klub 
Men ja jjaz ser bestemt meget interessant ud.. helt sikkert noget der skal høres på.. 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
ved ik om det er til at eller over.. latterlig indblanding i endnu en tråd fra AR..
de indlæg burde slettes !! men igen er der lidt for stor forskel på folk.. hmm måske skal man tænke sig om før (nogle) forhandlere får lov til at være en aktiv del af en evt klub 
Men ja jjaz ser bestemt meget interessant ud.. helt sikkert noget der skal høres på.. 
|
|
|
Ja også det jeg bliver sur over , jeg vil gerne høre mere om JAZZ 
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jA, JA, ALLE KAN JO SE AT jENSEN ER BRANCHEMEDLEM, SÅ DER må VÆRE PENGE I jjaz.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan der virkelige koges mere suppe på den terning. Jeg syntes ærlig talt at den gode smag har fortaget sig
Stop alt det vås, og find tilbage til det som blev forespurgt i trådens oprindelige indledning !
Ingen nævnt, ingen glemt ! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg,
Det kan jeg ikke kloge i, men der ER dælme ret til forbrugeroplysning og ICEpower med SMPS kan altså IKKE spille musik til det du og jeg forstår ved musik, det er jeg TOTALT overbevist om, kom selv til en demo!
Ja, jeg kridicerer også vores egne PA produkter, og de nye ASP'er er altså kun til professionel brug, hvor ingen lytter efter.
Mvh,
Peter
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
jA, JA, ALLE KAN JO SE AT jENSEN ER BRANCHEMEDLEM, SÅ DER må VÆRE PENGE I jjaz.  |
|
|
Hm ? hvad har du gang i , JAZZ har intet med mig at gøre ,nu skal du lige klappe hesten lidt .
Jeg sælge speaker ikke amps eller andet .
Jeg har en del amps til at står til mine speaker og forventer at prøve flere .
Men ja jeg vil da håbe JAZZ tjene penge det gør du vel også ?
Jeg er kun ude på at høre om JAZZ jeg har på det sidste haft tænk på at købe denne form for amps , dig har jeg haft fat i men det blev ikke til noget og det er snart 1½ år siden .
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen, det kan jeg ikke huske du har og det er også ret lige meget, men kik forbi hvis du engang kommer forbi vores by.
MEN min "musikalske" overbevisning siger mig selv, at de nye ASPer IKKE kan spille musik som du og jeg forstår. Det er simpelthen FALSK markedsføring efter min bedste overbevisning.
Jeg har IKKE samvittighed til at gå ud og sige de kan bruges til andet en PA, for det kan de IKKE.
Kun til dem som f.eks. vil have B&O lyd.
Mvh,
Peter
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
Hej Holberg,
Det kan jeg ikke kloge i, men der ER dælme ret til forbrugeroplysning og ICEpower med SMPS kan altså IKKE spille musik til det du og jeg forstår ved musik, det er jeg TOTALT overbevist om, kom selv til en demo!
Ja, jeg kridicerer også vores egne PA produkter, og de nye ASP'er er altså kun til professionel brug, hvor ingen lytter efter.
Mvh, Peter |
|
|
Ja peter det er der , men det er ikke det du gør , du sviner andet til .
du kunne gøre det på denne måde
Går ud fra, at der er tale om præcis samme ICEPower moduler som Acoustic Reality bruger.
Det kan jeg med 100% GARANTI sige at det er det IKKE, fordi vi har custom-designet vores ICEpower moduler .
1. Vi modificerer ICEpower på selve ICEpower boardet endda meget kraftigt (i dag ændre ci omkring 30 komponenter, kutter baner m.m.), samt vi også har eksterne kredsløb, m.m., så gør de ikke lyder sandkornet som standard ICEpower gør, men spiller med luft som en rør-forstærker, dog helt uden forvrængning.
2. Vi bruger IKKE switch mode power supply i vores high-end produkter .
sådan kan det gøres
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen,
Nej, men faktisk er det en forbrugeroplysning.
ASP med SMPS er KANON GOD til dem som bare vil have power og ikke andet. Det er der jo mange som vil og kan varmt anbefales til dem (PA folket), men det er ikke det jeg går efter. Jeg vil også have "musik" uden sandkorn i toppen. Bl.a. switch mode forsyningen og andet gør simpelthen der aldrig bliver "hul igennem" til musikken.
Min konklusion er at ASP kan give stram bas, dog stadigvæk ikke naturlig, men "mærkelig". Toppen duer slet ikke, slet slet ikke til min smag. Det er i øvrigt efter div. forsøg på at forbedre ASP 500 i 1 år (når man har tid) , men på grund af denne løsning for strømforsyning, så hjælper hverken filtre eller andet.
For ikke at glemme: SMPS er vel endnu et forsøg på at ødelægge musikken, kun lavet af ingeniører, som har fået til opgave at sparer energi (og marketing folk, som ser et nyt tiltag).
Det kan ikke helt, men næsten, sammenlignes med da vi alle blev overbevist om og mistede den gode opløsning da vi gik fra grammafon til CD. Det er dog aldrig´lavet en CD afspiller som overgår den gamle rille-fræser, så derfor ser vi den introduceret igen.
Mvh,
Peter
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
Jensen,
Nej, men faktisk er det en forbrugeroplysning.
ASP med SMPS er KANON GOD til dem som bare vil have power og ikke andet. Det er der jo mange som vil og kan varmt anbefales til dem (PA folket), men det er ikke det jeg går efter. Jeg vil også have "musik" uden sandkorn i toppen. Bl.a. switch mode forsyningen og andet gør simpelthen der aldrig bliver "hul igennem" til musikken.
Min konklusion er at ASP kan give stram bas, dog stadigvæk ikke naturlig, men "mærkelig". Toppen duer slet ikke, slet slet ikke til min smag. Det er i øvrigt efter div. forsøg på at forbedre ASP 500 i 1 år (når man har tid) , men på grund af denne løsning for strømforsyning, så hjælper hverken filtre eller andet.
Mvh, Peter
|
|
|
Ja sådan 
Det kan man bruge til noget .
har du ikke nogle demo sæt du sender rundt 1000w .
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter,
Der er flere måder at oplyse på, det er bare dårlig etik at kritisere andres produkter for at fremhæve egne. Hvis du havde skrevet som Jensen foreslog, så havde du fået dit budskab ud, uden at træde andre over tæerne.
Mvh,
Karsten
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jazz ! Det er lige mig ! Især Stan Getz ... ja ! -og naturligvis Diana Krall "The girl in the other room" - hun er bare fantastisk sensuel på denne skive 
Om JJazz er interessant næh ... for min skyld kunne det ligeså godt være en metalblok med et par træ-fusser uden andet end luft i kabinettet, det virker alt for usikkert da man på ingen måde får en dybere beskrivelse af teknikken, ikke engang et "striped" foto får man, vi nørder vil sgu se tøsen uden kluns på !
Og Peter AR Har allerede skræmt mig fra vid og sans med sine salgsmetoder og den evige opreklameret, klodsede måde at føre sig frem på.
Alt i alt så er de PWM-sjovere ikke en skid interessant andet end som en prøveklud for fremtidig reproduktion af musik - og mens Peter AR har travlt med at pille i sin navle og JJazz forsøger sig med PWM-teknik så sidder de over i guds eget land og bikser noget sammen med det helt rigtige navn på -og så løber de med guldpalmerne.
|
| Til top |
|
| |

Branche medlem
|
| Sendt: 27 Maj 2004 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen, Vi har da nok på lager, så ikke noget problem, andet end vi ikke låner noget ud uden en form for sikkerhed. I så fald du kan stille sikkerhed så kan du jo selv vurderer PA forstærkeren.
Forresten, så ta' da et smut forbi ICEpower's hjemmeside. Jeg tror INGEN på ICEpower, som KAN lytte, har sagt at ASP modulerne er beregnet til High-End lyd.
A modulerne kan gøre det, hvis de behandles rigtig, det siges også. Der SKAL dog gøres mange tiltag, men SÅ spiller de. Desværre er mange modifikationer nødvendig.
Mvh,
Peter
|
| Til top |
|
| |
Peter Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 621
|
| Sendt: 28 Maj 2004 kl. 06:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
Hej JJaZ
Det er ARBEJDSTIDEN, som koster penge, og det koster ikke ret meget tid/penge at smide et par ASP'er i en kasse, det kan enhver idiot gøre.
Bare rolig, vores nye blank-polerede madkasse (lig 501) med ASP1000 er på vej, men... der er lydmæssigt godt nok langt til den standard vi allerede har.
hvem er den så tiltænkt ?
PA folk, der gerne vil have noget flot at se på, eller hifi folk der ikke kan hører ?
|
| Til top |
|
| |