| Forfatter |
|
chrhansen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
så kom den ind .
her er min første måling

|
|
|
Hvad betyder så det Jensen? Den grove linje var "før" målingen, og den pæne lige, er "efter" måling? __________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |
Kedde Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 789
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
Hmm, Den preamp lyder spændende så, da jeg afligevel skal have mig en ny preamp samt ny DAC. Og rumkorrektionen hvordan er den ellers indtil nu?
Det med de to ekstra SUBS skulle virkelig rykke. Også ud fra det jeg hørte på hifi-messen lyder det altså ret godt.. Men prisen har jeg bare ikke hørt noget om..
|
|
|
Nu skal i ikke rive mit hovede af .
Men hvis du søger den preamp og Dac , ja så nup en tact og et top løbevært .
Forsell/tact DAC er klart at fortrække her .
jeg har prøvet med dette .
wadia 861 / med tact og unden tact klart best med tactpreamp wadia dur ikke som preamp også .
amp AA /klart AA/tactpreamp/amp
forsell drev / dac / tactpreamp godt .
forsell/tact Dac/tact/preamp klart at fortække.
rumkorrektionen er rigtig god at have , men jeg har nu kun brugt den til at indstille mine speaker med , måle og flytte rundt og måle igen , også når den er der så load det , så kan du begynde at lege og tro mig det kan der godt gå uger med .
[/QUOTE]
He he, til den pris skulle der sq også gerne være "underholdning" til et par dage 
Tillykke med dyret, det kunne være mat man skulle prøve den engang, når resten af mit grej er blevet til Hi-end. __________________ Overtrædelse af naturlovene straffes på gerningsstedet
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
chrhansen skrev:
jensen skrev:
|
så kom den ind .
her er min første måling

|
|
|
Hvad betyder så det Jensen? Den grove linje var "før" målingen, og den pæne lige, er "efter" måling?
|
|
|
nej det er en jeg selv har lavet , men den lød sgu ikke godt så tro mig helt lett er det ikke .
jeg måler og ja det tage tid men skal det også .
jeg fik en måling på venster speaker igår på 0,14ms , så er det på den igen flytte rundt på speaker mål igen , men du kan også bare lade den tact løse det problem , men jeg synes det er sjover at løse det selv ved at stille speaker rigtig om så det skal tag 1000 målinger .
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
MagnusHolm skrev:
har du bare lige sådan uden videre købt en forstærker til 32.000 kr ?  |
|
|
ja jeg kunne ikke få den
|
| Til top |
|
| |
chrhansen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
MagnusHolm skrev:
har du bare lige sådan uden videre købt en forstærker til 32.000 kr ?  |
|
|
ja jeg kunne ikke få den
|
|
|
Skide irriterende at der er folk der er så skide forgyldte 
Jensen
__________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |
enoch Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Hmm, Den preamp lyder spændende så, da jeg afligevel skal have mig en ny preamp samt ny DAC. Og rumkorrektionen hvordan er den ellers indtil nu? Det med de to ekstra SUBS skulle virkelig rykke. Også ud fra det jeg hørte på hifi-messen lyder det altså ret godt.. Men prisen har jeg bare ikke hørt noget om.. |
|
|
wadia 861 / med tact og unden tact klart best med tactpreamp wadia dur ikke som preamp også .
rumkorrektionen er rigtig god at have , men jeg har nu kun brugt den til at indstille mine speaker med , måle og flytte rundt og måle igen , også når den er der så load det , så kan du begynde at lege og tro mig det kan der godt gå uger med .
[/QUOTE]
Okey, har jo et ret ok løbeværk i min denon DCD-3560, så det kunne da helt klart være en mulighed. Og så lige prøve et mictor kabel mellem tact'en (DAC) og Denonen...
Hvilken farve er den i den du har anskaffet dig ?
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
enoch skrev:
jensen skrev:
|
Hmm, Den preamp lyder spændende så, da jeg afligevel skal have mig en ny preamp samt ny DAC. Og rumkorrektionen hvordan er den ellers indtil nu? Det med de to ekstra SUBS skulle virkelig rykke. Også ud fra det jeg hørte på hifi-messen lyder det altså ret godt.. Men prisen har jeg bare ikke hørt noget om.. |
|
|
|
|
|
Okey, har jo et ret ok løbeværk i min denon DCD-3560, så det kunne da helt klart være en mulighed. Og så lige prøve et mictor kabel mellem tact'en (DAC) og Denonen... Hvilken farve er den i den du har anskaffet dig ?  [/QUOTE]
sort , alt skal være sort her .
|
| Til top |
|
| |
enoch Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
enoch skrev:
jensen skrev:
|
|
|
|
|
Okey, har jo et ret ok løbeværk i min denon DCD-3560, så det kunne da helt klart være en mulighed. Og så lige prøve et mictor kabel mellem tact'en (DAC) og Denonen... Hvilken farve er den i den du har anskaffet dig ?  |
|
|
sort , alt skal være sort her . [/QUOTE]
Jamen så passer farven mig jo fint, når/hvis du ønsker at sælge på et tidspunkt
Alt skal nemlig også være sort her...
Har du købt den for ny eller brugt ellers?
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
enoch skrev:
jensen skrev:
enoch skrev:
jensen skrev:
|
|
|
|
|
Okey, har jo et ret ok løbeværk i min denon DCD-3560, så det kunne da helt klart være en mulighed. Og så lige prøve et mictor kabel mellem tact'en (DAC) og Denonen... Hvilken farve er den i den du har anskaffet dig ?  |
|
|
|
|
|
Jamen så passer farven mig jo fint, når/hvis du ønsker at sælge på et tidspunkt Alt skal nemlig også være sort her... Har du købt den for ny eller brugt ellers?[/QUOTE]
glem det , den bliver , det var en ny .
jeg har tænk mig at bruge den til andet også .

|
| Til top |
|
| |
enoch Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2004 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
enoch skrev:
jensen skrev:
enoch skrev:
jensen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jamen så passer farven mig jo fint, når/hvis du ønsker at sælge på et tidspunkt Alt skal nemlig også være sort her... Har du købt den for ny eller brugt ellers? |
|
|
glem det , den bliver , det var en ny .
jeg har tænk mig at bruge den til andet også .

[/QUOTE]
DAMN
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
DAMN
[/QUOTE]
Du kan godt løbe ned og købe en , føj den bliver kun bedre og bedre .
jeg tro jeg lige giver den et par timer i oven på 150c så må den da være brændt igemmen ,jeg kan næsten ikke vente på den skulle åben helt op som de siger tage små 4 uger 
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er interessant at lige netop dig René, der er faldet for en avanceret tonekontrol - så er man fristet til at spørge om det er hifi eller farvelade, når man benytter sig af dette legetøj ?
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jensen
Nå så kom du før mig... men køber i August
men har hjørnesubber
Glæder mig til at komme til at lege... der er en masse timer god underholdning i at få justeret frem og tilbage
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja ...
Mange har været hurtige til at afvise TACT ... men jeg har nu selv hørt det virke ret så fint i flere sammenhænge.
Hvis det virker i et setup som Jensens ... ja så må man jo sige at så er jeg endnu mere imponeret.
Spørgsmålet er om det kan gøre godt udstyr bedre eller udrette mirakler med ringe udstyr ... mine erfaringer siger mig det første!
Så mangler vi bare at Jensen nu skriver at klasse D lyder lige så godt som sin Big Mc!
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alex
jeg har kun en ting at sige... prøv at høre på TacT2,2X og hjørnesubber så er du ikke i tvivl om det er Hifi............
og så har du den mulighed også at lave det til farvelade hvis det er det du kan lide
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lyttet til den -og på et ganske habilt system.
Ang. René's oplevelse med AR PWM amp's så er hans mund lukket med syv segl !? - Hvorfor ?
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Ang. René's oplevelse med AR PWM amp's så er hans mund lukket med syv segl !? - Hvorfor ?
|
|
|
hvem har sagt det ???
mener jeg har skrevet om det .
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
|
|
hvem har sagt det ???
mener jeg har skrevet om det .
|
|
|
Ups, det har jeg nok overset, du kan da lige linke til tråden hvis du gider.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Det er interessant at lige netop dig René, der er faldet for en avanceret tonekontrol - så er man fristet til at spørge om det er hifi eller farvelade, når man benytter sig af dette legetøj ?
|
|
|
Du læser ikke hvordan jeg bruger den ?
|
| Til top |
|
| |
enoch Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Juli 2004 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
|
|
Du læser ikke hvordan jeg bruger den ?
|
|
|
BTW så har jeg lige snakket med Hifiklubben og de hjørnesubs som TACT laver koster 12.900 kr. pr. stk. Bare til alles info. Synes en del har spurgt om hvad priserne var..
Rene: Det må du da prøve hva' ?
|
| Til top |
|
| |