Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 21:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt Philips TV (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 28 Maj 2004 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

chrliv skrev:
Jeg har søgt på Panasonic's sider om det, men uden resultat. Der står til gengæld en masse om det i deres katalog. Så desværre ikke noget link

Jeg ville såmænd også hellere have noget lidt mere uafhængigt... Det er set før at hvad én producent himler op over som evigt fantastisk regner en anden producent for en selvfølge og nævner det derfor ikke... (ikke at jeg siger det er tilfældet her).

Indtil videre må jeg nøjes med at trække udtalelsen om billedrørene tilbage, og så vil jeg vende tilbage med en lidt mere specifik sammenligning af de to tv efter pinsen, hvis det har interesse.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Status: Offline
Sendt: 29 Maj 2004 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

chrliv skrev:
Jeg har søgt på Panasonic's sider om det, men uden resultat. Der står til gengæld en masse om det i deres katalog. Så desværre ikke noget link

Jeg ville såmænd også hellere have noget lidt mere uafhængigt... Det er set før at hvad én producent himler op over som evigt fantastisk regner en anden producent for en selvfølge og nævner det derfor ikke... (ikke at jeg siger det er tilfældet her).

Indtil videre må jeg nøjes med at trække udtalelsen om billedrørene tilbage, og så vil jeg vende tilbage med en lidt mere specifik sammenligning af de to tv efter pinsen, hvis det har interesse.

Ja, det er altid interessandt med a/b test, så vend endelig tilbage 

Jeg har selv haft philips 32pw9617, som også er et pixel plus tv, brugte dog aldrig dette pixel plus, fandt billedet bedre uden. Jeg har nu Panasonic TX-32PD30, og det med punkterne i skærmen er tydelidt at se. Fandt dette på EISA-AWARDS hjemmeside http://www.eisa-awards.org    

Television  PANASONIC TX-36PD30

TelevisionPanasonic's TX-36PD30 92cm widescreen set renders the highest picture resolution ever seen on a TV screen. This is partly due to a new "Quintrix-SR" picture tube, which utilises a superfine shadow mask to deliver higher contrast and brighter pictures; but it's also the result of unique "Acuity" picture processing technology, which intelligently computes TV material up to a resolution of 2376 x 833i pixels at 75Hz. With 10-bit processing this ensures a perfect, flicker-free picture without visible scanlines, exhibiting finer detail and smoother colour representation. And thanks to its component video input, the TX-36PD30 recognizes Progressive Scan signals in PAL and NTSC

Hilsen Christian.   

Til top Vis chrliv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrliv

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes