| Sendt: 29 Maj 2004 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
chrliv skrev:
Jeg har søgt på Panasonic's sider om det, men uden resultat. Der står til gengæld en masse om det i deres katalog. Så desværre ikke noget link |
|
|
Jeg ville såmænd også hellere have noget lidt mere uafhængigt... Det er set før at hvad én producent himler op over som evigt fantastisk regner en anden producent for en selvfølge og nævner det derfor ikke... (ikke at jeg siger det er tilfældet her).
Indtil videre må jeg nøjes med at trække udtalelsen om billedrørene tilbage, og så vil jeg vende tilbage med en lidt mere specifik sammenligning af de to tv efter pinsen, hvis det har interesse.
|
|
|
Ja, det er altid interessandt med a/b test, så vend endelig tilbage
Jeg har selv haft philips 32pw9617, som også er et pixel plus tv, brugte dog aldrig dette pixel plus, fandt billedet bedre uden. Jeg har nu Panasonic TX-32PD30, og det med punkterne i skærmen er tydelidt at se. Fandt dette på EISA-AWARDS hjemmeside http://www.eisa-awards.org
Television PANASONIC TX-36PD30
Panasonic's TX-36PD30 92cm widescreen set renders the highest picture resolution ever seen on a TV screen. This is partly due to a new "Quintrix-SR" picture tube, which utilises a superfine shadow mask to deliver higher contrast and brighter pictures; but it's also the result of unique "Acuity" picture processing technology, which intelligently computes TV material up to a resolution of 2376 x 833i pixels at 75Hz. With 10-bit processing this ensures a perfect, flicker-free picture without visible scanlines, exhibiting finer detail and smoother colour representation. And thanks to its component video input, the TX-36PD30 recognizes Progressive Scan signals in PAL and NTSC
Hilsen Christian.
|