| Forfatter |
|
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
MonoTovarisj skrev:
Vilman
btw .. det var mig der tog fejl med hensyn til java scriptet,
syntes bare at jeg havde set det virke .. men nu kan jeg ikke få nogen firefox til at gøre det samme.
|
|
|
Puha.... så er det ikke bare mig......
I øvrigt vil jeg tro der er sket noget genelt med forum-koden efter flytning. Før kunne jeg hoppe ud på forsiden og tilbage til forum uden at skulle logge ind igen - det kan jeg ikke mere. Og jeg har prøvet at slette alle hifi4all-cookies
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
MonoTovarisj skrev:
Hmm .. tilføjelse ..
Admin
Bannerne virker på hele sitet pånær i forummet, så måske der er en forskel der som ikke burde være der.
|
|
|
Bannerkoderne blev opdateret i går aften, så de hentes via koder i stedet for JavaScript. desværre er det ikke lykkedes mig at dreje en kode, som virke i forummet, uden der opstår en fejl... Vedr. dato , så er det også et JavaScript, men KUN understøttes 100% af IE... Men lad os ikke grave dybere i programmering og browsertyper. Husk på at jeg IKKE er uddannet programmør, men har lært det "hen ad vejen" siden opstarten i ca. 2001 Derfor kan jeg også godt se en del fejl i den nuværende version, som blev "udgivet" i april 2003! Desværre tager RIGTIGT mange timer at lave en ny version, som skal kunne måle sig med nuværende eller i bedste fald være bedre... Men den kommer, så indtil da håber jeg I kan leve med at IE er den browser hvor tingene virker efter hensigten?
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administratoren skrev:
Det er altså ikke noget vi gør - men
tilsyneladende forummet, som udskriver formateret tekst som det du
viser - andet falder mig ikke ind.
Det er jeg har gjort med teksten er blot at gøre den FED
Og det bliver så til:
<SONG><SONG>FED</SO
;NG></SONG></EM></SONG &g t;
OG DET ER EN FEJL!!!!!
Kigger på det!
|
|
|
I dette indlæg blandt andet.
Det røde er overstreget i firefox.
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administratoren skrev:
MonoTovarisj skrev:
Hmm .. tilføjelse ..
Admin
Bannerne virker på hele sitet pånær i forummet, så måske der er en forskel der som ikke burde være der.
|
|
|
Bannerkoderne
blev opdateret i går aften, så de hentes via koder i stedet for
JavaScript. desværre er det ikke lykkedes mig at dreje en kode, som
virke i forummet, uden der opstår en fejl...
Oki, det var bare til info, har ikke noget imod reklamerne...
Vedr. dato , så er det også et JavaScript, men KUN understøttes 100% af IE...
euv .. men går nok ;)
Men lad os ikke grave dybere i programmering og browsertyper. Husk
på at jeg IKKE er uddannet programmør, men har lært det "hen ad vejen"
siden opstarten i ca. 2001
Derfor kan jeg også godt se en del fejl i den nuværende version, som blev "udgivet" i april 2003! Desværre
tager RIGTIGT mange timer at lave en ny version, som skal kunne
måle sig med nuværende eller i bedste fald være bedre...
Det er fair nok, men du lære det jo ikke hvis
ikke du bliver informeret om fejlene :) Vi gør det ikke for at genere
kun for at hjælpe.
Vil også meget gerne hjælpe med kodningen hvis du skulle få brug for en hånd, er bare ikke stiv i asp, men derimod php :)
Men den kommer, så indtil da håber jeg I kan leve med at IE er den browser hvor tingene virker efter hensigten? 
jeps jeps .. håber du lære php, det giver kæmpe fordele blandt andet at tingene ikke er lavet til IE , desuden kan du få sitet over på en linux server, og få det klippe stabilt. 
|
|
|
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Juni 2004 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næste version kommer til at virke i Opera, Netscape... etc.. Men hvornår, ved jeg ikke. Og jeg sætter bestemt pris på al den hjælp vi kan få, men PHP er ikke lige mig - MS er min foretrukne platform...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Juni 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki ..
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 08 Juni 2004 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er den gal igen.
Kurt von der osv's signatur indeholder
Prof. dr. benz. <s & # 1 1 1 ; n g > Kurt von der Vergaser und Auspuff zu der zündkerze Kubik< / s & # 1 1 1 ; n g >
(spaces indsat to protect the innocent)
Det er Kurt jo sikkert i et eller andet omfang selv skyld i, men jeg nægter at tro at han har indsat et komplet tosset HTML-tag.
Hvor kommer de fra?
/vilmann
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Juni 2004 kl. 02:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil du ikke være rar at linke til det præcise sted, ellers har jeg ingen mulighed for at se hvad det er du mener....
Det der i sin tid var galt, skyldes at jeg havde forsøgt at blokere for mærkelige tags, hvilket blot resulterede i at forummets måde at tolke koder, på gik helt i vasken.
Derfor kan du måske falde over emner, som blevet skrevet før ovenstående ændring, og disse vil stadig se mærkelige ud, da det er sådan data er skrevet i databasen.
Kurt Von K... har åbenbart ændret sin signatur i den korte periode, hvor fejlen har floreret.
Signaturen er nu rettet, og jo der stod de underlige tages <song>bla bla</song>....
Hvis du falder over flere af lign. fejl, så send mig en privat besked!
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 08 Juni 2004 kl. 02:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
MonoTovarisj skrev:
|
Nu vi er igang med lidt mudderkastning, vil jeg bare lige kommentere en ting i IE som jeg ikke helt ved om en fejl, virker om ikke andet så som en mærkelig feature. Nå man skriver i forummet, så når man laver linie skift laver den dobbelt linie afstand? Dette gør firefox ikke, kan ikke finde ud af om det er feature eller fejl.
|
|
|
Sikkert fordi siden i IE benytter Microsofts SDK'er, som er komponenter der ofte benyttes i WYSIWYG editorer, som bla. hifi4all's forum benytter...
Men den "dobbelte linie afstand", eller Paragraph <P> der bliver indsat, kan nemt ændres til en alm. Break <BR> (alm. linieskift) ved at holde shift nede, samtidig med at du trykker på enter ;-)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Juni 2004 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
micma18
Jeps det lærte admin mig tidligere i dette emne
men ellers tak
|
| Til top |
|
| |