Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 03:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: anlæg for 400.000+..............i en opel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pioneer
Lukket konto
Lukket konto
Produktchef

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 07 Juni 2004 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

At der er stor interesse for billyd kunne ses på deltagerantallet på arrangementet Danmarks Hurtigste bil/ Danmarks Flotteste bil sidste weekend.

Med 45.000 gæster er det kun Roskilde festival der er større.

Desuden kan jeg bidrage med følgende:

jeg har været hifi-fan i over 15 år, og jeg har hørt mange meget dyre hjemmeanlæg (bl.a. på messer). det bedste jeg nogensinde har hørt var et anlæg i en bil!

Henrik Finds anlæg skulle I tage at prøve at høre hvis I kan komme til det. Det lyder ganske enkelt fremragende! Der er mange hjemmeanlæg til den samme pris der ville skamme sig. det er selvfølgelig min påstand, men prøv det, prøv det...

....som I mange andre tråde her på hifi4all så må det også her være rimeligt at man ved hvad man taler om før man dizz'er ting.

Til top Vis Pioneer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pioneer Besøg Pioneer's Websted

Jespertheil
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 Juni 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Jeg vil nu også sige at det er et imponerende og arbejdsom projekt at få superlyd i en bil.. Magen til dårlige ods skal man lede længe efter. Dem der magter opgaven får et stort skulderklap fra min side..

Enhver med penge kan gå ned i en hifi forretning og sætte et fedt anlæg sammen op under 1 time der lyder møg godt! Prøv lige at gør det samme i en bil...

Det han har lavet er 1. klasses håndværk og bygget op over så mange gange at de fleste ville have været tilfreds med det første der kom ud af det.. De støber selv dørene og alt der andet der har former. Glasfiber er sgu et herligt materiale til sådan et projekt, men det giver fandme skæve børn... LOL

Til top Vis Jespertheil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jespertheil

Kedde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 Juni 2004 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Langt ude.... han er sikkert også typen der lever efter det modificerede "Postmand Per" måtto: I regn og slud, armen skal ud!

Og så er han sikkert typen, der hver gang han kører gennem en by eller forbi nogle folk, skruer helt vildt op for bassen, og giver den gamle øse en omgang bundgas.... For så snart han forlader byen at skrue ned, så han kan holde ud at være inde i bilen.....

Hvorfor er det Brianer (undskyld til alle der hedder Brian) gør sådan?? Er det fordi det er den eneste måde de kan tiltrække andres opmærksomhed på???? Måske fordi de synes det er fedt ! Men tror du ikke også at din nabo synes at du er et kæmpe fjols når du trykker dit anlæg af derhjemme ?

I så fald burde de måske lære, at der findes både god og dårlig opmærksomhed. Og de skal også vide, at når vi vender os for at kigge når de laver dette nummer, så tænker vi ikke "wow han er sej mand"!!. Nej, vi tænker "Sikke et fjols.... få dig et liv!!!!"

Men det fatter de nok ikke... måske de alligevel skulle have læst videre, et andet sted en Jern&Metal Hvad vil du egentligt sige med det ? (Læs: Fjern&Mental). Og lige en indskydelse: NEJ....din Opel Kadett 1.3S fra 1985 har ikke 250HK.... heller ikke selvom du har monteret læderstue, 18¨fælge, 4-dobbelt udstødning, DVD-afspiller og blåt neonlys under bunden. Og nej... det passer heler ikke, at du havde den oppe på 230km/t her i weekenden, mens alle de andre kigge væk!

Generelt til hurtigs indlæg i denne tråd: Magen til generalist skal man da vist lede længe efter.

Har du nogen sinde hørt et seriøst bil-stereo ? det lyder ikke som om du har.

Da jeg gik op i bilstereo skulle dire-straits skiven høres i bilen hvis den skulle nydes under de bedste forhold (der havde jeg da trods alt et ok fornuftigt HFK Denon/dali setup i stuen) så prøv lige at sætte dig ind i sagerne inden den slags "vold-udbrud"

Ja, der er mange brianer der bruger hele lærlingelønen på en skramel-sub +en skramel forstærker fra T-hansen. Men der er også mange MEGET seriøse der bygger bilstereo. De kriterier der bliver bedømt efter er ikke SPL (ok der er da SPL konkurrencer) men som sagt prøv at kigge lidt på det....

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes