| Forfatter |
|
Macwerk Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 738
|
| Sendt: 20 Juni 2004 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
I'm Gonna Booglarize Ya Baby - video 5,584K. Recorded live for German TV's Beat Club in 1972. A superb performance, made unmissable for the Captain's bizarre appearance. Sound and picture quality are tops, guaranteed to be givin' you the willies.
Check den lige !
Nu skal det nok være 15+ år siden jeg så den sidst og husker den som en sort/hvid ting på en 20-25 minutter (3-4 numre) så jeg husker nok galt. Men hvilket indtryk den efterlod!
Fed side iøvrigt http://www.beefheart.com/filtered/
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Man ready for some Blues directly from the legendary London RnB scene.
Hvad siger navnene Paul Jones, Tom McGuinness, Hughie Flint, Dave Kelly og Gery Fletcher jer ? Mig siger det ”hold på hat og briller” for her får du alt du kan drømme om af glad blues, her er den rå lyd (jeg sagde rå, ikke dårlig) hvor du virkelig kan høre hvad instrumenter der bliver spillet på, her er den gode melodi, her er energi i rå mængder og en kæmpe spilleglæde. Pladen er indspillet i 1980 og hedder ”Official Blues Band Bootleg Album” det er et må ha’, må eje, skal købe album for alle der har blues i hjertet og er bidt af en gal guitar.
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 760
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
lasse skrev:
<P =Msonormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-GB style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-ansi-: EN-GB">Hey Man ready for some Blues directly from the legendary London RnB scene.</SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana"><?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN>
<P =Msonormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-bidi-: AR-DZ"></SPAN>
<P =Msonormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana; mso-bidi-: AR-DZ">Hvad siger navnene Paul Jones, Tom McGuinness, Hughie Flint, Dave Kelly og Gery Fletcher jer ? Mig siger det ”hold på hat og briller” for her får du alt du kan drømme om af glad blues, her er den rå lyd (jeg sagde rå, ikke dårlig) hvor du virkelig kan høre hvad instrumenter der bliver spillet på, her er den gode melodi, her er energi i rå mængder og en kæmpe spilleglæde. Pladen er indspillet i 1980 og hedder ”Official Blues Band Bootleg Album” det er et må ha’, må eje, skal købe album for alle der har blues i hjertet og er bidt af en gal guitar.</SPAN><SPAN style="mso-bidi-: AR-DZ"><o:p></o:p></SPAN> |
|
|
Lyder som en skive for mig!! Hvor kan den købes?? Har søgt forgæves både på CDwow,CDskiven,CDon,Gufmusik
og TPmusik!!
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Callesoroe
Jeg tror at du kan finde den i en pladebutik altså sådan en der sælger LP-plader for jeg tror ikke at den findes på CD.
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 26 Juni 2004 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej callesoroe
Ja The blues band er virkelig fed levende glad blues musik
prøv på " allmusic.com" der bliver du ledt til "barensandnoble.com" hvor de har den på en dobbelt cd - selv har jeg den på LP - jeg ved ikke hvordan det er at handle der, men det er måske et forsøg værd for det er en fed gruppe.
Hilsen tub61
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juni 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
Hej callesoroe
Ja The blues band er virkelig fed levende glad blues musik
prøv på " allmusic.com" der bliver du ledt til "barensandnoble.com" hvor de har den på en dobbelt cd - selv har jeg den på LP - jeg ved ikke hvordan det er at handle der, men det er måske et forsøg værd for det er en fed gruppe.
Hilsen tub61 |
|
|
Nu håber jeg dælme den er god, for nu er den bestilt i USA
til den nette sum af 33 dollars incl. airmail!!!
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 27 Juni 2004 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Callesoroe
Det fik mig lige til at gennemgå min CD samling da jeg mente at jeg ihvertifald havde en´Cd med " the blues Band " - ja faktisk blev det til 3 styk " itchy feet ", " brand loyalty " og " Back for more " den sidste sidder jeg og hører lige nu og er også fed.
Kender du ellers " Øernes blues band " der er et fedt dansk blues band som jeg har 2 live CD med ?
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2004 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
Hej Callesoroe
Det fik mig lige til at gennemgå min CD samling da jeg mente at jeg ihvertifald havde en´Cd med " the blues Band " - ja faktisk blev det til 3 styk " itchy feet ", " brand loyalty " og " Back for more " den sidste sidder jeg og hører lige nu og er også fed.
Kender du ellers " Øernes blues band " der er et fedt dansk blues band som jeg har 2 live CD med ? |
|
|
Jeg har hørt meget godt om Øernes Blues Band, især at
det skulle være et fantastisk live band. Jeg har desværre
ikke fået hørt dem endnu, når de har været i nærheden. Men det kommer. Er det ikke Søren Berlev fra Gasolin der
spiller trommer i det band??
|
| Til top |
|
| |
mathias86 Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 28 Juni 2005 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 28 Juni 2005 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du godeste, den her tråd kendte jeg slet ikke. Jeg kan se at mange af mine slammere allerede er nævnt og det inkluderer:
SRV Buddy Guy Kenny Wayne Shephard Jimi Rory Gallagher (prøv boxen med 4 live skiver remastered - det er hegn i store ruller)
Nå, men de her er ikke nævnt:
 Frank Marino & Mahagony Rush - What´s Next, som på denne skive giver de sejeste, sejeste udgaver af Rock Me Baby og Roadhouse Blues, resten af skiven er egne numre i den stil. Kan kun afspilles for højt!
Eller hvad med ham her, der også skal indtages højt:
 Robin Trower - Go My Way - de der kender navnet, ved også at han var med på de første lp´er fra Procol Harum, men gik så solo. Alle hans skiver indeholder indfølt blues, bluesrock og rock. Go My Way fra 2000 er særdeles helstøbt med bluesrock af høj kaliber, så hvis man er til tråd, skal den stå på din hylde - det er nemlig slam!! Han ynder også covernumre og har været så vidt omkring som Rock Me Baby (der var den igen) og Crossroads til Sailing (ja, den med Rod Stewart). Seneste udgivelse er Living Out Of Time for et par år siden.
Og hvorfor er Weld med Young & Hestene endnu ikke nævnt i sådan en tråd? Ja, jeg spørger bare ...
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
harley_lady Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 09 Januar 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et must i enhver blues/rock samling må være Eric Sardinas ,;;;;;; Fed Texas slide guitar blues, der bare rykker...... ;: Devils train , Treat me right....... Han giver virkelig gåsehud.... MUMS
__________________ Venlig hilsen Anita
Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
|
| Til top |
|
| |