| Forfatter |
|
bambadoo Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Status: Offline Indlæg: 269
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Ja det var da ikke lige hvad jeg havde håbet på, sådan lidt små kedeligt, men det var da sjovt nok at kigge ind i andre folks hjem, og se deres mere eller mindre sindsyge anlæg, der var en gut som flyttede sammen med konen, han havde da et lækkert anlæg, og så var der de der "TwinTowers" de var også temlig hæftige, må indrømme jeg fik en lille klump i halsen, da man til sidst kunne læse at huset var brændt ned, sgu sørgeligt, men hvad så er han da fri for at rive det ned...
Vil give programmet 8tal ud af 13skalaen...
Hvad med om nogle af gutterne her fra siden gik i gang med at lave en HiFi-Film??

|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 266
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige for at rette en detalje... Hans monoblokke er ikke Twin Towers (det er Pathos integrerede der hed det præ 911) det er et par Nagra Monoblokke (vist VPA modellen)  __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Twin Towers" var nogle rørmonoblokke fra Nagra, de koster røven ud af bukserne ( der er iøvrigt et sæt til salg i KBH, brugt )
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
| "Twin Towers" var nogle rørmonoblokke fra Nagra, de koster røven ud af bukserne ( der er iøvrigt et sæt til salg i KBH, brugt ) |
|
|
Haha Jeg kom først __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimhvid skrev:
Alex E Nielsen skrev:
| "Twin Towers" var nogle rørmonoblokke fra Nagra, de koster røven ud af bukserne ( der er iøvrigt et sæt til salg i KBH, brugt ) |
|
|
Haha Jeg kom først
|
|
|
Ja, sådan kan det gå
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
-ellers synes jeg ikke der er meget at skrive hjem om, de var nogle kedelige typer -og programmet var gabende kedeligt, jeg fortrød sgu at jeg sad oppe til kl. 01.20
Det enest lyspunkt var pigen som havde trodset alle gældende regler og brudt det mandlige monopol på denne interesse, hun var en sand musikelsker, de andre var nogle tekno-t**ser.
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
-ellers synes jeg ikke der er meget at skrive hjem om, de var nogle kedelige typer -og programmet var gabende kedeligt, jeg fortrød sgu at jeg sad oppe til kl. 01.20
Det enest lyspunkt var pigen som havde trodset alle gældende regler og brudt det mandlige monopol på denne interesse, hun var en sand musikelsker, de andre var nogle tekno-t**ser.
|
|
|
Enig.... Hun virkede mere musik interesseret end de andre.... Men er det ikke et generelt "problem" blandt Hifi t**ser at det ikke altid er musikken der kommer først ? (nu tænker jeg mest på Surround nødder, bevares surround kan gøres ordenligt men de fleste vil vel bare imponere vennerne med det højeste lydtryk). Men jeg er vel også skyldig i at bruge 10 gange så mange penge på udstyr end på Musik.... Egentligt burde det vel være omvendt.. Jeg kan nyde god musik på en transisterradio men kan ikke nyde dårligt musik på et anlæg til 100.000- kr... __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
bambadoo Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Status: Offline Indlæg: 269
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
perhorn Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Er der en der fik optaget udsendelsen på DVD eller video. Jeg vil i så tilfælde meget gerne aftage en kopi. __________________ Per Horn
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske lidt kedeligt......men det handlede da om noget vi kan sætte os ind i!!
Måske en anden vinkel havde været interessant - men hvilken? Jeg så gerne at der havde været lidt flere oplysninger om udstyret, men det var tydeligvis ikke 'hi-fi nørder', der havde lavet programmet.
Og så lige en ting til DR2: DET STAVES 'HØJTTALER' FOR H......!!!!!!!!!
Det er beskæmmende at vores Statsradiofoni ikke længere kan stave!!
Én ting er 'Speakers Corner' - sørme smart og checket..... de kan bare ikke stave til højttaler!! En anden ting er 'Art Sound' - lækkert udstyr, men de kan heller ikke stave......MEN STATSRADIOFONIEN!!! Og så igennem et HELT program
Så lad os én gang for alle slå fast - der skal 2 t'er og 1 'l' i HØJTTALER!!! __________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er faktisk tilladt at stave Højttalere og Højtalere, begge måder er fuldt acceptable i en diktat, så ved du det
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dolkin
I disse for vort land så liberale tider skulle det ikke undre mig at man kunne stave højttaler på begge måder, hva' fan' når man kan stave mayonnaise, majonæse (stavekontrollen brokker sig ikke engang), så er der sgu' ingen grænser men o.k. det er jo også indholdet der tæller eller hva' 
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik lige en tanke (o.k. o.k. det sker - nogle gange) måske er højtaler forbeholdt gulv-modeller og højttaler er de der små æsker man kan have stående på reolen, nå, ja der er da en forklaring - find selv på en bedre, DÅ
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
de ær da lije majet hvårdan de ær staved bar mand ka fårsto
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg havde nu håbet at programmet var lidt mere spændende.. men nej.
Mage til t**ser, jeg må give Alex (!?) ret i at hende selvbyggeren var den man (læs: jeg) kunne tage mest seriøst. Ham den unge, der var overgearet og indrømmede at han tabte sine forstærkere og ødelagde alt muligt, han var det et kvaj uden lige. Ham med de store hornht, ja de var da lidt coole, men alligevel. at rive bedstefars hus ned, for at bygge et nyt hus udenom lytterummet!?? .. Det må jeg ærligt indrømme, at den tankegang forstår jeg ikke..
Ham den "gamle", der havde en dansker på besøg, som jeg kunne genkende men ikke huske navnet på (hjælp mig.. ..). hans lytterum var på størrelse med det jeg bor værelse jeg bor i, men havde da muligheden for at udnytte resten af huset.. hvorfor så kun så lidt?? men ellers nice monoblokke
ham der flyttede ind med kæresten, eller samboen som han kaldte hende. Han var måske lidt uskarp, men han havde da en ide. og så fik han lavet en særskilt gruppe til sit anlæg.. respekt!!
kvinder og selvbyg.. hmm.. ja, det er godkendt..
|
| Til top |
|
| |
MHP74 Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 108
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Witzel
Var det ikke Peter Lyngdorf (HiFi-Klubben) der var på besøg hos den "gamle" tandlæge med plasma-højtalere.
__________________ Mvh
Martin
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er dog dem der er lovligt undskyldt, i form at ordblindhed. Så man skal lige passe på ikke at dømme forkert...
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
MHP74 skrev:
|
Hejsa Witzel
Var det ikke Peter Lyngdorf (HiFi-Klubben) der var på besøg hos den "gamle" tandlæge med plasma-højtalere. |
|
|
Jo, det var det!
|
| Til top |
|
| |