Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 11:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Surround HVORFOR ??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

kirk skrev:
anderspj skrev:

Kan jeg få nogle eksempler på hvilke biografer der er så fantastisk dårlige at alle og enhver vil mene at de kan overgå dem i et snuptag. Jeg oplever utrolig sjældent at der er noget at klage over hvad angår billede og lyd.

Hmm det slulle da ikke være så svært. 
alt i Palads -sal 1 og 9
Vestre vov vov (der iøvrigt hoder 100, da de sender cool film)
en dårlig placering i cinemaXXX (der er blevet fratager sit TXH certifikat)

Men jeg vil gerne se det anlæg der kan batle Fellowhip of the ring  i Imperial række 12 sæde 1 :-)

mvh
Kirk

Ahh, der er efterhånden mange gode sale i palads. sal 4 har kanon lyd, sal 17 har for nylig fået helt nyt anlæg instaleret og det lyder bedre end de to store sale du nævner faktisk.Biilledet er ligeledes godt i de mindre sale. Det er et stykke tid siden jeg personligt har haft en dårlig oplelvese i Palads,men jeg har faktisk klaget tit over dem pga dårlige sale, så godt de gør noget ved det.

Med hensyn til cinemaxx, så har de god lyd i alle sale, men billedekvaliteten er halvdårlig, sikkert fordi lærrredet skal være så stort så stort, de er faktisk så store så de slet ikke passer til salens størrelse.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:

Med hensyn til cinemaxx, så har de god lyd i alle sale, men billedekvaliteten er halvdårlig, sikkert fordi lærrredet skal være så stort så stort, de er faktisk så store så de slet ikke passer til salens størrelse.

70mm  70mm

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

troelskn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Juli 2004 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Det største problem med de rigtige biografer, udover at lyden her i Århus er skod, specielt synes jeg den er dårlig i cinemaxx, er at man ikke kan trykke "pause" når man skal på toilettetWink.

Jeg kender ikke københavner bifferne, men herovre skal der ikke meget til at slå dem under hjemlige forhold. De spiller for højt over en kam og bassen er mudretAngry.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 8
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes