| Sendt: 02 Juli 2004 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kirk skrev:
anderspj skrev:
|
Kan jeg få nogle eksempler på hvilke biografer der er så fantastisk dårlige at alle og enhver vil mene at de kan overgå dem i et snuptag. Jeg oplever utrolig sjældent at der er noget at klage over hvad angår billede og lyd.
|
|
|
Hmm det slulle da ikke være så svært. alt i Palads -sal 1 og 9 Vestre vov vov (der iøvrigt hoder 100, da de sender cool film) en dårlig placering i cinemaXXX (der er blevet fratager sit TXH certifikat)
Men jeg vil gerne se det anlæg der kan batle Fellowhip of the ring i Imperial række 12 sæde 1 :-)
mvh Kirk
|
|
|
Ahh, der er efterhånden mange gode sale i palads. sal 4 har kanon lyd, sal 17 har for nylig fået helt nyt anlæg instaleret og det lyder bedre end de to store sale du nævner faktisk.Biilledet er ligeledes godt i de mindre sale. Det er et stykke tid siden jeg personligt har haft en dårlig oplelvese i Palads,men jeg har faktisk klaget tit over dem pga dårlige sale, så godt de gør noget ved det.
Med hensyn til cinemaxx, så har de god lyd i alle sale, men billedekvaliteten er halvdårlig, sikkert fordi lærrredet skal være så stort så stort, de er faktisk så store så de slet ikke passer til salens størrelse. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|