| Forfatter |
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ulempen er bare, at priserne på axelmusic ligger en del over de udenlandske alternativer.
|
| Til top |
|
| |
blaznee Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grunden til jeg gerne vil have en anden BOB boks er dels at der ofte er megen krigslarm henover talen i BOB, sammen med en mangelfuld centerhøjtaler gør at jeg ofte ikke kan høre tydeligt hvad der snakkes om. Ret belastende..
R1 dts boksen har kun Spanske undertekser - så Engelske eller Danske vil være som sendt fra himlen.. Hellere forstå alt 100% end at have liiidt bedre lyd..
Nu vi snakker geniale tv serie udgivelser, så kan jeg varmt anbefale "Taken".
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dialogen i bob er særdeles godt mestret. Så med et godt anlæg og en centerhøjtaler  , så er der ingen problemer med at høre hvad der bliver sagt; heler ikke under krigsscenerne.
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun tilslutte mig blaznee "Taken" er en rigtig fed Sci-Fi serie. det er faktisk også en Spielberg ting.
Og så er det sikkert han kommer med en ny mini serie om om anden verdenskrig tjek dette link http://www.imdb.com/title/tt0374463/ den kommer til at hedde The Pacific War og bliver på 10 afsnit.
Hvor jeg dog glæder mig
|
| Til top |
|
| |
dade Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
blev lige rimelig vild da jeg hørte at han ville lave en ny serie.. band of brothers er sammen med shaving ryans private de bedste krigsfilm der er lavet .... genial kameraføring
__________________ "106 miles to Chicago. We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dade: blev lige rimelig vild da jeg hørte at han ville lave en ny serie.. band of brothers er sammen med shaving ryans private de bedste krigsfilm der er lavet .... genial kameraføring
LOL Den gad jeg ikke se Shaving Ryans private(s)
|
| Til top |
|
| |
Popmart Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2004
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 16 Juli 2004 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa 
Jeps en kanon serie hvor hjemmebioen virkelig får lov til at rykke.. prøv også at se Enemy at the gates der får du også lyd for alle pengene.
|
| Til top |
|
| |
Robert Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja rigtig god serie.
Er pt. på bud hos axelmusic til 270,- Dog er der kun tale om DD versionen. Men er stadig R2 med DK tekst. http://www.axelmusic.dk/productDetails/cr9325336011768
Har set de første tre afsnit, og glæder mig til at skal ned i hjemmebiffen inden længe og se del 4 & 5 ...... når arvingen er faldet i søvn. __________________ Mvh. Robert
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 24 August 2004 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er f***me billigt!!!
/U.
|
| Til top |
|
| |
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 25 August 2004 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg Bestilt.
Jeg har ventet længe med at købe den fordi jeg er for nærrig til at give 600,- for den.
Tusind tak Robert ! Tak Hifi4all.
Whoohuuuu jeg glæder mig til den kommer. __________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |