Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 23:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Redigere i folks svar (advarsel) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brian
Branchemedlem
Branchemedlem
Odyssey Audio Danmark

Bruger siden: 03 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:

20.000 indlæg? Scheisse..

Nå skidt pyt, så er der bare endnu en chance til at blive den første med 100.000 indlæg!

For sent ude, den ære har jeg

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10915&P N=1

hvis du da ikke mente 100.000 egne indllæg.......

Til top Vis brian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brian Besøg brian's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

det ville nok kræve en ganske betydelig antal indlæg i gennemsnit per dag... men det ville se godt ud... 

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
MagnusHolm skrev:
mit bedste kup:

liteon dvd brænder : 799 ,-

100 dvd skiver : 455 ,-

en masse venner med en masse film som man kan låne

nåh ja, printer og tomme covers selvfølgelig..

Man skal være temmelig "kreativ" for at fortolke dette på anden måde, men ok "tvivlen" kan da komme ham til gode.

(dette er svaret til Jesper Juul i den anden tråd):

Jako skrev:
Jamen det er jo til privat brug...  man ville da være et dumt svin hvis ikke man kunne låne en film ud til sine venner... og det er jo ikke sikkert at den bliver leveret tilbage... (har jeg desværre mistet et sted mellem 10-20 film på)

Men denne her kan altså på ingen måde drejes......

Jeg skal på ingen måde rende rundt og lege bussemand, men jeg undres bare over, at dette toleres samtidigt med, at et par "fy-ord" (med god grund) censureres.

Jeg hørte forleden, i radioen tror jeg, at en mand var kommet ind i en radioforretning med en parabol modtager afkoder (eller hvad hulen det nu hedder), manden havde glemt at pille de pirat kort der sad i, ud. De meldte ham til antipiratkopi gruppen...
Måske bør man overveje det samme med disse personer?
Man må jo kunne finde frem til hvem disse er?
Hvis der ikke er nogen der har "boller" nok til det på redaktionen, gør jeg det da gerne!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

brian skrev:
Kim F. skrev:

20.000 indlæg? Scheisse..

Nå skidt pyt, så er der bare endnu en chance til at blive den første med 100.000 indlæg!

For sent ude, den ære har jeg

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10915&P N=1

hvis du da ikke mente 100.000 egne indllæg.......

AARRGGHH.

Troede det var før admin svingede penslen... Øv!

Skidt, så går jeg efter nr. 114.376

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
jdg1 skrev:
MagnusHolm skrev:
mit bedste kup:

Man skal være temmelig "kreativ" for at fortolke dette på anden måde, men ok "tvivlen" kan da komme ham til gode.

Jako skrev:
Jamen det er jo til privat brug...  man ville da være et dumt svin hvis ikke man kunne låne en film ud til sine venner... og det er jo ikke sikkert at den bliver leveret tilbage... (har jeg desværre mistet et sted mellem 10-20 film på)

Jeg skal på ingen måde rende rundt og lege bussemand, men jeg undres bare over, at dette toleres samtidigt med, at et par "fy-ord" (med god grund) censureres.

Jeg hørte forleden, i radioen tror jeg, at en mand var kommet ind i en radioforretning med en parabol modtager afkoder (eller hvad hulen det nu hedder), manden havde glemt at pille de pirat kort der sad i, ud. De meldte ham til antipiratkopi gruppen...
Hvis der ikke er nogen der har "boller" nok til det på redaktionen, gør jeg det da gerne!

Mvh.

NU syndes jeg ikke vi skal gå til exstremer, med at puse APG på en mand, det ville da være 100 gange beder at gå efter bagmændene.

Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

Hvis der ses på den omtale tråd, vil man også opdage, at pågældende faktisk ikke var klar over, eller har mistolket lovgivningen vedr. kopiering af lånte medier.

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Maximusoptimus skrev:
Milu skrev:
jdg1 skrev:
MagnusHolm skrev:
mit bedste kup:

Jako skrev:

Mvh.

NU syndes jeg ikke vi skal gå til exstremer, med at puse APG på en mand, det ville da være 100 gange beder at gå efter bagmændene.

Så er spørgsmålet: Hvor går grænsen?
Er den der kopierer 100 ikke lige så skyldig som den der kopierer 1000 eller 10000....?
F.eks. er den der køber hælervarer (den der aftager de kopierede DVD'er) lige så skyldig som tyven (den der kopierer DVD'en) i følge loven?
"Nå ja, det er jo kun til venner og familie" jamen hvor langt ude er man familie, venner eller bekendte...?

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Juli 2004 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

en ting er at sikkerhedskopiere sine cd (det gjorde jeg dengang jeg hørte at nogle af de trykte kun havde en levetid på 10 år, slettede da det viste sig at være en halvvejs and..) eller dvd'er

grænsen går ved alt man ikke har købt..(dette er temmelig off-topic, men så må vi starte en ny tråd..) 

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 00:43 | IP-adresse registreret  

Hmmm... har egentlig ikke så meget at bidrage med, men faldt egentlig over historien med parabolrecieveren og piratkortet... En af mine bekendte har været hos en større autoforhandler, hvor de jævnligt fik navigationsanlæg ind med piratkopierede kortCD'ere i, som faktisk satte sig fast i maskinerne - også i biler til over 1 mio.???

Hørt i børnehaven (højlydt): "Mor... kan vi ikke osse brænde en kopi af den ny MGP-CD til Cecilie?" (fulgt af noget lavmælt schhh fra mor) HÆ! Se sådan kan det gå, når man vælger at se stort på lovgivning og andre menneskers rettigheder.

Folk er umiddelbart ikke særlig bange for at få fletningerne i postkassen... Nå, det er vist atter en større diskussion om moral og etik. 

Angående anmelderi: Det er nok ikke lige min smag, men folk der ligger og roder med den slags, vil helt sikkert komme galt afsted med det før eller siden.

Til top Vis wizz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wizz

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 01:02 | IP-adresse registreret  

JEG HAVDE GLÆDET MIG TIL AT REDIGERE RICKYS NYESTE TEST, MEN I STEDET HAR JEG SPILDT FRITID OG SKØNNE KRÆFTER PÅ AT LÆSE OG BESVARE DENNE OG EN ANDEN TRÅD PGA ET PAR TANKELØSE INDLÆG

DET GIDER JEG KRAFT#%&&//()€#"! IKKE MERE.

Bevares... ulovlige kopier er... (gæt, Einstein.... ) ja.... ulovlige. Er der nogen, der anmelder det - så fint med mig. End of story !

Men det her skal være et RART sted  til gavn, glæde og oplysning for deltagerne om vores fælles interesse og deltagelse skal foregå med respekt og lydhørhed for hinanden, branchen og lovgivningen.

Er der een eller anden tilbage, der IKKE ønsker, at det her sted skal være til gavn, glæde og oplysning for os alle, så send mig omgående en PM eller en RAPPORT, så skal jeg med allerstørste glæde nedlægge kontoen. Så er jeg fri for at spilde endnu mere tid på at finde indlæg, der kvalificerer til sådan et tiltag !! Så kan jeg måske få arbejdsro til at lave dette sites redaktionelle del, så vi kan bevare vores internationale standard og omdømme.

Og så kan jeg med sindsro oplyse, at HIFI4ALL.DK betaler for al hardware, al software ( også til computerne ), vi kører IKKE på cykel uden lys efter mørkets frembrud, vi går ALTID over fodgængerovergangen, vi kører ALDRIG for hurtigt på motorvejen, vi betaler moms og skat til tiden, vi slår ikke vores børn og har aldrig snuppet et stykke tyggegummi fra andre end hinanden !

Stik den !

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 01:35 | IP-adresse registreret  

har ingen cykel, eller bil, for doven til at gå og tjener ingen penge, mit software fuldte med min pc og har ingen børn.. gør jer ik til noget specielt    hvordan behandler i jeres dyr ?

men denne tråd er vist død, selvom det er de færreste der får traumer over en besked som det er vist ik studenterhuen der trykker (især når det tydeligvis ikke er) så er det altid noget med en lille rød besked om at ens indlæg er redigeret af admin 

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 13 Juli 2004 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

Og hermed synes jeg at vi skal give redaktøren arbejdsro. Emnet om redigeringen af indlæg er sat på plads - der vil stå skrevet hvis det har været nødvendigt at rette fremover, og tråden er samtidig tilpas off-topic, så det er vist på tide at komme videre nu!

Fortsat debat omkring piratkopier af dvd-film kan evt. fortsættes andetsteds på forummet som opfordret ovenfor af Kim Olsen.

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Juli 2004 kl. 01:38 | IP-adresse registreret  

du glemte; gå ikke over for rødt lys

og den med motorvejen holder ikke eftersom en god del af alle danske biler har en afvigelse i speedometret... (i hvert fald de fleste audier.. kan ikke lige huske præcist hvilke mærker/modeller)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes