| Forfatter |
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 18 Juli 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
waal skrev:
ctacta skrev:
|
Ak ja, det er saa TYPISK dansk det her. Naar folk har lidt mere end gennemsnittet, saa svines de til af poeblen. Forstaar godt at de vil leve et anonymt liv eller flytter til udlandet.
Det er trist at flertallet ikke kan glaede sig paa vegne af andre!
|
|
|
Salig Simon var nærmest folkeeje på trodt af at han smed om sig med penge så dit jantefis holder ikke en meter. Det er adfæren og ikke pengene der reageres på
|
|
|
Kære Waalborg
Hvad er der galt med Fabio ? - andet end han har gjort sin drøm til virkelighed !?
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 19 Juli 2004 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm ...
Jeg så ikke udsendelsen ... men hvis jeg havde penge til at leve min hifi-drøm ud, ja så ville der sku også være behov for et større hus.
Det er da opløftende at se der er nogen der realiserer deres drømme. Der er sku mange mennesker der ikke har fantasi eller evner til at drømme sig så langt.
Ud over det så kan man naturligvis diskutere valg af udstyr ... men det kan jo altid ... her er det bare på et højere niveau ...
Kan kun sige GODT GÅET .. først at have tjent pengene ... det er der ikke mange der gør .. og så realisere nogle drømme ...
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 19 Juli 2004 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, sikken gang der er i den her lige fra Fabio's fantastiske anlæg til det Danske halv lumre sving med jante. Jeg hører ikke til dem der kan hidse mig op over at nogle folk har penge, det der der imod kan pisse mig af er når mennesker med mange penge udstiller sig selv og syndes de er interessante bare fordi de har penge og guld på vandhanerne eller at de totalt mister jordforbindelsen og tror at deres penge gør dem til en slags over-mennesker.
Her udover synes jeg at ham der Fabio virker som en fin fyr der stadig synes det er sjovt at lege og bare har mulighed for at lege med "lidt" dyrere ting end mange af os. Jeg synes da også at man skal tænke på at de fleste der har mange penge faktisk har arbejdet for dem og om man selv var villig til at lægge de timer i det der skal til og foretage de nødvendige prioriteringer.
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hælløj Lasse!
Prøv lige og bind skoene op!
Manden har jo ikke udstillet sig selv, han er blot blevet kontaktet af et par Narcissus-plagede Skandinavere med hang til svenskerplatheder.
Det siger vel en smule mere om svenskerne, eller hur...?
Med høvisk badedyrhilsen
G&S
__________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 03:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satans! Nåede ikke at se programmet, men fedt at nogle gider bruge så mange penge på anlæg. Det er lige som med dyre biler - dem der køber disse får lov at betale for den udvikling, som vi andre får del i senere... ER det ikke bare fedt?
Sjovt at vi lever i et af de rigeste lande i verden og alligevel må føle janteloven gang på gang...
Et eksempel fra forleden dag foran Lydolph (Isbar, Hellerup): En ung gut i en åben Audi parkerede uden foran, men der var ikke helt plads, så han måtte holde med det ene fordæk 20-30 cm inde på cykelstien. Straks var der en i køen der højlydt sagde, at hvis man var kommet kørende på cykel burde man lige være kørt ind i den, så han ku lære det!
FØJ! hvor jeg skammede mig på mine landsmænds vegne! - var det en gl. Lada var der sikkert ikke nogen der havde sagt noget! - og hvad så med alle de mennesker der altid står midt ude på cykelstien for at købe is? Skulle man så også køre ind i dem? NEJ det var ren og skær dansk jantelov!
Fabio??? - har aldrig hørt om ham før - måske fordi han ikke stiller op til samtlige "se mig" fester, hvor pressen "tilfældigvis" er inviteret!
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 03:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så ikke programmet, da jeg ikke har TV, hurra! Og helt objektivt; han er klam som kun kvinder kan lide det og garanteret på prutten. Jeg håber at han er ligeså rundhåndet når det gælder de mange fattige og hjemløse amerikanere. Det er sådanne mennesker, der kan gøre en forskel i "Guds eget land"!!! Jeg ville have valgt Apogee eller Stax-fuldtoneelektrostater, det der ML er da noget pjut!!!  Hvem holder remoten???
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 03:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Jeg så ikke programmet, da jeg ikke har TV, hurra! Og helt objektivt; han er klam som kun kvinder kan lide det og garanteret på prutten. Jeg håber at han er ligeså rundhåndet når det gælder de mange fattige og hjemløse amerikanere. Det er sådanne mennesker, der kan gøre en forskel i "Guds eget land"!!! Jeg ville have valgt Apogee eller Stax-fuldtoneelektrostater, det der ML er da noget pjut!!! Hvem holder remoten??? |
|
|
Hææælå i sommerlandet!
Hr. Christians, De er da vist en værre provocateur...?
Har De overvejet, om Deres surt sammenstrikkede stereoanlæg kan være i en kasse med adresse mod Afrika ller de hjemløse i USA, gnæk-gnæk...?
Som en antropologisk sidebemærkning kan det indskydes, at vi i lille, dumme dänmark har langt flere hjemløse, end de har i det store, grimme USA - procentuelt i forhold til befolkningen. Og det er vel den rigtige måde, at regne den slags ud på...? (altså bortset fra når politikere gør det)
Med høflig badevandshilsen
G&S
|
| Til top |
|
| |
christian m Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 07:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kan godt være han ser lidt speciel ud man han havde squ pæren iorden og var helt nede på jorden.fed fyr,,,,,,,,,,,og er der en smule misundelse over hans totalt fede og gemmenførte anlæg..
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Hælløj Lasse!
Prøv lige og bind skoene op!
Manden har jo ikke udstillet sig selv, han er blot blevet kontaktet af et par Narcissus-plagede Skandinavere med hang til svenskerplatheder.
Det siger vel en smule mere om svenskerne, eller hur...?
Med høvisk badedyrhilsen G&S |
|
|
Halløw G&S
Jamen det er jo også det jeg prøvede at udtrykke gennem vores fældedes fædrelandske artikulationer, fes den ikke ind på stavepladen må jeg undskylde mit yderst ringe ord valg, men Hr.G&S her i denne sag er vi ganske og aldeles enige.
|
| Til top |
|
| |
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uanset om man kunne lide Fabios valg af komponenter, må man have total respekt for ham.
Han har købt 6 biler, 150 motorcykler og anlæg for 30 mill. som han havde lyst til uden at skulle tage hensyn til nogen andre end ham selv.
Når han en gang skal finde en tøs, så er tingene sat på plads fra starten.... Ikke noget med:"Nej ikke de der højttalere, man kan ikke få dem i blå!".
Det er måden mine venner........ __________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med hensyn til Fabios udseende (Han har haft den frisure siden midtfirserne...) Så ville han nok være mere end normalt dum, hvis han fik en mere "normal" frisure, trods alt lever han af lige netop DET udseende !  __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
lasse skrev:
Jamen det er jo også det jeg prøvede at udtrykke gennem vores fældedes fædrelandske artikulationer, fes den ikke ind på stavepladen må jeg undskylde mit yderst ringe ord valg, men Hr.G&S her i denne sag er vi ganske og aldeles enige. |
|
|
Hælløjski hr. Lasse!
Jamen, jeg må da have spist af stavepladen eller fået en enkelt Arnbitter for meget - det må Eder ganske undskylde!
Kom lige til at se på tidspunktet for mit indlæg. Da var badenymferne vist forlængst gået hjem, gnæk-gnæk.
Med høvisk hilsen
G&S
|
| Til top |
|
| |
waal Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
waal skrev:
ctacta skrev:
|
Ak ja, det er saa TYPISK dansk det her. Naar folk har lidt mere end gennemsnittet, saa svines de til af poeblen. Forstaar godt at de vil leve et anonymt liv eller flytter til udlandet.
Det er trist at flertallet ikke kan glaede sig paa vegne af andre!
|
|
|
Salig Simon var nærmest folkeeje på trodt af at han smed om sig med penge så dit jantefis holder ikke en meter. Det er adfæren og ikke pengene der reageres på
|
|
|
Kære Waalborg
Hvad er der galt med Fabio ? - andet end han har gjort sin drøm til virkelighed !?
|
|
|
Det er ikke en drøm, det er et mareridt (hans helt private)
Waal
|
| Til top |
|
| |
Peter Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 621
|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Misundelsens brød er ikke det sidste der bliver spist
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Juli 2004 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øh, Old & tvær; mit folkehifi bliver på adressen og ja, jeg er "rig" nok til at se lidt efter de "svage" i mit lokalmiljø!!! NB: Hvor har du fået fat i tal, som fortæller at der procentvis er flere hjemløse i Danmark end i "United Bluff"??? Dine betragtninger om "die dumme dänen" kan jeg som "jordling" og derefter Nordslesviger kun støtte fuldt ud, men en jantelovs-albue lige i siden med et billigt grin og da helst på dansk, kan Fabio sagtens tåle!!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften hr. F. C.
Hæ, ja, folkehifi er nok den rigtige betegnelse for det, langt størsteparten har stående derhjemme. Det er nu godt, at få tingene sat lidt i relief ind imellem, så kan man lære at glæde sig over det, man har ;-)
Jeg har i øvrigt en mistanke om, at manden også har et studie derhjemme. Der stod en solid 32 kanals mixerpult i hall'en.
Med høflig hilsen
G&S
PS:
Tallene for DK har jeg fra TV2's Nyhederne for et par år tilbage. De slog mig lidt, da jeg tidligere har boet i U. Bluff. Et hurtigt opslag på lommeregneren fortalte, at vi faktisk har nogle få pct flere hjemløse i DK, set i forhold til befolkningstallet. Vi er desværre langt fra så godt med, som nogle gerne vil have os til at tro... __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har haft mulighed for at lege med sådan en behringer mixer som han hvade.... det var spas.... tro mig, han får det sjovt når den bliver lavet... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
waal Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Godaften hr. F. C.
Hæ, ja, folkehifi er nok den rigtige betegnelse for det, langt størsteparten har stående derhjemme. Det er nu godt, at få tingene sat lidt i relief ind imellem, så kan man lære at glæde sig over det, man har ;-)
Jeg har i øvrigt en mistanke om, at manden også har et studie derhjemme. Der stod en solid 32 kanals mixerpult i hall'en.
Med høflig hilsen G&S
PS: Tallene for DK har jeg fra TV2's Nyhederne for et par år tilbage. De slog mig lidt, da jeg tidligere har boet i U. Bluff. Et hurtigt opslag på lommeregneren fortalte, at vi faktisk har nogle få pct flere hjemløse i DK, set i forhold til befolkningstallet. Vi er desværre langt fra så godt med, som nogle gerne vil have os til at tro... |
|
|
Den slags tal har det med at være svært upålidelige. Mange danskere har fravalgt en fast bopæl uden dog at være hjemløse og de forenede bluffere har svært ved at håndtere en simpel ting som en valghandling.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Juli 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Old og Tvær: Når jeg skriver "folke-hifi", så mener jeg IKKE non/low-fi, men et fornuftigt "entrylevel-hifi" til sådan cirka 25000-50000kr. Et sådant anlæg spiller på en lukket 13-skala, hvor 7 er under middel og 8 er over middel, til et 9-10tal; en uforvrænget gengivelse af musik uden at det når helt ind i himlen. Det gør et 11 med pil opad heller ikke!!!
Bolignød/hjemløshed: Så længe det ikke er på præcis samme måde de hjemløse opgøres på, skal man nok ikke lægge for meget i procenterne!!! Danskere kan deles op i dem med folkeregisteradresse og dem uden og flere og flere har deres adresse på kommunen, desværre! Mange fraskilte mænd har svært ved at finde en lejlighed, da de sociale går til enlige mødre på pladsanvisning og danskere af arabisk herkomst. De enlige mænd må så søge i det private, hvor det typisk koster 6-7 måneders indskud og kan de ikke låne grundet anstrengende økonomi i forbindelse med skilsmisse, ja så er det på gaden!!! Social deroute!
Og jo; vi er ret godt med. Vi er subjektivt 1-2 år bagud af "Guds eget land" og den massive mediepåvirkning skal nok indskrænke dette til et minimum.
Frit efter Nostradamus: I tiden mellem den anden og den sidste store krig, vil en mand komme på banen og underlægge sig den hele "verden" og hans navn er Mabusa!!! Læs abuse og USA. Deres overherre/ridefoged-mentalitet og FBI, CIA og Echelon´s udprægede aflytning/overvågning/spionage af mennesker på ALLE niveauer er en bombe under "friheden", but long live the decent americans!!! De findes nemlig i stort udstrækning, heldigvis!
|
| Til top |
|
| |