| Forfatter |
|
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Præsten fik rigtigt fat i det !!! hvad ligner det.. komme og sige de ik aner hvor pakken er henne, men tror den er sendt til udlandet.. det er fandme ikke godt nok  |
|
|
Nej det er det rigtig nok ikke, den kommer de til at fiske frem og aflevere imorgen.....udlandet..tsk.tsk, så har man hørt det med. Håber ikke at det rent faktisk er rigtigt
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes ellers lige du klagede over Post DK forleden, men selvstændige fragtfirmaer er åbenbart ikke meget bedre. Det er godt nok for dårligt. Problemet er, hvad kan du gøre? Kan fragtfirmaet tvinges til at betale erstatning ved for sen levering?
/Præsten
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du ikke bare høre lidt på den ene og så bedømme stereoperspektivet senere ?  Argh, det er sg noget f**k som de fragtfolk altid kvajer sig  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe.. ja stereo perspektivet er sgu iorden.. ligefør man kan tegne bandet.. øhh nej ! men på en måde tror jeg det er godt nok de ik kom begge to.. så var jeg begyndt at bløde fra ørerne.. Timepiece og transparent går ikke hånd i hånd.. æv hvor blev det skingert.. men audience kabler derimod.. det gav ro.. efter en måned med dali 109 kan jeg ik være helt utilfreds.. selvom jeg prøver at være det..
men de (n) spiller fandme dybt alt ryster herinde, skal lige ha tapet skuffer og lignene fast 
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
F*CK hvor er du uheldig Dennis - føler med dig!!!
De må da bare finde den pakke i løbet af dagen, og så få en mand til at hente den ligemeget hvor den er!!!
__________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så lige på din fødselsdag 
Men indtil de finder den i det store udland (troede jeg ellers var lig med jylland) får du lige en og til at skylle skuffelsen ned med.
Brian
__________________ http://www.odysseyaudio.dk
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhhh - er der ikke noget med at det ikke er sundt for en forstærker kun at være belastet i den ene kanal???
__________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dolkin: spiller da både med højre og venstre kanal på samme speaker hehe.. gadvide hvad der så ville ske.. njahh sålænge det ikke er en rørforstærker betyder det ik så meget 
Men ja, selv med en speaker imponere tp mig meget.. den spiller med en fylde i de øvre frekvenser jeg aldrig har hørt før.. musikken bliver formidlet på en helt anden måde.. men den trækker sgu samtlige watt som Belles kan smide afsted, meget nemt at høre den har en lav ydelse.. hvilket er fedt når man bruger en plov, meget mindre støj.. samtidig med detaljerne er af en uhørt klasse. ikke siden strauss har jeg været så imponeret af en speaker..
til de nygerrige har jeg smidt timepiece i centrum og flytte mit rack lidt, selvom dette ik er optimalt er det lidt sjovt, underligt når man kommer til passager hvor man ved hvad der sku ha været i den anden kanal
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nyt om hvornår den anden halvdel af speaker teamet arriverer ? Og hvad er det for nogle netkabler ?, ud med sproget !
Og tillykke med fødsedagen , nu må det jo være Live 22  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe.. nej er sgu gået hen og blevet 23 ja kanmærke alderen trykker..
der sad en ung dame og prøvede sit bedste for at finde ud af hvor den er, men ja klokken fire gik hun hjem og kommer først igen mandag..
synes mildest talt de skulle sende en palle bajer med når de engang har lokaliseret den..
Kablerne er nogle den gloværdige G&S har bikset sammen.. de er stedet at starte med netkabler.. har hørt netkabler op til 18 k stk men disse er de eneste der rent faktisk har givet lyden et løft.. til 3 k for sådan to er det noget alle burde investere i !!
Men må jo igen konstatere at det eneste firma der aldrig har lavet l**t under en forsendelse til mig er danske fragtmænd.. personligt ku jeg ik finde på at bruge TNT igen..
ik noget med at vi havde sku glemt den, vi nåede det ikke, sygdom eller fødsel død eller andre bare nogenlunde undskylninger.. nej de aner ikke hvor den er !! 
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det G&S' eget design de netkabler ? F**k mand ....sgu cool at man selv lige bikser noget så vellydende sammen __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor er det bittert.. men tillykke med Dagen...
håber anden halvdel af din gave kommer hurtigst muligt __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
Men må jo igen konstatere at det eneste firma der aldrig har lavet l**t under en forsendelse til mig er danske fragtmænd.. personligt ku jeg ik finde på at bruge TNT igen..
|
|
|
ved større forsendelser, har jeg en god aftale med en chauffør fra Esbjerg Godstransport, om at jeg sender og han passer på mine ting, og sørger for at de kommer frem til rette person. Kan han ikke selv levere den, så sørger han for at en ansvarsfuld kollega tager over. .. tja, behøver jeg skrive at denne flinke chauffør er min far?
Ærgeligt med den højttaler.. men så har du lige en uge til at få den fundet frem.. skulle den (mod forventning) ikke være dukket op onsdag, torsdag så ringer du (for 500. gang) til TNT, og kræver erstatning for BEGGE højttalere, da den anden jo er ubrugelig.
Tillykke med fødselsdagen forresten..
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hælløj og tillykke med dagen Live21!
Det er sq da surt med den HT'er. Du burde næsten brænde deres truck af, når de har afleveret den anden! ;-)
I øvrigt tak for de pæne ord om kawlerne, glæder mig, du kan li' dem.
Med høflig hilsen
G&S __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min medfølelse går med dig i aften, tænkt at have fødselsdag og så kommer de med én. Nedtur.
Nå men hold ud, den kommer nok....... Hvis ikke de har sendt den til Arkhangelsk i Sibirien.
Hold humøret oppe.  Det er den eneste udvej.
__________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 20 November 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dennis
Tillykke med dagen i går. Fanme ærgeligt med den speaker, håber meget den snart lander hos dig. Glæder mig meget til at se nogle pics når det hele er på plads.
PS: Lad nu være med at skælde chaufføren ud når han kommer, det er næppe hans skyld  __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 20 November 2004 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo det er godt gjort. Jeg havde for nyligt besøg af en sælger fra TNT. Han fortalte om fortræffelighedderne ved at bruge dem, og hvor sikkert det var pga. deres lukkede system og bla. bla.
Typisk at når jeg så for første gang bruger dem til en indenlandsk transport så laver de massiv kage i det....
Nå, der må rulle et par hoveder når jeg får fat på dem mandag.
Edit: Nå jo, det er jo så fint at berolige modtageren med beskeden om at den manglende kasse nok er sendt til udlandet..... Der er virkelig styr på det..
Mvh,
Karsten
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2004 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
StudioSound: Flot, hvorfor brugte du ikke postmandens fine gule biler istedet ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 20 November 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
| StudioSound: Flot, hvorfor brugte du ikke postmandens fine gule biler istedet ? |
|
|
Det er jo heller ikke Karstens skyld. Tro mig, vi laver også fejl  __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2004 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer: da jeg modtog min pre stod kællingen på posthuset og sparkede til kassen, der var mærket med forsigtig og værdi..
Manden i TNT bilen kastede rundt med pakkerne for at grave de to kasser der var til mig frem..
Ku være man som witzel skulle begynde at bruge hans far 
Post: nej bare rolig.. jeg sætter lidt velkomstmusik på til ham og skaber lidt stemning..
Cop Killer skal spilles maks højt, en seddel på døren med bare gå ind, gemme mig bag døren og.. hmmm glæder mig sku til mandag.. hvis de finder den, så har de os bare at sende den samme dag, om det så skal koste dem en taxa, det er på ingen måde acceptabelt !!
|
| Til top |
|
| |